36 Dalis

2.6K 135 0
                                    

Tai pasakius nusisukau nuo Zayn ir įlipau į mašiną.

- Lol? - vos įlipau į mašiną Damon paklausė.

- Tiesiog važiuok greičiau! - užrėkiau.

Jis staigiai pradėjo važiuoti, o aš dar garsiau sukūkčiojau.

- Lola sakyk kas yra? Kas atsitiko?

- Jis.. - negaliu man per daug sunku. Negaliu nustoti verkus. - Damon jis.. jis buvo su kita. Jis buvo su kita!

- Man labai gaila. Bet kodėl?

- Kas kodėl? Kodėl jis man neištikimas?! O gi todėl, kad jis niekad nebuvo mano! Aš jam tik žaisliukas! Jis manęs nemyli, jam rūpi tik kitos..

- Lol.. nežinau ką tau pasakyt..

- Nieko ir nesakyk. Tiesiog nuvežk mane į kokį nors klubą.

- Ką? Kam tau?

- Noriu atsipalaiduoti.

- Ne.

- Taip!

- Ne Lol.

- Taip. Nes tada eisiu viena ir į namus negrįšiu!

- Ah.. Lol. Tai nėra gera mintis. Tavo vietoje sulaukčiau rytdienos ir su juo blaiviu pasikalbėčiau.

- Matai kame problemos aš ne tu. 

- Žinau..

- Mes nebe kartu. Tarp mūsų viskas baigta. Viskas mūsų istorijai The End.

- Tu žinai, kad tai ne tiesa jis tave myli.

- Ne. - ir vėl ašaros. - Nenoriu apie tai kalbėt. Tiesiog nuvežk į klubą ir viskas daigiau nieko neprašau.

- Gerai. Bet pati busi kalta kas tau ten nutiks.

Aš jam nieko neatsakiau.

Kaip jis nesupranta, kad man nerūpi kas atsitiks. Man visiškai nieks nerūpi.

Man rūpėjo tik jis, o dabar jo nėra. Tad man nėra dėl ko jaudintis.

××××××××××××××××

Damon sustojo ties kažkokiu klubu.

- Lol gal man eit kartu.. Na žinai, prižiūrėt, kad nieko neprisidirbtum?

- Na jau ne! Aš ne mažas vaikas. Be to ryt grįžta Klara tad tau reik pailsėti.

- Aš tavęs neatkalbėsiu, tiesa?

- Ne. Jai jis mane taip lengvai pamiršo tai ir aš tai galiu.

Tada išlipau iš mašinos, ir įėjau į klubą. Garsi muzika iškart pasitiko mano ausis. Aplink girti ir apsvaigę žmonės. Vaizdas tuo pačiu buvo kraupus ir nuostabus.

Susiradau barą. Visa laimė buvau pasiėmus pinigų.. Tada užsisakiau išgerti.

Jau geriu nežinau kurį stikliuką. Aš nesu iš tų kurios lankose klubuose ar dažnai geria, tad manau, kad per greit nusigėriau.. bet ir gerai.

Užsiverčiau dar vieną stikliuką ir nuėjau į šokiu salę. Su viena mintimi velniop tą Zayn Malik.

Nuėjau į patį vidurį. Pasidairiau į šokančius žmones. Truktelėjau pečiais ir pradėjau šokti.

Šokau bent kaip. Tiesiog atsipalaidavau.

Prie manęs prilipę šoko dar keli vaikinai.

Man ant visko buvo px.

I Don't CareWhere stories live. Discover now