Pramerkiau akis ir apsidairiau buvau kažkokiame kambaryje šį kartą jis buvo kitoks gan jaukus medinės sienos, didžiulė spinta, dvigulė lova ant kurios aš dabar guliu. Jaučiausi sušiktai man tikrai buvo bloga. Pradėjau gailėtis, kad nevalgiau tiek dienų tai ne mirties laukimas, o tikra kankynė. Būčiau nieko prieš jai man atnešu pavalgyti, nes žarna žarną ryja. Galbūt man pavyktu iš čia pabėgti, bet tik ne tokios būsenos kokios esu dabar. Tad nusprendžiau tiesiog toliau gulėti, nes atsikelti negaliu.
/Niall/
Reik ką nors jai paruošti Zayn sakė, kad iki jam atvažiuojant ji būtu pavalgiusi ir pilna jėgų na suprantama kam.. Nebūčiau sutikęs čia važiuoti jai ne ji, bet kodėl man tai rūpi ji jau nepirma mergina kuria jis taip kankina. Bet ji mane kažkuom traukė. Ir tai tikrai blogai. Tikrai..
Paruošiau, tiksliau pašildžiau nupirktą karbonadą įdėjau salotų ir keptų bulvių tikiuosi jai patiks ir tuo pačiu tikiuosi su ja pasikalbėti.
Priėjau prie durų ir klausausi.. tyla.. Nejau ji dar miega? Na teks prižadinti tokiu atveju. Atidariau duris ji guli ant lovos ir nejuda. Priėjau arčiau, taip ji tikrai miega, o jos plaukų sruoga nukritusi ant jos žando atsargiai ją patraukiau nenorėjau pažadinti, bet pastebėjau jos šokoladinias akis stebint mane.
- Labas kaip jautiesi?. - ištariau.
- Tikrai nekaip. Aš labai alkana.
- Prašau imk valgyti tikiuosi patiks.
- Man sueis bet kas. Tu gaminai?
- Kaip manai?
- Ne tu. - ir ji nusišypsojo, o dieve kokia jos šypsena. Tai mane žudo.
- Tu manęs bijai. Žinoma, kad bijai juk aš jam padedu.. - žinau tai buvo kvailas klausimas.
- Ne aš tavęs nebijau. Tai kvaila ane? Bet tu man kažkodėl geras.. O tuo tarpu jis.. jis.. aš jo nekenčiu. Beto kur jis? Jis čia jis ateis? Man tikrai baisu.
- Ne šiuo metu jis ne čia jis turi reikalų.. Bet sakė, kad po trijų dienų atvažiuos. Beto jis davė kreditinę ir sakė, kad internetu užsisakytum rūbų aišku mano prižiūrima. Nes tau jų reikės čia gyvenant.
- Aš čia gyvensiu? Kiek laiko?
- Tiek kiek jis norės.. Tai reiškia iki tol kol tu pabosi, o tai būna įvairiai, bet dažniausiai kelias savaites.
- Kelias savaites kentėti jį, jo glamones prisilietimus? Aš neištversiu, prašau leisk man tiesiog pabaigti tai dabar aš pasiruošusi.
- Ne Lol aš tau to neleisiu. Tu grįši namo pažadu.- man jos tikrai gaila. Kodėl aš ji tai žadu jai nežinau kaip bus?
- O kas toliau bus kai jam nusibosiu? Jis tiesiog mane paleis paliks ramybėje?
- Na nevisai tai komplikuota..
- O kaip mokykla jo ten nepasiges? O mano mano mama kaip ji ar manęs ieško?- ji apsiverkė ir man tai nepatiko nepatiko, kad ji verkė.
- Jis išėjo iš mokyklos kuriam laikui, o tavo mama.. - uždelsiau sakinį. - Ji tavęs ieško tik nežinau kodėl, bet policija mano, kad tu negyva, kad tu nusibaigiai pati. Kodėl jie taip mano?
- Nenoriu apie tai kalbėti, bet tau užteks pažiūrėti į mano riešus.
Aš pasižiūrėjau ir pamačiau supjaustymus ir kai kurie matosi buvo gilūs.
- Na gerai einam apsipirkti va atsinešiau kompiuteri.
- Na gerai, bet kodėl tu toks geras man?
- Aš nesu geras jai toks būčiau paleisčiau tave, bet Zayn yra mano geriausias draugas beto jai tave paleisčiau jis mane nužudytu.
<>
/Lol/
Jau praėjo 2 dienos kaip aš čia ,fiziškai jaučiausi puikiai, bet emociškai tikrai ne jai ne Niall aš jau senei būčiau mirusi. Jis tikrai fainas vaikinas.Tačiau man neduoda ramybė tai jog ryt grįžta Zayn. Tai nieko gero.
Su Niall šias dvi dienas leidžiame gan linksma, apsipirkome internetu rūbus atveš Zayn... Žiūrėjome filmus tiesiog kalbėjomės apie viską irnet buvome išėję pasivaikščioti, net nebandžiau bėgti, nes aplink 30 km nieko nėra beto miškas pilnas spąstų.
<> Rytojaus vakaras
Sėdžiu savo kambaryje. Jau vakaras, o Zayn dar neatvažiavo tai mane ir gąsdino ir džiugino. Buvo gerai, kad jo čia dar nėra, bet gąsdino dėl to, nes kiekvena minutė kuria čia laukiu ir nežinau kada ateis jis mane tiesiog žudo.
Manau tiesiog pabandysiu miegoti gal jis manęs miegančios nelies?
Atsibudau, nes pajaučiau kaip kažkas liečia mano žandą. Tai mane išgąsdino ir aš pašokau iš lovos. Pamatydama jo akis jo juodas akis. Sakyčiau jis buvo piktas. Bet man nemotais aš neleisiu jam manęs liesti.
- Eik iš čia - užrėkiau. Jis šiek tiek sutriko. Ką jam ankščiau merginos nėra sakiusios išeiti? Tai man Niall pasakė, kad aš nepirma mergina kurią jis pagrobia ir tvirkina.
/Zayn/
Aš buvau šiek tiek sutrikęs man dar nei viena mergina neaiškino ką daryti parastai jos išvis bijodavo man ką nors pasakyti. Praėjo tik 3 dienos kaip jos nemačiau, o aš jos jau pasiilgau. Taip negali būti.. kodėl aš apie ją galvoju?
- Niekur neisiu, nes čia mano namas ir tu mano.
Pačiupau ją per liemenį ir prisitraukiau per prievartą ji pradėjo spurdėti, bet aš buvau stipresnis nuo to net nusišypsojau.
- Tu visai trenktas darai tai per prievarta pagrobi mane ir dar šypsaisi kai tai darai. Tu tikrai nesveikas. - ji pradėjo rėkti man į veidą tai mane užbėsino ir trenkiau jai per žandą jos žandas paraudo, ji už jo susiėmė ir laikė viena ašara nutekėjo jos žandu.
- Kuo toliau kalbėsi tuo blogiau bus tu čia esi niekas tik sexo žaisliukas kada man to reik. O dabar nusirenk. - griežtai pasakiau.
- N-ne n-neriekia prašau. - ji sumikčiojo, net negaliu pasakyti koks jausmas manyje ar man jos gaila? Ne..
- Nusirenginėji dabar pasakiau antraip bus blogai. - tiesiog užriaumojau ji manęs išsigando ar aš tikrai noriu, kad ji manęs bijotu?
Ji pradėjo išsirenginėti ką pradėjau daryti ir aš. Aš buvau jau nuogas visiškai o ji stovėjo su apatiniu trikotažu.
- Renkis pilnai.
Ji sudrebėjo ir nusirengė mačiau jos akyse baimę. Bet man tai nerūpi.. nerūpi..
Dabar puikiai į ją įsižiūrėjau jos kūnas tikrai buvo karštas kaip šešiolikmetės ir turi nerialius papus. Net sukandau lūpą. Ištiesiau rankas ir apsikabinau ją per liemenį. Prisitraukiau ją arčiau ir jaučiu kaip ji dreba. Pradėjau ją bučiuoti kuo toliau tuo labiau man tai patiko man patiko ją liesti. Bučiniais pradėjau leistis žemyn iki jos krutinės ir žemiau.. Grįžęs prie jos lūpų stumtelėjau ją ant lovos griuvau ant jos pabučiavęs įėjau į ją visu gyliu kelis kartu pajudėjus ji dar vis buvo įsitempusi ir matėsi, kad jai tai pradeda patikti tik bandė tai nuslėpti. Judėjau kuo toliau tuo greičiau jaučiau tokį malonumą, o Lola pradėjo aimanuoti visa gerkle ir tai padidino mano ego. Žinojau, kad jai tai patinka. Ji tai garsiai suriko pranešdama, kad tuoj baigs aš taip pat. Kelis kartu pajudėjus baigiau joje. Ištraukęs griuvau ant jos ji nustūmė mane į šoną.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...