/Damon/
Negaliu sėdėt rankas sudėjęs. Niall kažką žino ir aš ketinu sužinoti ką.
Įsiveržiau į jo kambarį.
- Ką tu darai Damon!
- Niall. Sakau gražiai vieną kartą. Sakai viską ką žinai apie Zayn apie Lola apie Tyler planus, viską.
- Nieko nežinau!
- Kodėl meluoji! Gi matau! Horan tu visai nemoki meluoti!
- Užsikrušk seni!
- Tu buvai mano draugas...
- Ha. Dabar jau ne?
- Taip nesielgiama kaip tu dabar elgiesi. Laikiau tave kaip broliu. Bet matau klydau.
- Damon jei ir norėčiau negaliu nieko pasakyti...
- Kodėl?
- Tiesiog negaliu... tam yra priežasčių...
- Tu man gali sakyti.
- Ne negaliu! Nes tada jis ją užmuš!
- Ką užmuš!?
- O dieve! Dieve! Jau ir taip per daug pasakiau!
- Klausyk, pasakyk kas dedasi. Ir prisiekiu mes išsiaiškinsim.
- Aš turiu sese... ji vardu Sofija. Ji gyvena su šeima kuri ją yra įsivaikinus nuo mažų dienų. Ji manęs net nepamena, bet aš ją pamenu. Ir Tyler tai sužinojo, jis grasina, kad jei nedarysiu taip kaip jis sako.. jis nužudys Sofija. Ji vienintelė mano šeima. Negaliu leisti jai mirti!
- Niall nežinojau, kad turi sese... Kodėl nepasakei iškart?
- Tu nesuprasi.
- Pažadu mes apsaugosim Sofija. Bet tu turi pasakyti viską ką žinai.
- Tyler žino kur Lola. Jis kažką pasiuntė nužudyti Lol vaiką.
- Ir tu tylėjai! Tu būtum leidęs tam įvykti! Maniau ją myli!
- Myliu. Tame ir problema. Ji varo mane iš proto tiesiogine ta žodžio prasme. Aš daugiau taip nebegaliu! Jei ji mirtu... jei ji dingtu nuo žemės paviršiaus.. ji nebūtu nei mano, nei niekieno kito!
- Tu leistum jai mirti!
- Taip! Aš noriu, kad Lol mirtu!
- Tu ką tik pasirašei mirties nuosprendį. Tu šiuose namuose nebelaukiamas.
- Nejau nenori nieko sužinoti apie Zayn? Jau nedomina jį surasti?
- Tu šūdžiau sakai ką žinai! - prispaudžiau jį prie sienos ir vožiau kelis kartus.
- Matai, Zayn sudarė sutarti su Tyler.
- Kokią!?
- Tyler gauna Zayn vergija visam laikui, bet už tai Tyler turėjo prižadėti, kad paliks Lol ramybėje. Leis jai gyventi savo gyvenimą.
- Koks jis idiotas! Ir jis patikėjo!
- Tyler moka įtikinėti. Patikėk.
- Kur galiu rasti Zayn!?
- "Kozer" baras. Jis dažnai ten lankosi.
- Ir tu visą šį laiką žinojai tiesą apie jį ir kur jis randasi! Tu matei kaip Lol kankinasi, ir nesakei kur jis!
- Aš buvau šalia jos, ką to nepakako?!
- Ne! Nes jai reik jo!
- Sakiau, kad Sofijai grasino.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...