50 Dalis

2K 136 0
                                    

Nauja dalis!

Ačiū už 31k reads ir 2k votes! Dar vis negaliu patikėti, kad tai jau 50 dalis ir šią isto kažkas skaito, nes šitą isto pradėjau rašyt tik ant juoko, neplanavau jos nei tęsti nei su ja kažką daryt, bet kai pamačiau, kad jūs ją skaitot tai mane labai nustebino, nes nesu aš rašytoja.

Tad ačiū jums visoms labai!

Ir laukiu nors kelių komentarų!

Įėjau į kažkokį keistą pastatą, bet nepaisant to, kad tai gali būti spąstai ramiausiai sau sekiau tą vyriškį.

- Prašom štai ten. - vyriškis įleido mane į kambarį ir vos tik įėjau uždarė duris.

- Sveika. - vyras prabilo.

- Tu Džeris?

- Ta.. - neišgirdau atsakymo, nes man pradėjo smarkiai suktis akysi, galva toks jausmas, kad sprogs.

Prisiminimas

*************
Vos pramerkiau akis mane pasitiko nežmoniškas skausmas. Sunkei atsisėdau.

- Sveika.

Kažkieno balsas mane išgąsdino ir aš pašokau. Tik tada supratau, kad aš nežinau kur aš ir kas tas vyrukas kuris stovi prieš mane.

- Kas tu?

- Zayn tau netinka, žinai tai?

- Ką? Kas jūs ir ko norit?!

- Ahh... Kaip tau sunkei daeina Lola. - jis pasukiojo galvą. - Be to aš amm.. Džeris.

- Kas man turi daeiti?! Kad tu psichopatas pagrobęs mane?! - velnias.. velnias dar šito betrūko.

- Tu turi suprasti, kad Zayn tau netinka! Turi jį mesti, nes antraip neatsakau už savo veiksmus! - jis pradėjo, ant manęs rėkti.

- Kas tu, kad man nurodinėji?!

- Tikrai neatpažįsti manęs?

- O turėčiau?! - sutrikusi paklausiau.

- Ahh... mažute aš tavo tėvas.

- Ką?!

************
Prisiminimo pabaiga

Kas po galais čia buvo? Ar tai buvo prisiminimas?

- Tau viskas gerai Lola?

- Amm.. taip tik šiek tiek galva užsisuko.

- Aišku. Tai va man malonu, kad nusprendei aplankyt savo senį. Ir norėčiau tau pasiūlyti apsigyventi pas save.

- Įdomus pasiūlymas... Bet pirmiau gal atsakyk kodėl tu taip nenorėjai, kad aš nebūčiau pora su Zayn?

- Jis tavęs nevertas.

- Aha... O tai kodėl aš iš pradžių nežinojau, kad tu buvai mano tėvas?

- Tau tai pasakė Zayn?! Netikėk juo!

- Jis man to nesakė.

- Tai kas sakė?

- Niekas, tiesiog užmiršk. Ir taip atėjau pasakyt, kad tu esi teisus.

- Žinoma aš teisus. - išsišiepė vyrukas.

- Tu teisus, kad aš galiu pasitikėti tik savim. Todėl atėjau pasakyti, kad aš neturiu nieko bendro su tavim ir nenoriu turėt. Tu mane gali užmiršti, kad ir kas tarp mūsų buvo to nebėra. Sudie Džeri.

I Don't CareWhere stories live. Discover now