Su Šv. Kalėdom visas!
Srr dalis trumpesnė, bet dalis yra dalis :) kitos dalies negausit, jei nebus bent 3 komentarų, apie dalį! Tad prašau pakomentuokit! ;)
Sustojau ties parduotuve. Ištraukiau raktelius. Pažiūrėjau į didelį parduotuvės užrašą, gyliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
Lola tu turi išmokt gyvent. Vieną dieną tu JO net nepasigesi, tu gyvensi savo gyvenimą. Turi tiesiog jį užmiršti... juk tai neturi būti sunku tiesa?
Vėl pradėjo riedėti ašaros. Kaip mane jos jau užkniso.
Negaliu mano širdį atsivėrė didelė žaizda, kurios jau nesugydysiu... be jo mano gyvenimas... nežinau, kaip aš auginsiu vaikelį.
Šis skausmas vis blogėja su kiekviena diena ir aš jaučiuosi tarsi mirštu.
******
Dar kartą gyliai įkvėpiau ir iškvėpiau, nusivaliau ašaras ir išlipau iš mašinos.Nuėjau į didelės parduotuvės vidų.
Pamenu tą dieną kai su JUO buvom čia atvažiavę. Pamenu kavine kurioje jis iškėlė skandalą vaikinukui. Pamenu Kate kuri bandė mane čia palaužti, bet kas galėjo pagalvoti, kad pats Zayn palauš mane..?
Ėjau tiesiai tarp parduotuvių, visi žmonės tokie laimingi, jie net nenutuokia kiek blogio yra šiam pasaulį, tu niekada nebūsi laimingas, nes visada bus kažkas kas tau trukdys.
Mano meilė JAM niekada nedings.
Mano meilė jam kaip vėjas. Jos nematai, bet jauti.
Atsisėdus ant suoliuko garsiai atsidusau.
/Niall/
- Ei Niall apsiramink! Ji sugrįš jai tik reik keliu minučių. - ramino mane Damon.
- Man apsiraminti?! Aš visiškai ramus! Tik mane užkniso pastovus jos išsidirbinėjimai!
- O ko tu nori? Jai dabar labai sunku, kai jis išėjo...
- Jis išėjo! O aš čia! Bet ne ji vis vien laukia jo! Aš ją myliu! - velnias, velnias, velnias...!
- Juk sakiau, kad turi ją pamiršti, juk sakiau, kad bus tik blogiau jei jos nepamirši... Bet tu vis vien ją myli ir tu net nebandei jos pamiršti! Turi susitaikyti ji niekada nebus tavo.
- Užkniso tavo pamokslai! - užsimojau ir vožiau jam į snukį. Vos mano ranka atsitraukė nuo jo veido, greit išlėkiau laukan, įsėdau į mašiną ir pradėjau važiuoti.
/Lola/
Mane kažkas palietė iš nugaros todėl staigiai atsisukau.
- Kate? - net nežinau ką dabar jaučiu. Neapykantą, skausmą ar baimę.
- O kas dar? - tada ji prisėdo šalia. - Kodėl panelė Mayd, bastosi vienui viena pro prekybos centrą?
- Aš.. aš ne viena čia. - sumelavau.
- Hmm... Melagis važiavo per tilta, tiltas sulūžo melagis įgriuvo. - ji pradėjo juoktis. - Juk mes abi puikiai žinom, kad tu čia viena.
- Kur tavo šuniukai, Niall, Harry ir žinoma Damon?
- Jie man ne šuniukai!
- Kaip pasakysi. - ji truktelėjo pečiais.
- Ko tau reikia?!
- Oooo taip man labiau patinka kai tu taip šneki. - ji vėl sukikeno. Aš rimtai nežinau ar man jos bijot ar tiesiog ignoruot? - Matai... tu laukiesi Malik palikuonio. O tai problema, nes Malik giminė turi baigtis ties Zayn.
- Iš kur tu ži...
- Brangute, aš viską žinau. - ji išsišiepė.
- Tu žinai kur Zayn!? - mano širdis suvirpėjo.
- Galbūt. O ką sudomino?
- Sakai kur jis!
- O jei ne? Kas tada?
- Aš tave nudėsiu!
- Mayd. Nebijau tavo grasinimų, nes jų vertė yra 0.
- Prašau.. kur jis?
- Tu niekada jo daugiau nepamatysi. O dėl tavo vaikelio... geriau pasisaugočiau, juk maža kas gali nutikti. - ji atsistojo šyptelėjo ir nusiuntė man oro bučinį, o tada nuėjo.
Ji.. ji žino kur Zayn. Ir.. ir ji grasino mano vaikeliui.
/Niall/
Jau bare geriu 2 butelį, ir jaučiuosi kaip reikiant nusitašęs ir piktas. Piktas ant jos, ant savo gyvenimo meilės.
- Ei zuika. O tu karštas. - prisistatė kažkokia gerai apsinešusi mergina.
- Tu ir nebloga.
- Gal einam kur nors privačiau? - ji man mirktelėjo, ir aš puikiai supratau namioką.
Atsistojau, ji mane pastvėrė už rankos ir pradėjo vestis tualetų link.
Įėję į tualetą, įėjom į vieną iš tualetų kabinų ir užsirakinom.
- O tu karštas. - mergina mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų.
Mergina nusimetė savo rūbus.
Aš įsisiurbiau į jos saldžias lūpas. Kol aš ją glamonėjau bučiniais ji mane nurengė.
Tada ji pašoko ir apsikabino mane kojom per liemenį, aš ją atrėmiau į sieną.
Staigiai į ją įėjau, o ji išleido garsią dejonę. Pradėjau judėt pirmyn atgal kuo greičiau ir jau jaučiau, kad pasieksim savo tikslą.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...