Komentarų! Nes be jų nebus naujos dalies :)
*Po savaitės*
Jau lygiai savaite gyvenu su Džeriu. Jam su kiekviena diena vis blogiau... šiomis dienomis su juo labai suartėjome, dabar aš jį laikau tėvu ir negaliu perkelti tos minties, kad neteksiu jo. Mirė mama, o dabar ir tėtis mirs, man tiesiog per sunku, bet dėl jo laikausi, apsimetu stipri.
O kas dėl Zayn ar Damon ar išvis ko nors iš jų tai po tos dienos kai išėjau su Tyler iš jų daugiau nieko negirdėjau. Jie manęs neieško, jie paprastai mane užmiršo. Žinau,kad esu to verta, po to ką pasakiau, bet.. bet jie turi suprasti kaip aš jaučiuosi?
/Klara/
- Damon jau praėjo savaitė. Nemanai, kad reiktu jos ieškoti?
- Klara. Lol pasirinko, jai geriau be mūsų ji išėjo ir paliko mus. Jai reik duoti laiko.
- O jei jai kas nutiko? Gal ji pavojuje?
- Ji pati pasakė, kad gali savimi pasirūpinti.
- Ir tu ja patikėjai?
- Ne. Bet, o kas man belieka? Ką aš galiu pakeisti? Tu buvai ten, tu girdėjai ką ji mano apie mano rūpesti. Neturiu pasirinkimo. - jo balse girdžiu didelį skausmą, skausmą kurį sukelia Lola. Aš dėl jos jaudinuosi, bet šiuo metu jaučiu šiokia tokia neapykantą jai.
- Atleisk. Nederėjo man pradėt apie ją kalbėti.. tai buvo kvaila. Tu teisus ji pasirinko.
- Taip.
- O kaip Zayn?
- Nežinau. Jis nebendrauja. Visa savaitę neišeina iš kambario neskaitant tada kai ateina pasiimti valgyti. Bet nemanau, kad kažkas gero... juk jie tik susitaikė.. o dabar jie vėl išskirti.
- Man taip jų gaila.
- Jų santykiai labai sudėtingi, bet jei jie ištvėrė tiek išsiskyrimų galutiniam taške jie bus kartu.
- Tu tuo tiki?
- Žinoma. Dėl dievo meilės jie dar labai jauni. Šitie pykčiai praeis. Tik mane įskaudino Lolos žodžiai.
- Ji pasikarščiavo.
- Turbūt.. bet man įdomu kur ji, nejau ji tikrai su Tyler?
- Nežinau mielasis. Tik ji pati žino, kur ji ir kur jai dabar vieta.
/Niall/
Atidariau duris ir užėjau į Zayn kambarį. Jo kambarį tamsu, nes langus dengia juodos užuolaidos, kambarį sklando žiaurus tvaikas, o pats Zayn guli lovoje ir per pc žiūri filmą.
- Haham.. - pavaidindamas atsikrenkščiau, kad atkreipčiau jo dėmesį.
- Ko nors reik Horan?
- Kaip tu?
- Puikiai,o kas?
- Nemeluok. Tai tau nebūdinga..
- Nebūdinga kas? - jis susiraukė.
- Na visa tai.. tu iš kambario neišeini nuo tos dienos...
- Filmų maratonas?
- Nagi nejau tu jos neieškosi?
- Ne.
- Kodėl?
- Manau aš jos pakankamai daug kartų ieškojau. Dabar, ji pasirinko ir išvažiavo su juo. Nesiruošiu kiekvieną kartą paskui ją kaip šuniukas bėgioti.
- Bet gi tau skaudu.
- Aišku, kad taip! Bet aš nesiruošiu jos ieškoti! Ir dėl dievo meilės dink iš mano kambario Horan!
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...