3 SEZONAS
- Ne! Nevalgyyyyyk!
- Tu buvai teisi jis nevalgomas. - sukikeno Niall.
- Garbės žodis kaip su mažu vaiku. - sukikenau.
- Iš kur aš galėjau žinoti, kad čia netikras obuolys! - teisinosi.
- Juk sakiau, kad dekoratyvinis, o tu vis vien atsikandai. - juokiausi toliau.
- Na kitą kart paklausysiu kai sakysi, kad to nevalgyčiau.
- Malonu! Na, o dabar Niall einu prigulsiu šiek tiek pavargau.
- Man eiti kartu?
- Ne. Ne aš ramiai pagulėsiu, tau nebūtina eiti kartu.
- Gerai. Jei taip nori.
- Niall ačiū.
- Nėr už k..
- Ne rimtai ačiū, kad esi šalia.
- Visada.
Priėjau bakstelėjau jį į žandą ir nuėjau į savo kambarį. Ir priguliau į lovą.
Jau 4 mėnesiai kaip laukiuosi. Tai reiškia 4 mėnesiai kai nėra Zayn.
Niall pasiūlymą tuoktis atmečiau. Žinau, kad aš įskaudinau jį tokiu atsakymu, bet mano širdis priklauso Zayn. kad ir kur jis bebūtu.
Ar aš Susitaikiau, kad jo nebėra šalia? Manau, kad niekada nesusitaikysiu su tuo kas įvyko. Man yra labai skaudu ir su kiekviena diena vis labiau manau, kad vieną dieną galutinai palūšiu, nes be jo gyvenimas neteko prasmės. Be jo neturiu noro gyventi.
Harry mane bando supažindinti su visais gaujos reikalais. Nes jis nori, kad pagimdžius perimčiau valdžia, mat tuo būtų norėjęs mano tėtis ir taip turėčiau dar daugiau veiklos, jo nuomone nebūtų kada būti depresijoje. Bet juk žmogus taip paprastai nepagija nuo depresijos. Todėl nežinau ar tai tikrai gera mintis.
Naktimis sapnuoju košmarus kuriuose yra Zayn. Tie košmarai valdo mano pasaulį. Nuo jų kiekvieną ryta prabundu išmušta šaltu prakaitu. Bet juk tai nėra taip baisu? Galėtu būti ir blogiau..
Nežinau, kas nutiko Tyler. Jis prieš išnykstant Zayn kaip ir pradėjo veikti, bet vos Zayn dingo, dingo ir jis. Nežinau, gal tai geras ženklas? Gal aš niekada ir neturėjau būt su Zayn iki galo. Gal mano ir Zayn meilė buvo tik laikina palaima? Gal skausmas kurį jaučiu jo netekus ir yra mano gyvenimo bausmė? Gal galutiniame taške turėjau likti tik aš ir mūsų vaikelis ir mano šeima tai Damon, Klara, Harry ir Niall. Jie mano vienintelė šeima. Vienintelis dalykas dėl ko dar kol kas nubundu rytais.
Tai mano gyvenimas. Kiekvieną rytą užsidedu kaukia. Bet nežinau kiek ilgai ta laiminga kauke galėsiu išlaikyti.
********
Pramerkiau akis. Dar viena diena, kas galėjo pagalvoti?
Išlipau iš lovos ir susiruošusi nulipau į apačia.
Pasirodo visi jau senų seniausiai atsikėlę.
- Žmonės. Noriu jums kai ką pasakyti. - gan nedrąsiai pasakė Harry, ir tai jam yra keista. - Aš jau kurį laiką su kai kuo susitikinėju... ir ji nori susipažinti su mano šeima. O mano šeima tai jūs.
- Džiaugiuosi dėl tavęs. - priėjau ir stipriai jį apsikabinau. - Mum bus malonu su ja susipažinti.
- Puiku, nes ji šian ateina vakarienės.
- Gerai. Bet gal ne paslaptis kuo ji vardu ir ką ji dirba?
- Smalsauji?
- Tiesiog sakyk. - nusijuokiau.
- Gerai. Jos vardas Lucy. Ir ji dirba sekretore vienoje firmoje.
- Na kol kas neblogai. Pažiūrėsim kaip ji atrodo! - sukikeno Niall.
Ding-dong suskambo durų skambutis.
- Aš atidarysiu. - kiekvieną kartą kai einu atidaryti durų tikiuosi, kad ten jis, Zayn.
Atidarius buvau šokiruota, nes apie ją buvau visai užmiršus.
- Ana. Ką čia veiki?
- Oooo. Panelė Mayd pamena mano vardą. Bravo, kokia garbė! - tada pati sau pradėjo ploti.
- Ana, aš pasikeičiau. - ji atrodo tragiškai. Plaukai susivėlę į kaltūnus, makiažas visas nutekėjęs, rūbai purvini ir apiplyšę.
- Ha, prajuokinai! Pasikeitė mat ji! Mes buvom geriausios draugės! O tu, mane palikai! Tu mane tiesiog ignorinai! Nustojai atsakinėti į mano skambučius! Man tavęs reikėjo!
- Ar viskas gerai? - priėjęs paklausė Harry.
- Taip ačiū. - greit atsakiau. - Ana atleisk. Bet tos Lolos nebeliko kuri bendravo su tavim. Aš atgavau atmintį.
- Tu esi melagė! Pati didžiausia kalė!
- Aš?! Ana, tu atėjai čia apsinešusi ir nežinia ko privartojusi! Ką tu darai su savo gyvenimu!? - tada pajaučiau stiprų antausį, nuo smūgio kritau žemėn ir gerai trinktelėjausi galvą.
- Aš tave nudėsiu! Girdi nudėsiu! - ji pradėjo mane spardyti. Visą kūną apėmė nežmoniškas skausmas, o labiausiai ties pilvu.
Staiga smūgiai baigėsi, aš vos pramerkiau akis ir pamačiau kaip Niall su Harry ją atitraukė nuo manęs ir laiko užlaužę rankas.
Jie man kažką sako, bet aš girdžiu tik Anos riksmą. Kuris valdo viską aplink.
Staiga prie manęs pribėgo Damon. Atsargiai paėmė į rankas, o Klara jam atidarė lauko duris, tada mašinos. Damon atsargiai mane paguldė ant galinių sėdynių, tik tiek te pamenu kol atsijungiau.
*****
Pramerkiau akis ir apsidairiau. Aplinką iškart atpažinau, gulėjau ligoninės palatoje.Dešinėje ant sofutės miegojo Niall.
- Niall. Niall. Niall. - kviečiau, tačiau jis toliau miega. - Niall! - šiek tiek šuktelėjau ir jis pabudo.
- O dieve Lola tau viskas gerai ačiū dievui. Kaip tu jautiesi?
- Puikiai.
- Einu pakviesiu daktarą, tuoj grįšiu.
- Gerai...
Po kelių minučių jis grįžo su daktaru.
- Sveiki panele Mayd.
- Sveiki. - labai suskaudo pilvą, todėl susiraukiau - Kaip mano vaikelis?
- Na. Jei kalbant tiesiai šviesiai, jūs vakar vos nenetekot vaikelio.
- Bet jis gyvas? - mano skruostais pradėjo ristis ašaros.
- Vaikelio būklę stabilizavome, bet turėsite labai save prižiūrėti ir rūpintis, kad neištiktu jokių keblumų.
- Aš galiu jo netekti.
- Deja, bet taip. Todėl labai svarbu, kad nenešiotumėt jokių sunkių daiktų, daug nedirbtumėt ir nepavargtute nepatirtumėt jokio streso, taip pat negalite patirti jokių smurto požymių ar seksualinių malonumų. Tai gali sukelti persileidimą.
- Aš... aš supratau.
Na štai 3 sezono 1 dalis. Laukių komentarų! Ir ačiū, kad skaitot! ❤
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...