32 Dalis

3.1K 153 1
                                    

Jis greit atsitraukė ir nurengė mano maikę tada grįžo prie kaklo leisdamasis link krūtinės, nuo jo bučinių linko mano kojos, galvojau, kad ištirpsiu vietoje.

Jis nusiėmė maikę, tai buvo taip sexy. Bet tada jo žaizda, ant krutinės.

- Zayn ar tu tikrai gali tai daryt?

- Mhh galiu, aš noriu tavęs..

Jis apglėbė mane ir bandė atsegti mano lemenėle.

- Mhh nekenčiu šitų kvailų daiktų. - su urzgė Zayn.

- Aš ir.. - tai nuskambėjo labiau kaip aimana, nes iš gal penkto karto jam pavyko atsekti lemenėlę ir numesti šalin, o lūpomis žaisti su mano krutine.

- Pasakyk, kad tu manęs nori.

- Zayn aš.. - jis krimstelėjo mano spenelį ir aš nesulaikiau dejonės. - Aš noriu tavęs.. labai.

Jis mane pakėlė, aš apsikabinau jo liemenį kojomis.

Tada jis nukeliavo iki lovos ir paguldė mane ant jos, o pats liko virš manęs.

Jis vienu judesiu numovė nuo manes visus aptatinius rūbus. Tad likau preš jį visiškai nuoga.

Aš jo noriu, tikrai noriu ir šykart jokių abejonių.

Taip nesažininga pamaniau tad abiem rankom atsegiau jo kelnių dirža ir nomoviau jas lauk, tą patį padariau ir su jo trumpikėm.

Jis bučiniais leidosi vis žemyn.. tada pakėlė savo akis stulbinančias akis į mane ir ištarė, tai ką labai norėjau išgirsti.

- Aš tave myliu.

- Aš ir tave myliu.

Mūsų lūpos susijungė, o jo rankos keliavo po visą mano kūną kas teikė man malonumą ir aš jo taip stipriai noriu..

- Prašau.. - suaimanavau.

- Tu nori, kad tave išdulkinčiau? - išsišiepė savo sexy šypsena.

- Taaip!

- Ohh tu tokia bloga mergaitė. - jis lyštelėjo mano spenelį.

Tada visu gyliu įėjo į mane, mano kūnu nuėjo malonumo banga, aš nesulaikus net surėkiau.

Jis kuo toliau tuo labiau greitino tempą ir aš maniau, kad sprogsiu iš malonumo.

Išriečiau nugarą ir rėkiau visa gerklę iš patiremo malonumo.

Tada mes abu baigėm ir jis sudribo ant manęs, visu svoriu, bet aš buvau nieko prieš man patinka būt šalia jo, man patinka jo artumas.

- Tai buvo..

- Nerealu.

- Taip.

Tada Zayn pasislinko į šoną ir atsargiai apsikabino mane, aš padėjau galvą ant jo peties ir atsijungiau.

×××××××××××××

- Kelkis.. mažyte. - kažkas mane žadino ir atsargiai glostė skruosta.

- Mhh.. - suraukiau nosį, bet neatsimerkiau.

- Dievinu tavo nosyte. - ir bučkis į nosį.

- Mhh kiek valandų?

- Jau 12 valanda.

- Dar taip anksti.. davai dar pasivartom lovoje? - ir silpnai pramerkiau akis, iškart vaizde išvydau Zayn šokoladines akis kurios žiūrėjo tiesiai į mane.

- Norėčiau, bet šian važiuosim į miestą. - jis nusišypsojo, negaliu jo šypsena mane tiesiog varo iš proto.

- O ko ten? - ką jis sumanė?

I Don't CareWhere stories live. Discover now