91 Dalis

1.2K 84 6
                                    

Atleiskit, kad pastaruoju metu retai keliu. Gero skaitymo ir laukiu komentarų.

Mano širdis nusirito iki pat kulnų. Telefonas iškrito iš mano virpančių rankų. Pradėjau verkti.

Negaliu susigaudyt, negaliu patikėt... tai negali būt tiesa... aš negaliu mirti, tik ne dabar kai turiu viską ko troškau.

Kodėl dievas toks negailestingas? Už ką jis mane baudžia? Kuo aš jam nusidėjau?

- Panele Salvatore ar jūs mane girdit? - girdėjau daktaro balsą. Pakėliau telefoną ir pridėjau prie ausies.

- Taip. Atleiskit.

- Žinau su šia žinia sunku susitaikyti. Pas jus yra 3 stadijos krutinės vėžys, tai yra nemažai šansų pasveikti, bet nutartą gydymą reik pradėt nedelsiant. Ar galėtumėte ryt 8 ryte atvažiuoti?

/Zayn/

Lola miega ant sėdynės, nors turiu žiūrėt į kelia negaliu atitraukti akių nuo jos.

Mano Lola, jai ir vėl teko tiek ištverti. Kaip norėčiau panaikinti visą skausmą kurį ji jaučia.

Dėl visų jos kančių ir skausmo esu kaltas tik aš, jei nebūčiau atsiradęs jos gyvenime... nieko to jai nereiktu ištvert... bet, kad ir dabar žinau, kad jai be manęs bus geriau negaliu jos paleisti, negaliu be jos gyventi... tai supratau būdamas tiek laiko be jos... be jos nenorėjau gyventi, be jos negaliu gyventi, ji man viskas.

/Tyler/

- Tyler koks kitas mūsų žingsnis? Lol jau grįžo čia atgal! Ji neteko vaiko, ji palaužta! Aš tai pati mačiau, dėl tokio efektyvaus rezultato paaukojom Alex!

- O tu manei jis liks gyvas?

- Man nesvarbu kas nutiko Alex. - atkirto Kate, ir aš puikiai žinau, kad ji meluoja.

- Kate.. Kate... juk žinau, kad tu prie jo prisirišai.

- Man jis nerūpi! Mano svarbiausias dalykas tai yra nužudyt Lola Mayd ir susigrąžinti Zayn!

- Jis niekada nebus tavo.

- Jis bus! Ta kalė aptemdė jam protą! Bet vos jos neliks, mano Zayn grįš pas mane!

- Kate, reikia kantrybės. Kantrybės, juk nebus linksma jei mes ją paprasčiausiai nužudysim.

- Noriu jos mirties!

- Kvaiša tu! - vožiau jai antausį ir praskėliau lūpą. - Noriu, kad ji kentėtu! Noriu, kad jai skaudėtu! Noriu, kad ji melstu mirties! Todėl jei pasakiau kantrybės reiškia kantrybės!

- Atleisk...

- Tu man pabodai Kate!

Kita diena

/Lola/

Pramerkiau akis, supratau, kad aš mašinoje, šalia manęs sėdynėje miegojo Zayn. Jo plaukai susitaršę.

Pažiūrėjau į priekį ir pamačiau paplūdimį ir jūrą.

Ką jis sugalvojo?

- Lola? Nubudai. Eime.

- Ką tu sugalvojai? Aš nenusiteikus žaisti.

- Tiesiog eime. - jis išlipo iš mašinos, ją apėjo ir atidarė man dureles.

Aš išlipau, jis uždarė dureles. Paėmė mane už rankos, sukryžiavo mūsų pirštus ir pradėjo vesti jūros link.

Nieko jam nesakiau, bet mano širdis velniškai daužėsi, tarsi viskas aplink sulėtėjo, viską ką mačiau tai jį, Zayn. Negaliu nuo jo atitraukt akių, nors ir nekenčiu jo.

Sustojome ties jūra.

- Lola, ką tu ten veikei? Kodėl išvažiavai ir vartojai narkotikus? Juk tai ne tu.

- Tu nežinai kas aš esu. Niekad nežinojai.

- Aš žinau. Tu esi nuostabiausia ir gražiausia mergina pasaulį. Tu esi nuoširdi, gera rūpestinga, o tavo šypsena ir akys varo mane iš proto. Ir tai jog galiu tavęs netekti, tai kad tu gali palūžti varo mane į neviltį. Lola Mayd aš myliu tave.

- Zayn aš nenoriu jausti! Juk... jei aš viską užmirščiau reikštu, kad esu blogas žmogus, bloga mama.... aš tiesiog taip negaliu. Zayn aš nenoriu jausti nieko...

- Mūsų meilė tai ištvers. Ir aš nepasiruošęs tavęs paleisti... nes Lola svaigalai tau nepadės, jie nepadės tau gyventi toliau.

- Iš kur žinai? Gal tai kaip tik ko man reik.

- Mums reik vienas kito. Nes būtent tu padarei mane geresniu žmogum, būtent dėl tavęs stengiuos būt geresniu.... uhhh... Lola, kad tu tik žinotum kaip tu mane pakeitei.

Jis pritūpė ant vieno kelio, paėmė mano ranką ir pakėlė savo žibančias akis į mane.

Mano širdis sustojo.

- Lola Mayd, aš tau prisiekiu, kad vieną dieną aš atsiklaupsiu ant vieno kelio, ištiesiu tau dėžute su žiedu ir tai bus oficialu, mes praleisim visą likusį gyvenimą kartu.

Mano skruostais ritasi ašaros.

- Prašau tik neverk. - jis atsistojo ir nykščiu nuvalė mano ašaras nuo skruosto.

- Tai laimės ašaros. Nežinau kodėl aš tokia sugadinta, kodėl aš tokia keista ir nenormali. Bet tik tu privertei mane pasijusti gyva, tik tu priverti mano širdį spurdėti, tik dėl tavęs noriu gyventi.

Jis iš lėto pasilenkė ir karštai mane pabučiavo, mano širdis suspurdėjo, kaip pasiilgau šio jausmo. Jo artumo.

*******
Važiuojam namo.

- Zayn, tai... Alex..

- Uh.. Lola kaip tau tai pasakyti... jis jau negyvas, Damon jį nužudė.

- Kaip?! Kada?!

- Tau užteks žinot tik tiek, kad jis kentėjo.

- Kaip visada sužinau viską paskutinė...

- Lola juk žinai, kad taip reikėjo.

- Turbūt... Zayn.. kodėl Ana paaukojo gyvybę dėl manęs? Juk ji manęs nekentė.

- Matyt tu jai buvai svarbesnė nei ji tau tai parodė.

- Nesu verta to, ji turėjo gyventi.

/Niall/

- Tyler aš to nedarysiu!

- Darysi ką liepsiu! Antraip tavo sesei galas! O dabar, noriu, kad šiam kambarį po valandos jie visi  būtų!

- Supratau. - suspaudžiau kumščius iš nevilties.

- TEGU ŽAIDIMAS PRASIDEDA. - Tyler išsišiepė.

I Don't CareWhere stories live. Discover now