- Ak tu kalės vaike! - surėkė vaikinas.
Zayn staigiai atsistojo ir vožė jam atgal, bet sakyčiau, net nebaisiai stipriai, kas per?
Tada tas vaikinas puolė jam į glėbį ir abu apsikabino. Ką jie apsikabino!? Kokio velnio!?
- Zayn?
- Aaa taip! Lol susipažink čia mano geras draugas Liam. Liam susipažink čia mano mergina Lola.
- Malonu. - ištiesiau jam ranką.
- Man taip pat. - paspaudė ranką.
- Na va jūs jau pažįstami.
- Mmm taip.. , bet man įdomu nuo kada Zayn Malik turi merginą?
- Nuo tada kai sutikau ją.
- Na, na pažiūrėsim kokia ji ypatinga. - nusijuokė Liam. O Zayn jam pliaukštelėjo per marmuzę.
- Amm.. aš gal eisiu į apačia.. paliksiu jus dviese. - ir tada greit pasišalinau iš kambario.
Nulipus į apačia pasukau link virtuvės, nes supratau kad jau pietūs, o aš dar nieko nevalgiau.
Įėjus į virtuvę buvau nustebusi, nes ji tiesiog blizgėjo. Kaip Damon tai pavyko?
- Boo! - man už nugaros surėkė kažkas, o aš pašokau iš baimės ir atsisukau į tą žmogų.
- Damon? Po galais tu mane mirtinai išgąsdinai! Idiotas!
- Ha ha ha... Pati kalta. - nusikvatojo Damon.
- Amm Damon, o tu pažįsti Liam?
- O kas tokio?
- Na.. jis atvažiavo pas Zayn. Jie dabar abu viršuje.
- O šūdas! Šūdas.. - pradėjo murmėti.
- Kas tokio yra? Kažkas blogai?
- Na matai.. Po Maios mirties Zayn užėjo tamsus laikai.. Labai tamsus laikai, atrodė, kad jis išvis neturi jausmų. Na ir Liam to laikotarpio jo geriausias draugas. Tad bijau, kad jis gali sugrąžinti senąjį Zayn.
- Ką? Ne. - po galais tik ne tai, tik ne po to ką mes ištvėrėm. - Liam turi išvykti! - aš pradėjau karščiuotis.
- Visiškai sutinku.
Tada mūsų dėmesį patraukė Zayn su Liam kurie nusileido į apačia.
- Lola mes einam į miestą!
- Ką? Tai yra kodėl? Ko jums ten?
- Pas mane atvyko mano geras draugas važiuojam atšvęsti. - pavartė akis.
- Amm gerai.. - atėjau apsikabinau jį. - Tik prižadėk, kad būsi atsargus.
- Taip žinoma. - ir jie abu iškart išėjo.
- Damon mane kankina bloga nuojauta.
- Mane ir.
/Zayn/
Štai stovim prieš Morge klubą. Kažkada čia su Liam praleisdavom kiauras naktis, bet dabar čia jau senokai buvau.
- Na ką pasiruošęs pašėlti? - paklausė Liam.
- Žinoma. - ir įėjom į klubą. Iškart pasigirdo garsi muzika, aplink šokantys, girti žmonės.
Jau senai buvau klube atsipalaidavęs, nes būdavau su Lola ir man to kažkaip nereikėjo. Bet vienas kartas su Liam nieko nepakeis tiesa?
Nuėjom prie baro ir Liam kažko užsakė.
Ir štai prieš mane stikliukas rudo skysčio.
Užsiverčia jį ir mano gerkle nuėjo deginantis skystis. Nuo to, net susiraukiau.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...