47 Dalis

2.1K 157 5
                                    


Tai va čia kaip ir pirmo sezono pabaiga. Kaip jūs nusprendėt kelsiu visus sezonus tiesiog į šį bendrą sezoną.

- Zayn, mums reik pasikalbėti... - numykiau.

- Žinoma apie ką? - sutrikusiu veidu priėjo ir apsikabino mane per liemenį.

- Amm.. aš jus paliksiu vienu du. - pasakė blondinas ir išėjo.

- Tai kas yra mažute?

Aš nustūmiau jo rankas ir atsitraukiau nuo jo. Žinau, kad aš dabar sudaužysiu jam širdį, bet tuo pačiu sudaužysiu ir sau ir aš nežinau kaip mano gyvenimas pasisuks po viso šito.. bet žinau tik vieną aš išnyksiu, išnyksiu iš jo gyvenimo, išnyksiu iš jų gyvenimo.

- Lola, kas yra?

- Viskas baigta.

- Kas baigta?

- Tarp mūsų viskas baigta. Aš daugiau taip nebegaliu. Negaliu supranti? - virpančiu balsu pasakiau. Ir iš visų jėgų bandau neapsiverkti.

- Ko nebegali?! Nebegali būt su manimi?!

- Aš negaliu būt su tavim. Nes per mane jūs visi pavojuje! Supranti tai? Džeris nesustos kol negaus ko nori! O jis nori manęs! Aš negaliu rizikuoti jumis tik dėl to, kad tik būčiau laiminga su tavim!

- Paistalai.

- Na gi Zayn, mes juk abu žinom, kad tai būtu pasibaigę. Tai tik laiko klausimas buvo. - viskas aš praskydau, mano skruostai teka ašaros, rankos dreba tuo pačiu ir kojos, toks jausmas,kad tuoj susmuksiu ant grindų.

- Tai neturi būt baigta... mes nugalėsim Džerį ir Tyler.

- Žinai, kad ne. Ir aš tavęs to neprašau. Tiesiog prašau tavęs... - mano balsas užlūžo, o širdis pradėjo dar stipriau plakti. - Aš tavęs prašau tiesiog paleisk mane! Ir susitaikyk su tuo!

- Net nesiruošiu taikytis, nes aš tave myliu! Girdi myliu!

Jis priėjo prie manęs ir savo rankas uždėjo man ant žandų.

- Girdi? Aš tave myliu ir mes tai ištversim. - jis sušnibždėjo man į veidą.

- Ne. Viskas baigta. - pradėjau sukioti galvą.

Kūkčiodama atsitraukiau nuo jo.

- Sudie Zayn.

Apsisukau ir pasileidau į kojas, išbėgau į lauką. Lauke pliaupė kaip iš kibiro iškart visa permirkau, mano ašaros susimaišė su lietum dabar jaučiausi dar labiau sutrikusi, bet žinau, kad turiu bėgti.

Girdžiu bėgant Zayn iš paskos ir jo šūksnius, bet negaliu sustot, negaliu leisti jam nukentėti.

Išbėgau, ant gatvės Zayn bėgo man iš paskos, bet šiek tiek atsiliko.

Tik staiga prie manęs privažiavo ir sustojo furgonas, iš jo išlipo du vyrai, uždėjo man maišą ant galvos ir įmetė į mašiną. Pajaučiau kaip ji pradeda važiuoti. Tik bum kažkas trenkėsi į mašiną, bet mašina nesustojo.

Girdžiu, kad tie vyrai kažką kalbą, bet man nusispjauti, man nusispjauti į viską. Mano gyvenimas žlugęs. Nuo visų emocijų ir adrenalino aš tiesiog atsijungiau.

/Zayn/

Bėgu paskui Lola, aš jai tikrai neleisiu manęs palikti.

Ką kas ten per furgonas prie jos?

Ir staiga matau kaip jai du vyrai uždeda maišą ant galvos ir ją įstumia į vidų, o Lola net nesipriešina.

Pradėjau bėgti kiek į manydamas, deja spėjau tik trenkti į dureles, o mašina nuvažiavo.

I Don't CareWhere stories live. Discover now