87 Dalis

1.1K 99 11
                                    

Srr už klaidas. Ir laukiu komentarų, ačiū ;*

/Lola/

- Benai tu ją pažįsti?!

- Nina ramiai ji mano sesuo.

- Tu juokauji taip?

- Ji mano sesuo. Nina nesuprantu apie ką tu.

- O mano broliuk. Ji yra Lola Mayd. Ji ir yra mano darbas čia. Ar ne puikiai viska suplanavau su Alex? - ji pasakius atsisuko į mane.

- Tu man melavai Benai...  laikiau tave labai svarbiu man žmogumi... o.. o.. tu tik melavai visą šį laiką! Mane apgaudinėjai... Patenkintas?! Netekau vaiko! Nebenoriu gyventi! Kate tu laimėjai, aš likau visiškai viena, žudyk mane, juk žinau, kad apie tai svajoji.

- Ne dabar brangute, bet nesijaudink ta diena ateis. Ir ji jau ne už kalnų.

- Klausyk Nina ar Lola... aš apie tai nieko nežinojau... tikrai nežinojau. Kate mano sesuo, bet mažai su ja bendrauju ir kai ji atvyko į Kanada atėjo aplankyti. Aš net nenutuokiu kas čia dedasi. Prašau...

- Eik iš čia! Nenoriu tavęs matyt! Palik mane ramybėje! - ašaros ir vėl mane užvaldė. Negaliu patikėti, kad Benas visą šį laiką man melavo.. Aš juo pasitikėjau, o jis visą šį laiką apsimetinėjo.

/Benas/

Išėjau su Kate pro duris.

- Tu prie to prisidėjai!

- Tu tikėsi ta šliundra kuri tau melavo, ar savo sese?

- Ji man tikresnė sesuo nei tu kada nors buvai!

- Klausyk ji to verta yra. Viskas kas jai nutiko, ji to verta! Ir šiandien yra nuostabi diena! Dabar liko tik sulaukt kada gausiu leidimą ją pribaigti!

Užsimojau ir trenkiau jai stipru antausį.

- Tai tu kalė! Jei tik būčiau žinojęs... būčiau ją apgynęs!

- Kvailys tu! Tu jai niekaip nebūtum padėjęs! Ir nepadėsi!

- Tu man ne sesuo! Varyk iš čia kol nenudėjau!

- Manai po visko ji tavim patikės, kad tu niekuo dėtas! Ji mano, kad tu buvai po priedanga! Ji tau to neatleis!

Vėl užvožiau jai, ji nukrito ant grindų ir pradėjo juoktis.

- Tu gi toks pats kaip aš, mano broliuk, mes vieno kraujo! - tada ji pakilo ir išėjo.

Aš negaliu patikėti, kad Nina ir yra ta Lola Mayd apie kuria man pasakojo Kate. Kate apibūdino ją kaip monstrą, bet ji tokia nėra... aš žinau, kad nėra... ji mano sesuo.

/Damon/

Pradėjau skambinti Klarai.

- Damon kur tu? - išgirdau išsigandusį jos balsą.

- Klausyk... man reiks kuriam laikui išvykti... tai tik keliom dienom...

- Ne! Prašau! Vaikelis turi gimti bet kuria dieną, prašau nepalik manęs... - ji verkia.

- Klara, aš labai noriu dalyvaut gimdyme... bet mes radom Zayn, dabar skrisim į Kanada rasti Lolos. Ji pasivadinus Nina Dobrev, radom jos adresą.

- Kaip? Kada?

- Tai ilgai aiškinti, o laiko aš neturiu, mes jau lipam į lėktuvą. Aš tave myliu Klara, aš grįšiu pas tave pažadu.

- Aš lauksiu Damon, visada...

/Lola/

Nusiplėšiau visus šlangelius nuo savęs. Nuleidau kojas ant grindų.

Vos pradėjau stotis, skausmas perėjo visą kūną, ir aš nukritau ant grindų ir garsiai suinkščiau.

I Don't CareWhere stories live. Discover now