86 Dalis

1.2K 103 13
                                    

Net nežinau.... sakyčiau dalis lėva... na, bet laukiu jūsų nuomonių. :)

/Daktarė/

Staigiai sustojome ir iš šokome iš mašinos. Šalia medžio gulėjo kruvina be sąmonės mergina.

Greit patikrinau jos pulsą.

- Yra, bet silpnas! Greičiau lašelinę ir neštuvus!

Įdūriau lašelinę, tada ją užkėlėm, ant neštuvų ir įkėlėm į mašiną.

Staigiai pradėjom važiuot.

- Taip. Mergina nėščia, sakyčiau koks 6-7 mėnuo. Stiprus kraujavimas apačioje.

- Manai ji jau jo neteko? - paklausė Edvinas.

- Duok dieve, kad mes spėtume. Ką ši mergina darė miške? Ir kas taip žiauriai ir žvėriškai pasielgė su nėščia moterim? Tokius tik mirties bausme teisti.

*********
Greit privažiavę ligonine, išnešėm merginą ir vežėm staigiai į operacine.

- Na gi mergyte laikykis, viskas bus gerai. - tada palikau ją operacinėje su geriausiais gydytojais.

- Atleiskit turime užduoti kelis klausimus. - prie manęs priėjo 2 policininkai.

- Taip žinoma.

- Ar radote kokiu asmeniniu nukentėjusios daiktų?

- Tik telefoną. Štai. - padaviau telefoną iš kišenės.

- Ačiū. Aplink nieko keisto nebuvo? Mergina buvo viena?

- Taip mergina buvo viena, nieko keisto nepastebėjome. Bet ji išprievartauta buvo ne toje vietoje kur ją radome. Taip pat vaikino kuris pranešė apie ją iš jos telefono ten nebuvo.

- Ačiū už pagalba.

- Manot, kad tas kas iškvietė greitąją ir padarė tai su ja?

- Numanome. O merginos vaikas sveikas?

- Sveikas? Įvyko persileidimas, dabar kovojama tik už merginos gyvybe.

/Policininkas/

- Bet tai kas per nesveikų žmonių pilna šiam pasaulį.

- Sutinku. Bet dabar turim surasti tos merginos artimuosius. - atrakinau merginos telefoną, nuėjau į skambučių išklotine. Visur pagrinde buvo "Benas".

Paspaudžiau skambinti.

- Nina! Tu kur aš jaudinuosi!

- Čia kalba pareigūnas. Panele Nina guli "Medum Ligoninėje". Prašom kuo skubiau atvykti ir pranešti jos šeimai.

- Tuoj.. tuoj busiu.

/Benas/

Staigiai įbėgau į ligonine. Priėjau prie pareigūnu.

- Ar tai jūs skambinot man iš Ninos telefono kas nutiko?

- Jūs jai būsit?

- Jos draugas.

- O jos šeima?

- Aš vienintelė jos šeima. Ji iš vaikų namų.

- Panelė Nina buvo rasta išprievartauta miške. Dabar jai daroma gyvybiškai svarbi operacija.

- O kaip vaikelis?!

- Deja. Bet ji jo neteko.

- Ne.. ne..

- Ar žinote kur ji ėjo ar buvo, gal su kui buvo?

- Ji buvo su Alex. Bet nežinau jo pavardės ir nesu jo matęs, bet ji sakė, kad jis iš jos praeities.

I Don't CareWhere stories live. Discover now