93 Dalis

1K 87 10
                                    

/Zayn/

- Ooo Dieve kaip man tai patiko! - žiūrėdamas į jos palaikus pradėjo ploti besijuokiantis Tyler.

Laikau suspaudęs kumščius, tvardausi iš paskutiniųjų, bet negaliu Lola ten...

Aš toks bejėgis, negaliu nieko padaryti ir dėl to noriu numirti, bet negaliu leist ir jiem numirti. Jie.. jie mano šeima.

- Dabar tyli Zayn? Maniau mėgsti kalbėti.

- Tu nesveikas! Maniakas...

- Ar gi? Juk pasakiau, kas nors kalba... kažkas miršta. Uhh... įdomu kieno eilė dabar?

- Ko tu nori iš mūsų! - nebesitvardau, kraujas plūsta į smegenis, širdis nenustoja plakt nežmonišku greičiu. Noriu jo mirties! Tas suskis mirs šian!

- Viskas paprasta noriu jūsų mirties! - tada jis staigiai užsimojo su lazda ir trenkė Damon.

Pasigirdo garsus jo ir Klaros riksmas.

Damon sukrito ant grindų susiėmęs už peties ir rėkė, o aš nieko negaliu pakeisti.

- Ups.. ne ten pataikiau? Taikiausi į galvą. - nusijuokė Tyler. - Regis sulaužiau jam petį. Skauda?

- Užsipisk tu pydare neraliuotas! - pro sukastus dantis, pilnu skausmo balsu išrėkė Damon.

Tyler užsimojo ir vėl trenkė Damon. Jis sukrito ant grindų be jokių gyvybės ženklų.

Vėl Klaros riksmas, jai isterija. Ji plėšosi mušasi ir rėkia verkdama, bet čia niekam nėra dėl to darbo.

/Lola/

Mano akys pradėjo merktis, jaučiu kaip mano kūnas silpsta ir kiekvienas mano įkvėpimas gali būt paskutinis.

- Ne taip greit. Juk žinau, kad gali kentėti. - ji priėjo ir sučiupo mane už kaklo.

  - Na gi, nužudyk mane. Padarysi man paslauga. - sušnabždėjau iš paskutiniųjų.  

  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Nesijaudink, tu miršti. Miršti su kiekviena sekunde. - su panieka pažiūrėjo į mane.

Jėgos mane visai apleido, akys savaime užsimerkė. Mane apėmė šaltis, širdis su kiekvienu dūžiu vis lėtėjo.

Atėjo mano valanda, aš tai jaučiu.

/Niall/

Pramerkiau aksi, per pilvo juosmenį perėjo nežmoniškas skausmas.

Nuleidau akis, pamačiau begale kraujo upeliu tekančio iš mano šono.

- Miršti su kiekviena sekunde. - išgirdau balsą. Visiškai nesigaudau, prireikė kelių minučių kol susivokiau, kas čia vyksta.

Mano Lol ji... ji miršta.

Gulėdamas ant šaltos žemės pradėjau ieškoti savo ginklo. Nuo kiekvieno staigaus judesio man darėsi vis blogiau, bet vos pačiupau ginklą mano širdis suvirpėjo.

I Don't CareWhere stories live. Discover now