Srr, kad dalį bus nemažai šitų prašokimų ******* Laukių komentarų :)
/Lola/
Aš nebežinau ką daryt. Vat rimtai... Zayn kažkur dingęs ir Kate žino kur, mano vaikeliui gresia pavojus... nemanau, kad man čia saugu. Gal turėčiau viską mesti ir išvažiuot viena kažkur kitur ir pradėti viską nuo 0? Gal turiu visus palikti, kad galėčiau gyventi ir nekenkti kitiems?
Sustojau kieme, išlipau ir įėjau į namą.
- Damon! Harry! Niall! Klara! - kviečiau, kad nors kas nors ateitu.
- Taip, kas nutiko? - atbėgo išsigandę Damon su Harry.
- Viskas gerai, o kur Niall.
- Nežinau jis vakar išvažiavo ir negrįžo.
- Supratau.. - kur jis galėjo išvykti? - Aš kalbėjau su Kate.
- Ką?
- Taip. Ji mane rado. Ir ji žino kur Zayn!
- Neau ji tau pasakė? Tai būtu per lengva. - pasakė Harry.
- Ji pasakė, kad niekada jo nepamatysiu ir, kad mano vaikeliui gresia pavijus, nes jis nuo Zy.
******
- Damon atėjau tau pasakyti, kad... tu man esi kaip vyresnysis brolis ir tu man esi labai svarbus... todėl manau tu turi teise žinoti... bet turi prižadėti, kad niekam daugiau nesakysi.
- Lol, kas atsitiko? - jis sutriko.
- Prižadėk.
- Uh.. prižadu.
- Aš nusprendžiau išvažiuoti.
- Kaip suprast išvažiuoti! Ir kur?
- Aš nusprendžiau iš čia išvažiuot nieko nepasakius... aš nusprendžiau, kad taip bus geriau man ir jums. Bus mažiau pavojaus ir problemų. Ten pradėsiu gyvenimą su vaikeliu nuo 0.
- Tu gal juokauji!
- Damon, nemanyk, kad man lengva! Tai sunkiausias mano sprendimas.. bet taip bus geriau. Negaliu rizikuoti savo ar jūsų vaikeliu. Negaliu rizikuoti niekieno gyvybe, o kol aš čia šalia jums visada grės pavojus.
- Tai tegu tau vienai grėsę taip!?
- Aš išnyksiu. Pasikeisiu vardą, pavardę, viską. Lola Mayd dings nuo žemės paviršiaus.
- Kur tu išvyksti?
- Nemanau, kad tai būtina sakyti... - tvardau ašaras.
- Jei jau pradėjai, bent turiu žinoti kurioje pasaulio dalį tu rasės!
- Aš išskrisiu į Kanada.
- Kanada! Po galis Lol tai labai toli! Tu negali... negali išvykti. Aš negaliu tavęs prarasti.
- Damon aš jau nusprendžiau. Po kelių dienų aš išnyksiu. Ir tu prižadėjai tai laikyti paslaptį. Niekas nesužinos kur aš dingau.
- Nesužinos. Bet tu daužai man širdį ir sudaužysi kitiems, tai tavo pats kvailiausias sprendimas.
- Atleisk.. aš negaliu netekti dar ko nors ką aš myliu.. aš negaliu to ištverti.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...