3 Dalis

5.8K 270 4
                                    


- Lol! - išgirdau šauksmą iš balso iškart su pratau, kad tai Ela. Sustojau jos palaukti ir žinojau ką ji man pasakos tad tam nusiteikiau.

- Lol kaip gerai, kad tave radau. Tu nepatikėsi tas Zayn tikra sekso bomba! Vakar turėjau nepamirštamą vakarą. Ir manau, kad aš jam patinku! - Tokios laimingos jos dar nemačiu, bet kodėl aš už ją nesidžiaugiau? Kodėl norėčiau būti jos vietoje?

- Taip šaunu... Ir jūs taip iškart sugulėt ane. - asmeniškai negalėjau suprast tų žmonių kurie atsiduoda tą pačią dieną kai tik susipažįsta. Aš tai dar nekalta ir artimiausiu laiku dar nežadu jos netekti.

- Aišku o kaip kitaip. Manau mes būsim pora ir susituoksim aš jau viską suplanavus! - ji kaip visad viską planuoja į priekį ir mane tai nervina! 

Tuo metu kai ėjome link klasės pamatėme Nora ir ji vėl su vaikinu na tai tikrai ne naujiena.. Bet pala su kokiu ji vaikinu šykarta, man įdomu.  Fuu jie pradėjo laižytis ir tik praėjus juos atsisukom pažiūrėti kas ten per vaikinas. Tai Zayn. Pažiūrėjau į Elos pusę ji ėjo link jų.

- Labuka Zayn eime? - ji linksmai paklausė, bet girdėjau, kad jos balsas virpa.

- Amm labas ko reika? -atsakė Zayn.

- Na mes kaip ir pora ane?

- Ne vienos nakties nuotykis nieko nereiškia beto aš Zayn Malik aš nesusitikinėju.

Ji apsisuko ir pradėjo bėgti matėsi, kad verkia. Net nežinau ką sakyti jis tikras šiknius! Ir jam bus galas!  Jai mano gyvenimas sumautas tai Elos gyvenimo nieks negadins! 

..........................

Dabar istorija nesu istorikė tad tiesiog sėdžiu ir galvoju ką iškrėsti Zayn. Ela išėjo namo dėl galvos skausmo, bet aš tikrą priežastį žinau. 

Sugalvojau, aišku tai menkas planas, bet aš ankščiau nieko panašaus nesu krėtusi, bet manau sueis, tik man reikės pagalbos, vaikino. Ir žinau kas tam puikiai tiks yra toks Kajus jis gėjus, bet tai neesmė žinau, kad jis už pinigėli padarys viską. 

..........................

- Taigi Kajau yra reikaliukas žinai tą naujoka Zayn?

- Aha jis tikrai sexy paimčiau deja jis ne gėjus..

- Tai vat klausyk aš tau duosiu 20 eurų jai tu jį pabučiuosi kaip reikiant aš jus nufotografuosiu.

- Kam tau tai Lol?

- Ne tavo reikalas tai tik mažas kerštas..

- Na gerai sutarta. Pajusiu malonumą.- kvaila šypsena išsišiepė. 

.........................

Kita diena. Aš šios dienos labai laukiau, nes jau turėjau Zayn su Kajum foto ir ji buvo tikrai šauni. Pirmą kartą atsikėliau šeštą ryto susiruošiau ir išlėkiau į mokyklą. Mokykloje buvau 6:20 tad ten dar nieko nebuvo ir gerai mano planas prasideda! Visur ant durų spintelių apskritai visur iškabinau šią foto, o ant jos buvo parašyta Love Gays.

Visi vaikai pradėjo rinktis į mokyklą ir dairytis visų rekcija buvo būtent tokia kokia tikėjausi, ypač merginų. '' Kaip jis gali būti gėjus juk jis toks sexy''. Įėjo Zayn tai pamatęs jis tiesiog įsiuto jo šokoladinės akys pajuodavo tai mane gazdino va dabar prisidirbau, bet ant juoko buvo verta.

- Kieno čia darbas?- užriko jis tikrai buvo įsiutes. Tai buvo ženklas man dingti. Tuo metu kai visi žiūrėjo į jį aš apsisukau nuėjau su šypsena.

Pamokos ėjo liūdnai ir nubodžiai, nes Ela neatėjo į mokyklą įdomu kodėl. Teko klausytis Zayn flirtavimo su visom merginom klasėje ir tai mane bėsino. Tikriausiai įrodinėjo, kad jis ne gėjus ir vėl mano veide atsirado šypsenėlė. 

Pamokos baigėsi užsibuvai klasėje, nes užlaikė mokytojas kaip visad.. Eidama koridoriuje apsidairiau ir nepamačiau nei gyvos dvasios. Tai buvo šaunu ir tik einant pro sandėliuką mane kažkas stvėrė už rankos ir įsitempė į sandėliuką.

- Dabar tu įkliuvai. - tai buvo jo balsas tai buvo Zayn. Kai jis savo ranka apkabino mano liemenį aš galvojau, kad ištirpsiu jo glėbyje.

Nežinau dalis šeip sau, bet planuoju ateinančiose dalyse bus daugiau veiksmo ir šiek tiek dirty, bet jai nekils daug minčių nutrauksiu isto. 




I Don't CareWhere stories live. Discover now