28 Dalis

2.6K 156 0
                                    

/Lol/

Pasigirdo garsus šūvis. Ta akimirka atrodė, kad pasaulis sustojo, tą kulką mačiau tarsi sulėtintai.

Jau galvojau, kad man galas ir aš nebijojau mirties. Aš jos norėjau.. norėjau visą tai užbaigti.

Bet staiga prieš mane išdygo Zayn. Kulka pataikė tiesiai i jį. Jis suklupo ir krito ant žemės.

Tyler nusijuokė ir apsisukęs nuėjo.

Jo krūtinėje buvo šautina žaizda iš jos smarkiai bėgo kraujas.

Aš greit pribėgau prie jo ir suklupau šalia.

Pradėjau rėkti.

- Zayn!! Zayn!! Nee prašau pabusk! Nepalik manęs! - nežinau kodėl, bet be jo savo gyvenimo negalėjau įsivaizduoti. Tai buvo per sunku. O jo paskutiniai žodžiai vis skambėjo mano galvoje "aš myliu tave".

- Prašau padėkit! - surėkiau, bet nieks neatėjo.

Sukaupus visas jėgas atsistojau ir šlubčiodama vos nusigavau į namą.

Iškart pamačiau Niall.

- Lol tu sveika! - jis bėgo mane apsikabinti, bet aš jį sustabdžiau.

- Prašau.. Zayn jis negyvas... turbūt.. Tyler.. jis.. prašau padėk jam! - vos išlemenau ir netekus jėgų nukritau, ir atsijungiau.

/Niall/

Po galais. Aš ligoninėje jau 5h ir nieko nežinau nei apie Lol, nei apie Zayn.

Žinau pas mane su Zayn dabar ne pats geriausias metas, bet aš nenoriu, kad jis mirtu. Man būtu per daug sunku jo netekti, o apie Lola išvis tyliu, ji man viskas. O dar kai žinau, kad ji sutiks ištekėt už manęs. Man jos reik.

- Ar yra Zayn Malik ir Lolos Mayd artimųjų?

- Taip. - priėjau prie daktarės, turbūt.

- Na pacientė Lola jau atgavo samonę. Ji neteko daug kraujo, tad ji yra labai nusilpusi. Kai kurios pjautinės žaizdos liks kaip randai. Bet ji sveika, gyva.

- Ačiū dievui! O kaip Zayn Malik?

- Na kulka pataikė šalia širdies. Pasisekė, kad ne į ją...

- Sakykit tiesą! - jis negali mirt..

- Kad jis išgyvens yra 30%. Man labai gaila.

- Jūs kalbat taip tarsi jis jau mirė. Bet jis dar gali išgyventi. Taip?

- Taip. Tik aš abejočiau. Nes žaizda labai sunki ir sunkioje vietoje. Paprastai žmonės neišsikapsto iš tokių sužeidimų.

- Nebandykit man aiškinti ką jis gali, o ko negali! Jis išgyvens! - kaip ji drįsta? Ji turi daryt viską, kad tik jis išgyventu!

- Nekelkit balso ant manęs! Jūs norėjot tiesos! Tai dabar nerėkit, kad ją pasakiau!

- Atleiskit, tiesiog man dabar labai sunku.

- Suprantu jus. Jai norit galit aplankyti Lola. 219 kabinetas.

Daugiau nieko nesakęs pasileidau link jo.

Dar vis negaliu suvirškinti tos informacijos, kad Zayn gali mirti.

Lėtai atidariau duris ir įėjau į vidų. Lol buvo visa išblyškusi. Atrodė kaip vaiduoklis.

- Lol?

- Kur Zayn. Kaip jis? Ar jis gyvas? - ko jis jai taip rūpi juk ji jo nekenčia. Tiesa?

- Lola jis reanimacijoje. Bet gyvas.

- Ohh ačiū dievui, aš noriu jį pamatyt dabar! - ji bandė keltis bet sukrito atgal į lovą.

- Jo negalima lankyti. Jis akilai stebimas ir laukiama pakitimų.

- Bet juk jis išgyvens tiesa? - jos akyse mačiau ašaras. Ką tai reiškia?

- Lol aš norėjau pasikalbėti, dėl mūsų paskutinio pokalbio.. man tikrai gaila, kad taip pasakiau, bet aš pasijaučiau įskaudintas manau tu turėtum suprasti.

- Apie ką tu šneki? - ji buvo sutrikusi.

- Atleisk, kad pasakiau, jog nebenoriu tavęs matyti. Ir aš noriu, kad atsakytum į mano tą klausimą kurį tada uždaviau. - laukiau teigiamo atsakymo.

- Niall aš tikrai nesuprantu apie ką tu šneki... Paskutini ką prisimenu tai tu mane pažadinai ruoštis į pik niką. Tuomet tamsa..

- Tu man pasakei apie save ir Zayn. Bet aš tau atleidžiu. Ir.. ir aš tau pasipiršau. Tad klausiu dar kartą ar tekėsi už manęs?

Jos veido išraiška buvo keista, bet žinau, kad atsakymas bus teigiamas, tad savim pasitikiu.

- Niall.. ne..

- Ką? Kodėl?

- Kaip tu išvis gali apie tai galvoti, kai Zayn guli reanimacijoje?

- Lol jis neišgyvens aišku?! Yra tik 30 sumautų procentų, kad jis išgyvens, o tuo tarpu aš noriu, kad taptum mano žmona. Aš gyvas ir aš tave myliu!

I Don't CareWhere stories live. Discover now