1 Dalis

7.5K 327 6
                                    

Tagi dar viena eilinė diena. Atsikėliau iš lovos ir nuejau po dušu kaip gera kai vėsus vanduo nuteka tavo kūnu, net pajaučiu šiurpuliukus kurie nubėgo kūnu. Išėjus iš dušo apsirengiu juodas kelnes ir baltą megztuką. Išėjus į kiemą Ela manęs jau laukė.

- Labas miegale! - ji man šuktelėjo, bet aš tiesiog be emocijų ėjau link jos.

- Labas aš ne miegalė tik tu visad ankstyva! Kaip tu gali savo noru keltis puse šešių ryto?! - aš tikrai buvau nustebusi mane duok dieve iš lovos iškrapštysi 7 ryto ir tai keliuosi 7:20 gerai kai šalia mokykla..

- Na tai nėra sunku, bet ką aš tau aiškinsiu. Šen į mokykla ateina naujokas girdėjau, kad jis tikras gražuolis! Jai jis tikrai toks jis mano! 

- Taip taip.. kaip gi be tavęs... - eidamos į mokykla daugiau nieko nekalbėjome. Kaip pastebėjote aš nesu baisiai iškalbi.. O kalbėti apie vaikinus nesu gera pašnekovė, nes nesu dar turėjusi vaikino..

...................

Pirma pamoka dailė mokytoja trenkta, bet man ji patinka, nes leidžia piešti ką tik noriu ir tai dažniausiai tamsūs dalykai.. Ir tik mano mintis nutraukė garsas kažkas įėjo pro duris.

- Kuo busi vardu sūneli? - paklausė mokytoja.

- Zayn. - te atsakė jis. Aš pakėliau akis ir pamačiau jį juodaplaukį rudaakį vaikiną, nors jo akys atrodė vos ne juodos kaip naktis jis man, net pasirodė grėslus. Bet ar tai mane traukė? 


Na ką gi parašiau pirmą dalį žinau, kad joje nėra daug veiksmo ir panašiai, bet juk čia tik pradžia. Tad prašau jūsų palaikymo! Komentuokite ir rašykite ką norite pamatyti naujoje dalyje. P.s. jai nebus skaitytoju istorija baigsiu.



I Don't CareWhere stories live. Discover now