103 Dalis

748 54 3
                                    

Sustojom ties klubu kurio pavadinimas jau buvo topinis. "SHAKE YOUR ASS".

Limuzino durys atsidarė, Tyler išlipo pirmas. Tada aš. Jis įsikibo man į parankę.

Ir užėjom vidun.

Viduje grojo garsiausia muzika. Žmonės šoko, bučiavosi. Atrodė tarsi įprastas vakarėlis. Tačiau klubo vidurį stovėjo karališkas sostas, jame sėdėjo vyras. Turbūt jis jo draugas.

- Lola su manim gyvenimas būtu nesibaigianti šventė. - Tyler pasakė pasilenkęs man į ausį. - Galėtume valdyti, jei tu tik panorėtum.

Tada jo žvilgsnis nuklydo kitur, jo veide atsirado šypsenėlė.

- Kaip gi be Malik.

Staigiai atsisukau į tą pusę. Ten stovėjo Zayn ir Harry.

Staiga Harry parodė į mus pirštu, vos Zayn atsisuko, jo veidas persikreipė. Jie pradėjo eiti mūsų link.

Vos priėjo Zayn užsipuolė.

- Ką po galais tu čia darai?! - Zayn užrėkė.

- Ei berniukai, nelieskit mano damos. Ji atėjo su manim, o jūsų kompanija mum visai nereikalinga. - Tyler atšovė.

- Su tavim šūdo gabale nieks nekalba.

- Gerai pasakyk jiems Lola. - jis išsišiepė ir uždėjo ranką man ant liemens.

- Lola klausiu tavęs ką tu darai?! - Zayn akys visiškai pajuodavo.

- Argi nesimato? Atėjau į vakarėli.

- Nesuprantu ką tu darai. - jis sutrikęs ir įsiutęs.

- Nesimato? Keičiu puses. Malik tau ateis galas, tu sumokėsi už viską ką man padarei už viską ką man sukėlei.

- Tai tada kai sakei, kad džiaugiesi, kad atsiradau tavo gyvenime, tai buvo melas!? Kai sakei, kad mane myli? Ar kai pasipiršau tau, ir tu sutikai. Viskas tai buvo tau tik žaidimas? Netikiu Lola!

- Buvimas su Niall leido suvokti, kad dėl visų mūsų nesėkmių esi kaltas tik tu! Ir aš tau atkeršysiu. - rimtu veidu pasakiau.

- Man to gana. Lola jau per daug. Arba dabar pat eini su manim, arba viskas baigta. Viskas tarp mūsų baigta ir nebus kitų šansų, nes tu galutinai viską pasmerksi.

- Jau senai viskas baigta Malik. Tik tu to nesupratai.

- Mergina pasakė. O dabar šunys prašyčiau atstot.

Tyler nusitempė mane į šokių aikštele. Abu pradėjom šokt.

- O tu atsilaikei puikia. Kalbėjai su juo su tokia kupina neapykanta. Man tai patiko, o jo veidas.

/Zayn/

- Ei Zayn tam turi būt priežastis. - Harry uždėjo ranką man ant peties.

- Ji yra. Ir ji tai pasakė. Viskas baigta. Dabar visam.

- Negaliu patikėt, kad jai nerūpi tai, kad jis nužudė Klara. Klausyk yra kažkas dėl ko ji taip elgiasi.

- Gana! Viskas! Man atsibodo! Ji nekenčia manęs?! Nori mano mirties?! Tegu! Tegu ateina ir suvaro peilį man į širdį! Tegu išdrįsta!

- Zayn ką dabar darysim?

- Nieks nesikeičia. Atsirado netekčių, bet planas liekas tas pats. Tyler mirs. Ir atsiims už viską.

/Damon/

Net neturiu jos kūno. Negaliu surengti normalių laidotavių.

Rankose laikau mudviejų nuotrauką. O dieve kodėl ji tokia graži? Kodėl ji turėjo mirti?!

I Don't CareWhere stories live. Discover now