71 Dalis

1.7K 126 8
                                    

Srr už klaidas. 

Ir laukiu komentarų, apie naują dalį ir apie tai ką manote, kai Tyler prisipažino, kad nori būt geru vaikinu (geriečiu)?

/Klara/

- Uhh.. - atsidususi atsisėdau šalia Damon. -  Vargšė Lola. Šen jai sunki diena. Tuo labiau kai visi žinom, kad Zy iš dalies kaltas, kad jos mama negyva..

- Na, bet jis gi jos nenužudė. - paprieštaravo Niall.

- Taip, pats nepaspaudė gaiduko. Bet tik per jį Tyler nužudė jos mama. Ir manau, kad tai labai blogai, kad Lola vėl susitaikė su juo.

- Ką?! Kaip suprasti?! - suriko Eva.

- Ką negirdėjai jų naktį? - sukikenau.

- Aš..aš maniau, kad ten jūs. - ji susiraukė iš įsiūčio.

- Deja.

- Kaip aš jų negirdėjau? - paklausė Harry.

- Harry tu pramiegojai visą naktį tarp durį.. -  Damon pavartė akis. - Nemanau, kad tu iš vis kažką girdėjai ar jautei.

- Juk aš pabudau ant lovos. - vaikinas sutriko.

- Taip. Kai aš tave ant jos užtempiau ryte. Net nepajautei kai tysiau..

- Atleisk žmogau.. gal biški ir per daug vakar išgėriau.

- Per daug? Harry kas tau darosi? - atsisukę į Harry paklausė Niall.

- Na.. - atsiduso. - Žinot, man pabodo.. pabodo būt vienišam vilkui ir blogam vaikinui. Aš noriu rimtų santykių.

- Harry susirasi mergina kuri tau skirta nesijaudink. - iš ties man jo pagailo. Juk Harry tikrai geras vaikinas.

- Naa... žinai ne tu vienas čia vienišius. - Niall pavartė akis.

- Bet tu ben..

- Gana. Mes su Damon norim jums kai ką pranešti. - pertraukiau Harry.

- Taip. Mes su Klara turėsime vaikeli. - išsišiepęs Damon pasakė.

- O brolau sveikinus jus. - Niall atbėgo ir apsikabino Damon, o tada mane.

- Jūs tėvai? Velnias tam vaikeliui pasisekė. - sukikeno Harry. Ir man šie žodžiai išties mieli širdžiai.

- Nuostabu dar čia prasmirdęs vaikas pro namus bėgios. - supykus Eva pasakė ir šia akimirka noriu jai visus plaukus nuo galvos nurauti.

- Nepatinka gali neždintis iš čia! - surikau ant jos, nes ant mano vaikelio nieks nieko nesakys.

- Tai tavo snarglius iš čia varys!

- Tai tu tuoj iš čia skrisi! Jai nepamiršai tu čia gyveni tik laikinai!

- Aš Zayn draugė!

- O mes jo ir jo merginos šeima! O tu niekada netapsi Zy mergina! Tu čia niekas tik tuščia vieta!

- Aaaa...! - surėkė ir pabėgo.

- Na ir kalė. - pavarčiau akis. Tada atsisukau į vaikinus ir pamačiau juos žiūrinčius į mane su atidarytom burnom. - Kas yra?

- Dar tavęs tokios nemačiau. - nusišypsojo Damon.

- Tegu ji tik pirštu prisilies prie mūsų vaiko, gyva neliks. - rimtai pasakiau.

- Kokia tu seksuali kai pikta. - Damon uždėjo rankas man ant liemens, nuo jo prisilietimo galvojau ištirpsiu.

- Hmm.. jūs čia ne vieni.

I Don't CareWhere stories live. Discover now