90 Dalis

1.1K 94 9
                                    

Laukiu komentarų, jūsų nuomonių;)

Stovius su buteliu rankose sutartoje vietoje prie apleisto pastato. Kur ta Ana taip ilgai?! Ji negali manęs palikti dabar!

- Labuka Lola.

- Duok.. duok tabletes.

- Ogo tu jau dabar kaip reik apsinešusi.

- Koks skirtumas, duok.

- Tau tai kainuos.

- Aš turiu pinigų.

- O man ne tik pinigų reik. Nueik su manim į vakarėlį, mano draugas rengia.

- Sutinku su viskuo.

- Kodėl tu nori taip apsinešti? Pas tave visada yra priežastis. Juk, kad ir kaip, bet pažįstu tave.

- Aš nenoriu jausti, noriu nieko neprisiminti. Noriu, kad man būtų gera.

- Imk. - ji padavė man į ranką dvi raudonas tabletes. Aš jas įsimečiau į burną ir tiesiog taip prarijau. - Dabar eime. Lipk į mašiną.

Įlipau į mašiną, atsisėdus užverčiu galvą atgal ir užmerkiau akis.

*******

- Mes jau atvykom!

Pramerkiau akis.

Išlipau iš mašinos nelabai suprantu kur aš randuosi, bet visos spalvos pasidarė tokios ryškios, aplink viskas taip gražu, pasaulis sukasi ratu tarsi šoktu su manim. Jaučiuosi tokia laiminga, visos problemos išnyko.

Ana čiupo mane už rankos ir įsivedė vidun. Vos įėjom ji mane nutempė į kažkokį kambarį kur sėdėjo keli vaikinai ir kelios šokančios merginos.

Aš staigiai prisidėjau prie jų, mane apėmė energijos antplūdis.

/Ana/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Ana/

- Ana kas ji tokia? Ji mane su intrigavo. - nusijuokė Rokas.

- Sena draugė. Ji nori šian pasilinksminti. - kalbėdama susivariau švirkšta heroino.

- Aš jai galiu padėti pasilinksminti.

- To ir tikiuosi. Bet ar Nataša nepavydės?

- Nataša praeitis. Aš noriu jos. Kuo ten ji vardu sakei? - nusijuokė.

- Nesakiau. Ji yra Lola. Lola Mayd.

- Tu gal šaipaisi iš manęs?

- Kodėl turėčiau?

- Aš apie ją girdėjau. Mayd dukra, susitikinėjanti su pačiu Malik. Kas galėtu patikėti, kad ji apsinešusi šoka mano name?

- Nori Malik nemalonės?

- Brangute aš Malik nebijau. O su jo lėlyte pažaisiu.

/Lola/

- Panele Lola jūs šian akinanti. - prisistatė kažkoks vaikinas.

I Don't CareWhere stories live. Discover now