4 Dalis

5.4K 241 0
                                    


  - Dabar tu įkliuvai. - tai buvo jo balsas tai buvo Zayn. Kai jis savo ranka apkabino mano liemenį aš galvojau, kad ištirpsiu jo glėbyje. Tik staiga atsipeikėjau ir atstūmiau jį.

- Ė mažute nesistumdyk tu čia man, nes antraip bus blogai. Aš žinau, kad čia tavo darbas ir tavęs laukia kerštas. - jis man ramiu balsu pasakė. O aš tuo metu tik sustingus iš baimės stovėjau. Aš tikrai nežinojau ką jis ruošiasi daryti.

- A-aš n-nie-k-ko ne-pa-padariau. - sumikčiojau ir vėl antra kartą prie jo.

Jis nieko nesakęs pagriebė mane už liemens ir grubiai prisitraukė arčiau savęs mūsų krutinės susilietė ir pajaučiau jo kvapą. Nepraėjus nė akimirkai jo lūpos palietė manąsias man tai patiko, bet to negalėjo būti tad bandžiau jį atstumti, bet man nepavyko jis buvo per daug stiprus. Vieną po kitos jis pradėjo sagioti mano marškinių sagas aš išsigandau pradėjau dar labiau muistytis, bet tai jam nei kiek netrukdė atrodo jam tai net patiko. Aš tikrai išsigandau ir pajaučiau karštas ašaras ant skruosto, galvojau, kad tai jau viskas, nes aš stovėjau prieš jį tik su liemenėle ir jis tuo metu mane glamonėjo.

- P-prašau ne-nereikia, m-maldauju. - tačiau jo glamonėjimas nesibaigė jaučiau, kad liks mėlynės nuo jo grubių judesių. Ir staiga kažkas pradėjo judinti durų rankena. Dėkojau dievui jis turės liautis. Bet ne jis paėmė ir grubiai mane pabučiavo, kad net įkando į lūpa pajaučiau kraujo skonį.

- Tau pasisekė šįkart, bet nežinia ar kitą kartą pasiseks mažute. - ir jis atsitraukias nuėjo. Į kabina užėjo valytoja Mira. Apsidėjau greit marškinius ir išbėgau Mira mane nužiurėjo su nuostaba akyse.

Kaip suprasti kitą kartą jis ką bandys tai vėl nejau jis rimtai toks, kad mane gali išprievartauti prieš mano valia? Juk aš nieko blogo nepadariau . Man buvo baisu, o dar baisiau buvo tai jog man patiko jo glamonės nors to ir nenorėjau. Kas man negerai? Išėjau ir pasukau link namų pakeliui užėjau pas Ela. Pasibeldžiau į duris ir jas atidarė Ela ji atrodė gan normaliai.

- Labas meile mano kaip tu? - paklausiau ir apsikabinau ją.

- Labas gan gerai sakyčiau kad ir kaip ten būtu aš jį jau užmiršau visgi tai buvo nerealus vienos nakties nuotykis. Tik mane nervina jog jis su Nora...

- Jis ne su Nora jis su visomis... Ir.. - nebaigiau sakinio nusprendžiau jai nesakyti ką jis bandė man padaryti.

- Ir? Kas?

- Nieko tiesiog pamiršk tai nesvarbu.

- Lol malonu, kad atėjai, bet man metas ruoštis su tėvais važiuosim į miestą beto ryt ateisiu į mokykla jau. - ji nusišypsojo savo šypsena.

Grįžau namo ir mama buvo namie.

-Labas brangute kaip sekėsi mokykloje? Kas ero buvo?

- Viskas geria..- sumurmėjau po nosimi ir užlipau į viršų. Jau sutemo ir man buvo labai nuobodu tad nusprendžiau išeiti pasivaikščioti apsidėjau sportbačius juodas kelnes, baltą laisvą bliuskę ir odinę striukę nusileidau į apačia mama gamino valgyt.

- Kur eini Lola? -sakyčiau piktokai paklausė mama.

-Pasivaikščioti. - atkirtau.

-Niekur neisi jau be dešimtos dešimt.

-Aš greit.. Toli neisu... - nieko daugiau nesakius tiesiog išėjau ėjau link parko ten yra mano mėgstama vieta. 

Atėjus į savo vietelę stovėjau ir žiūrėjau į upelį. Galvojau apie savo gyvenimą ir, kad jis nieko neverta, o dar tas Zayn kurio prisilietimų labai bijojau, bet ir norėjau. Galvojau gal tiesiog viską pabaigti čia šitame upelyje? Tiesiog nuskęsčiau ir viskas būtų baigta.

Tik pajutau, kad man kažkas trenkė per galvą ir nukritau ant žolės, o tuomet tamsa...




I Don't CareWhere stories live. Discover now