24 Dalis

2.8K 145 0
                                    

Pagaliau po valandos tylėjimo su Zayn mašinoje, stoviu čia prieš namelį prie ežero. Niall su kitais dar nebuvo, mes atvažiavom pirmesnis, nes Zayn nepaiso greičio ženklų.

Priėjau prie namelio ir norėjau į jį įeiti, bet jis juk užrakintas. Pasisukau atgal prie Zayn kuris buvo atsirėmęs į mašiną ir rūko.

- Gali raktus?

Tyla.

- Ar gali? - garsiau paklausiau.

- Ne.

- Kodėl ne? - jis mane nervina.

- Kai atvažiuos tavo vaikinas tada ir įleis. - dirbtinai šyptelėjo. Jis šen nekokios nuotaikos kaip ir aš. Matyt pyksta dėl to, kad čia važiavo, bet juk nieks nevertė, tai kokio velnio?

- Šiknius.

- Iš kalės girdžiu.

- Tai tu mane pagrobei ir išprievartavai. Ne aš. Tu sugadinai mano gyvenimą. Per tave nužudė mano mamą. Tad nedrįsk man nieko net sakyt. - pradėjau rėkti ant jo. Keista, bet aš neverkiau.

- Lol maniau, jog tai jau pamiršom. - su urzgė.

- Kai žmogus sugadina tavo gyvenimą, tu to tiesiog negali užmiršti.

- Tavo gyvenimas ir taip buvo sumautas. - apsisuko ir kažkur išėjo. Paliko mane viena čia stovėti. Dabar suprantu, kad tai nebuvo pati geriausia mintis čia vykti.

Kelias minutes pastovėjau žiūrėdama į vieną tašką tarsi beprotė ir apsisukau nuėjau prie ežero. Buvo mažas lieptelis nuėjau į jo patį galą, nusioviau kėdukus, atsisėdau ir panardinau kojas į vandenį. Aš visa iškart atsipalaidavau, o taip jau senai buvo.

Dabar sėdžiu ir atrodo viskas gerai, bet ne Zayn lenda man į galvą.

Taip sutinku mano gyvenimas buvo sumautas tikrai, bet aš gyvenau pati sau ir mano mama visad būdavo šalia. Dabar gyvenu gyvenimą be jos ir tokį prie kurio aš nepratus ir galbūt nenoriu priprast.

Be mamos dabar aš visiškai viena šiame pasaulyje. Ir tuoj neteksiu Niall, kai jam viską papasakosiu kas įvyko tarp manęs ir Zayn. O tai ruošiuosi pasakyti ryt. Leisiu šen nors kiek pasidžiaugti. Kas žino gal jam tai visai nerūpės? Ir norės likt bent draugais. Nes aišku kaip diena jis mane paliks.

Pakėliau akis nuo savo kojų ir apžiūrėjau horizontą. Tai buvo nerealu ryški saulė švietė aukščiausiam taške, danguje nė vieno debesėlio, nė menkiausio, žibantis ežeras ir tyla. Štai kas man labiausiai patiko čia, grožis ir tyla.

- Čia gražu. - ir vyriškos rankos mane apsikabino.

- Labai. - blondinas mane pabučiavo, tačiau kaip visad nieko nepajaučiau.

- Ryt eisim į pik niką. - jo mėlynos akys žvelgė tiesiai į mane ir man teko tvardytis, kad neišplepėčiu visko ankščiau laiko.

- Visi penkiese?

- Ne. Tik mudu.- aš tik šyptelėjau. O dabar einam į namą išsikraut daiktų. Antram aukušte yra trys kambariai, apačioje salonas bei virtuvė. Tad viename kambarį miegos Klara su Damon, kitame tu ir aš, o trečiame Zayn ir Zara. Beto Harry dar atvyks jis permiegos ir ant sofos.

- Kas ta Zara? - gan pavydžiai nuskambėjo. Ir man nerūpėjo, kad atvažiuos Harry.

- Na ji kaip ir Zayn mergina ar kažkas panašaus ji va ką tik atvažiavo. Tikra kalė.

- Taip žinoma jo mergina.. gerai eime į kambarį. - ar tai mane trigdė, jog jis su kita? Kad jis ją lies bučiuos, mylėsis.. Ne ne ne.. turiu apie ji negalvoti jis man niekas tik tuščia vieta. Tegu padusta ten su savo kekšėmis.

- Lol brangite kaip tu? Normaliai atvažiavot? - pribėgo Klara su savo apsikabinimais, ji linksmas žmogus aiški kartais tai knisa, bet išties šauni.

- Taip normaliai.. tyla pats tas. -šyptelėjau.

- Žinai susipažinau su ta Zayn mergina.. patikėk manim tikra kalė. Ir iš kur jis tokias traukia. O jau jos kalbos manieros tiesiog užmuškit mane.

- Juk tai Zayn skonis, tai jo pasirinkimas. - kuo daugiau galvoju tuo labiau man nepatinka, kad jis su kita kažkokia Zara dar jos nepažįstu, o jau jos nekenčiu, kas bus kai ją pamatysiu?

<>

- Na aš baigiau? Tu zuikuti?

- Juk prašiau manęs taip nevadinti. - su urzgiau man tikrai nepatinka tokie ale mieli kreipiniai.

- Gerai zuiki. - ir išsišiepė iki ausų.- eime susipažinsi su Zara šiaip graži pana, bet tu pati gražiausia.- nuo to net biški išraudau. aš vis dar nepratus, kad man kažkas sakytu tai.

- Malonu aš Lola, Niall mergina.- ir ištiesiau ranką sveikintis. Tačiau ji nesisveikino.

- Zara. Mano zuikučio mergina. O tu kalia atšoki nuo jo. - sucypė. Visi šalia stovintys net susiraukė tuo pat ir Zayn.

Atsisukau į jį. - Amm kokia miela.. kaip tik tau. Jūs tikrai tokia perfect pora.

- Taip žinau. - Zara tarstėjo. Aš ja jau noriu užmušti. Nežinau kokio velnio jis ją čia atsitempė.

- Gerai varom prie ežero. - užrėkė Klara. Aš atsisukau į ją, o tada atgal į Zara kuri dabar bučiuojasi su Zayn. Pajaučiau kažką savyje tik nežinau ką, nes tai negali būt pavydas.

Sėdžiu prie ežero su kitais, man čia tikrai patinka, tik labiau patiko kai čia buvau viena, nes dabar viską gadina ta Zara ji vaikšto ir visiems rodo savo kūną su netikrais papais.

/Zayn/

Nežinau kokio velnio pasikviečiau čia tą kalę Zara. Mes čia dar dienos neišbuvom, o ji mane jau užkniso su savo tuo zuikučiu ir jis mano.

Ji puikiai žino, kad mes ne pora ir, kad aš niekad nebūsiu su jos.

Tuo pačiu dabar čia sėdžiu ir stebiu Lola, negaliu išmesti iš galvos mūsų paskutinio pokalbio. Ji tikrai manęs nekenčia. Nežinau ko aš iš jos noriu, bet žinau kai jos nėra šalia man yra sunku.

Žinau dalis mehh, bet pasistengsiu, kad kita būtu geresnė. Tiesa nuotraukoje Zara.




I Don't CareWhere stories live. Discover now