117 Dalis

454 28 4
                                    

Sorry už klaidas ir laukimą.

/Niall/

Grįžom su Damon ir Zayn namo. Keistas jausmas vėl būt su jais ir matyt juos nuoširdžiai laimingus. Abu turi kažką dėl ko gyventi. Damon dukrą, Zayn turi Lola. O kas lieka man? Aš tik našta kitiems.

- Aš pavargau. Einu į savo kambarį.

- Gerai. - atsakė Zayn.

Nuėjau į savo kambarį. Uždaręs duris, užrakinau.

Kambaryje buvo pakankamai tamsu, nes buvo užleistos naktinės užuolaidos.

Ranka perbraukiau per plaukus ir garsiai atsidusau.

Nuėjau iki spintos. Atidariau ją ir pakišau ranką po rūbais, kur visada slėpiau savo atsarginį ginklą.

Jį pajutęs ištraukiau.

Pažiūrėjau į jį, įdėjau kulkas ir užtaisiau.

Pažiūrėjau į jį, įdėjau kulkas ir užtaisiau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Iš lėto nuėjau iki lango. Atidengiau pilnai užuolaidas. Kambaryje iškart pasidarė šviesu.

Atsiklaupiau ant kelių prieš langą. Pažiūrėjau į dangų.

Ar aš ten patekčiau?

Turbūt ne.

Prisidėjau ginklą sau prie smilkinio.

- Juokinga. - nusišypsojau.

Niekad nemaniau, kad Niall Horan gyvenimas baigsis būtent taip. Maniau mane kažkas nužudys tai buvo tik laiko ir sėkmės klausimas, bet kad mirčiau nuo savo rankos? Tai man kelia juoką.

Ši mirtis bus greita. Taip bus geriau. Nematau prasmės man egzistuoti.

- Lik sveikas pasuli. - ištariau paskutinius savo žodžius.

Ir jau buvau pasiryžęs nuspausti gaiduką kai išgirdau Lolos balsą.

- Niall nemiegi? - tada ji pabandė atidaryti duris. - Niall ar viskas gerai?! - pradėjo belsti į duris.

Aš greit pabudau tarsi iš transo būsenos. Pašokau ant kojų. Paslėpiau ginklą po pagalvę ir greit nuskubėjau durų link. Atrakinau jas. Lol greit įėjo į kambarį.

- Tau viskas gerai. - ji atsiduso. - Išgąsdinai mane. Kodėl užsirakinai?

- Atsiprašau taip išėjo.

- uhh gerai. - ji šyptelėjo. - Eime. Atvyko vienas mano pažįstamas jis nori su visais jumis susipažinti.

- Ačiū, bet aš ne nuotaikoje tam. Gal kitą kartą.

- Tu negali visą laiką sėdėti tik savo kambaryje . - ji čiupo mane už rankos ir išsitysė.

Leidausi laiptais žemyn, bet mano galvos nepaliko mintis ką aš būčiau padaręs jei ne Lol.

I Don't CareWhere stories live. Discover now