Atleiskit, kad taip ilgai nekėliau dalių. Bet reikėjo pertraukėlės. Ir štai dabar aš vėl pilna minčių! Tad gero skaitymo, ir laukiu komentarų! Ačiū :*
- Emm Alex.. - nutraukus bučinį atsitraukiau nuo jo.
- Ka=kas ne taip? - jis sutriko. - Žinau... - atsiduso, o aš ir toliau tyliu. - Atsiprašau, kad tave palikau ten. Žinau pasielgiau kaip kiaulė, bet tiesiog... nežinau kas mane apsėdo kai pralaimėjau. Vos finišavau išvažiavau, net nesužinojęs kas buvo tas laimėtojas ir dėl to labai gailiuosi, labai gailiuosi, kad tave palikau.
- Nieko tokio. - aš jam kažką jaučiu, tik ar tai tikra?
- Kai išvažiavau sustojau pakeliui ir tiesiog sėdėjau mašinoje ir galvojau.. Tai privertė mane kai ką puikiai suprasti. Lola Mayd aš tave karštai myliu, ir prašau būt mano mergina.
Vos tai išgirdau man pasidarė labai bloga. Kuo aš ypatinga, kad visi mane myli? Zayn, Niall, o dabar ir Alex.
Visi trys yra man labai brangūs žmonės, o dabar pasirinkus kažkurį iš dviejų prarasiu kitą.
- Ko tyli Lola?
- Aš.. - mane pertraukė atsidarančio durys.
Pro duris įėjo Zayn benešantis Harry.
Vos Zayn pamatė Alex paleido Harry. Harry nukrito miegantis ant grindų.
- Zayn.. - bandžiau sakyti, bet jis priėjo ir trenkė Alex. Alex sukrito ant grindų. Tada Zayn dar kelis kartus jam smogė Alex net nespėjo susiorientuoti kas čia dedasi. - Zayn! Gana prašau! - pradėjau rėkti.
- Taip žinoma gink savo meilę! - atsisukęs pradėjo rėk ant manęs, o jo akys buvo juodos, ir apskritai Zayn mane dabar labai gąsdina. - Dabar liksi su juo ane! Nes jis tau pasipirš, susilauksit daug vaikų, taip! Liksi su juo, nes aš tau negaliu to suteikti!
Tada jis pažiūrėjo į gulintį Alex, dar kartą iš visų jėgų spyrė ir apsisukęs išėjo pakildamas laiptais į antrą aukštą.
Staigiai pritūpiau prie Alex ir pakėliau jo kruviną veidą sau ant kelių.
- Atleisk Alex. - ir vėl ašaros, ar aš dar kažką veikiu be verkimo?
- Kas tai buvo? - susiraukęs paklausė.
- Jis žino kas tarp mūsų įvyko.
- Ir aš likau gyvas? - nustebęs nusijuokė.
- Aš jo paprašiau, kad nežudytu. - nusišypsojau per ašaras.
- Tai ar sutinki? - su vilties pilnu veidu paklausė, o aš tik nusukau žvilgsnį.
- Alex.. aš jį myliu.
- Ką?! - jis susiraukė, bet atsisėdo ir įsižiūrėjo į mane laukdamas pasiaiškinimo. - Tai tai kas buvo tarp mūsų niekis?! Tau nieko nereiškia?! Tas laikas kurį praleidom kartu! Dėl dievo meilės nesakyk, kad esi tokia Kalė!
Ir vėl kalė. Matyt tokia ir esu tik kalytė, pasilinksmina, o vėliau numeta į šoną.
- Alex aš tave myliu, bet šie jausmai nėra stipresni tiems kuriuos jaučiu Zayn.
- Negalima mylėti dviejų žmonių vienu metu!
- Taip tu teisus! Tave aš myliu, o Zayn aš įsimylėjusi! - jau ir aš pakėliau balsą nors ir neturėjau, nes tik aš kalta, kad mes dabar pykstamės.
- Tai reiškia viskas baigta. - jis nusuko akis nuo manęs.
- Alex nesakyk taip. Prašau galim likti draugais, tu man labai svarbus.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...