/Zayn/
- Mums reik nuo ko nors pradėti.
- Sutin... - šviesos išsijungimas nutraukė Liam.
- Kas per velnias? Kodėl dingo elektra? - Damon paklausė to ką visi manėm ir iš kur jis jau su žibintuvėliu?
- Čia kažkas ne taip. - pasakiau, ir įsiklausiau.
- Paleisk! - išgirdau Lolos balsą.
- Lola!
Pasileidau bėgt į jos kambarį, bebėgant nudribau, bet staigiai atsistojau ir bėgau toliau vos pribėgau atidariau duris Damon bėgęs man iš paskos apšvietė kambarį ir prie lango pamačiau be sąmonės Lola su maišu ir kažkokį vaikiną su kaukę. Jis lavonas.
- Paleisk ją! - nusitaikiau į jį.
- Nemanau...
- Šausiu!
- O jai netyčia pataikysi į ją ką? - jis apsidengė ja lyg skydu.
Dabar toks kampas, kad pataikyčiau jam tiesiai į galvą, bet tai jį nužudytu ir negalėčiau jo apklausti. Bet jai nešausiu rizikuosiu Lolos gyvybe. O jos gyvybė daug svarbesnė. Todėl nusitaikiau ir šoviau, garsas nuaidėjo pro visą kambarį, o žmogus su kaukę suklupo ir krito negyvas.
Greit pribėgau prie Lolos kūno, nuėmiau maišą jai nuo galvos, ir pridėjau pirštus prie kaklo, kad įsitikinčiau, kad ji gyva.
- Ji gyva! - ačiū dievui!
Pakėliau ją ant rankų nunešiau į savo kambarį ir paguldžiau į lovą, tada apkamšiau.
- Einam. Mum reik visą tai aptarti. - pasakė Damon ir jis tikrai negeros nuotaikos kaip ir aš.
Vos nusileidom į apačia šviesos įsijungė.
- Įjungiau! - užrėke Liam.
- Puiku. - pavarčiau akis.
- Zayn kas ten buvo viršuje?
- Po galais! Bandė pagrobt Lola! Ir kam dar tas maišas ant galvos?!
- Tu gal juokauji?
- Ar tau panašu, kad juokaučiau?!
- Nesupranti. Aš turiu nufilmuotą medžiagą kaip pagrobiama Eva. Aišku tame įraše nieko naudingi nėra, nes ten tik vyras su kauke. Bet Evai taip pat uždėtas maišas buvo, o tas pagrobėjas tikrai ne profas.
- Čia viskas buvo taip pat. Ir jis tikrai nebuvo profas. Nes kitaip nebūtu grobęs būtent dabar ir dar taip neapdairiai, jį nužudyt buvo juokas... Bet kam prireikė Lolos ir Evos?
- Ką tik man vienam daėjo? - pasiteiravo Damon.
- Kas?
- Tai Tyler. Juk logiška.
- Gali būt, bet prie ko čia Eva tada?
- Na... Eva su juo kaip ir pora buvo puse metų. Bet vėliau jį metė, nes suprato, kad jis nepasikeis. Ir Tyler tikrai ne kaip sureagavo į tai.
- Tu idiotas ar žinai tai!? Tau buvo sunku iškart pasakyti!?
- Tada viskas aišku tai Tyler darbas. Zayn turim saugoti Lola. Kai tu su ja nebūsi būsiu aš.
- Sutinku Damon. O tavim Liam nepasitikiu.
- Ką?
- Ką girdėjai! Aš padedu Evai, o ne tau! O dabar čiau einu pas Lola.
Užlipau į viršų ir atsiguliau šalia Lolos kuri dar vis neatgavo sąmonės.
/Lol/
Vos pramerkiau akis pajaučiau nežmonišką skausmą kalke. Po galais kur aš? Sunkiai apsidairiau ir pamačiau miegantį Zayn šalia savęs.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...