/Lola/
Mane kažkas judino. Tad pramerkiau akis, prieš save išvydau sėdintį Damon.
- Lola, tave išrašo.
- Tai gerai?
- Važiuojam namo. Atgal pas Klara pas mus į namus. Grįžk namo su manim.
- Damon aš... aš abejoju ar galiu. Kaip aš dabar turėčiau gyventi? Apsimesti, kad nieko nebuvo?
- O kur tu eisi, jei liksi čia?
- Ką nors sugalvosiu...
- Lola mano vaikas gali būt jau gimęs arba bet kurią akimirką gali gimt. Bet aš čia dėl tavęs ir prisiekiu liksiu su tavim čia ir tu būsi kalta, kad aš nepamatysiu savo vaikelio ir jis augs be tėvo. Nes jei lieki tu liksiu aš. Girdi?
- Tu šantažuoji.
- Būtent taip.
- Gerai aš grįšiu namo. Bet nelauk, kad aš būsiu tokia pat. Viskas pasikeitė.
- Ruoškis ir važiuojam.
******
Stovim oro uoste. Jaučiuosi nusilpusi, žmonių šurmulys nepadeda nė kiek.
Noriu tiesiog nusišauti ir visa tai pabaigti. Nežinau kas dabar bus su mano gyvenimu.
******
Sulipom į lėktuvą, buvo trivietės pusės. Atsisėdau prie lango, tada Zayn ir Damon. O Harry kitoje eilėje.
Liepiau Zayn keistis vietomis su Damon, bet jis atsisakė.
Neturiu noro ginčytis tai tiesiog daugiau jam nieko ir nesakiau.
Lėktuvas pradėjo judėti ir po truputi kilti į viršų.
Zayn sučiupo mano ranka.
Aš ją ištraukiau, tada jis vėl paėmė ją ir sunėrė mūsų pirštus.
Nežinau kodėl, bet šis jausmas buvo toks geras, jis tarsi šiek tiek užlopė skylę širdį.
Todėl jo rankos nepaleidau.
*****
Įėjom į namą. Jau atrodo visa amžinybė kaip čia nebuvau. Pasiilgau šios aplinkos.
- Damon, Lol, Zy. Jūs visi čia. - išgirdau graudu Klaros balsą.
Pakėliau akis ir pamačiau prieš mus Klara, o jos rankose buvo maža mergytė.
- Aš... - žiūriu į jos maža vaikelį. - Atleiskit aš taip negaliu.
Tada greit prabėgau Klara ir užbėgau laiptais į viršų.
Užsirakinau savo kambarį.
Išsitraukiau didelį butelį viskio iš baro.
Prisėdau ant grindų ir užsiverčiau.
/Klara/
Pribėgau ir stipriai apsikabinau Damon.
- Jau maniau, kad nebegrįši.
- Nesijaudink dabar aš čia, su jumis.
- Nori palaikyti. - tada padaviau mažyle jam į rankas. Jis laikė ją atsargiai, bet tvirtai ir užtikrintai.
- Kuo ji vardu?
- Soffi. Ji vardu Soffi.
- Tobulas vardas. Mano angelėlis Soffi.
- Zayn, kas nutiko? Kas su Lol ir tavim? Kodėl ją palikai?
- Nenoriu apie tai kalbėti. Ir sveikinu su vaikeliu. - tada jis tiesiog nuėjo ir užlipo į viršų.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...