/Lol/
Jam baigus aš apsiverkiau.. Tiesiog negalėjau sustoti prisiminiau viską ką patyriau ir mane užplūdo emocijos. Jis griuvo ant manęs, bet aš jį iškart nustūmiau į šoną, kad nepamatytu kaip verkiu. Nemėgstu kai kiti mato mane verkiančia tuo labiau kai žinau, kad jis man už tai gali trenkti ar dar blogiau. Tiesiog gulėjau lovos krašte ir tyliai verkiau, o jis tuo tarpu gulėjo kitoje lovos pusėje. Lygtais miega.. nejau? Taip paprastai? Man matyt ši naktis tikrai bus bemiegė..
<> Rytas
Pajaučiau kaip kažkas juda šalia manęs visai pamiršau, kad jis miega su manimi... Jis matyt prabudo.
- Labas rytas mažute. - tyliai sušnibždėjo. Bet aš sutrikau kai pamačiau šiek tiek sutrikusi jį. Bet aš jam nieko neatsakiau.
- Ką aš čia veikiu? - nusiražė.
Pagalvojau jai jau čia gyvensiu ir neišvengsiu jo. Turiu išbūti daugiausiai kelias savaites ir tada aš jam atsibosiu. Tad turiu su juo nors kiek pagerinti ryši kas žino gal aš jam tada greičiau atsibosiu, nes pasidarysiu nebeįdomi. Ir keista. Bet kol kas labai maloni nebūsiu.
- Jai pamiršai tu ir vėl mane išprievartavai ir miegojai čia.
- Na vakar tai jo buvo šaunu, bet kodėl aš čia miegu? Tiekto pamiršk.
Jis dar kartą pasiražė ir apsikabino mane per liemenį atsukdamas į save. Pati to nepastebėdama įsižiūrėjau į jo rudas akis kurios buvo nerealios. Abu žiūrėjome vienas kitam į akis. Kodėl jis man vistiek patinka po visko ką man padarė? Kodėl jis mane traukia? Juk jis blogas žmogus.. tikrai blogas.. Tik staiga kažkas staigiai atidarė duris ir įlėkė į kambarį, tai buvo Niall. Pamačiau jo akyse nuostaba, nusivylimą, o gal pavydą net nežinau.
- Zayn turim problemų. Ir nemažų.
- Kas yra Naill?
- Jie čia. Bus už 10 min.
- Iš kur žinai? Sakyk greičiau.- jie vienas ant kito rėkė man pasidarė baisu kas čia atvyksta? Gal policija gal man padės? Nejau yra viltis?
- Skambino Harry. Jo informatorius sužinojo. Nežinau kaip ir iš ko sužinojo, bet tarp mūsų yra išdavikas.
- Šūdas.. šūdas..
- Gal paaiškinsite kas čia vyksta?- užrėkiau paklaususi.
- Tai ne tavo reikalas mažute greičiau renkis ir eik su Niall į virtuvę ir laukit manęs ten.
Nieko nelaukus pradėjau rengtis. Apsirengus Niall čiupo mane už rankos ir nusitysė į virtuvę. Laukėme gal 5min, bet nieks nepasirodė tuo tarpu ir Zayn.
- Tai negerai kažkas čia ne taip Zayn jau turėjo ateiti ir jų nė ženklo,- sunerime pasakė Niall.
- Aš nieko nežinau. Kas dabar bus kas čia atvyksta?
- Tau nereik to žinoti, pakaks ir tiek, kad tai Zayn priešai ir čia atvyksta tikrai ne draugiškai paplepėti ir.. - jam nebaigus sakinio kažkas įsiveržė į virtuvę ir trenkė Niall per galva jis suklupo ir krito be gyvybės ženklų. Nejau jis mirė?
Pajutau kaip kažkas mane pačiupo ir išsivedė į lauką tai buvo keli vaikinai kurie mane laikė. Privedė prie mašinos, o tada pajaučiau skausmą galvoje ir kritau. Daugiau nieko nematydama atsijungiau.
/Zayn/
Velnias negali būti, kad Tyler čia.. jo nemačiau jau 2 metus nejau jis grįžo atkeršyti man? Bet nėra kuo keršyti juk aš neturiu tokių žmonių kurie man rūpėtu na taip turiu Niall jis man kaip brolis, bet toks kerštas jam netiktu. Gerai reikia eiti kuo greičiau pas Niall ir Lol ir varyt iš čia kuo toliau, kol jų čia dar nėra.
- Labas Zayn.- jo balsą bent kur atpažinčiau tai Tyler. Dabar tai bus..
- O labas Tyler kažkaip neprisimenu, kad būčiau kvietęs į svečius.
- O manęs kviesti ir nereikia. Atėjau pats pas savo seną, gerą draugą. - nusišypsojo.
- Na ačiū, kad aplankei, bet dabar jau gali eiti.- sarkastiškai pasakiau.
- Taip žinomą aš jau einu neužsibūsiu aš jau gavau ko man reikėjo. - nusijuokias išėjo. Kaip suprasti jis gavo ko norėjo? Juk tai Lol tai turi būti ji. Pasileidau bėgti į virtuvę ir radau tai ko labiausiai bijojau jos nebuvo, o Niall gulėjo ant žemės, bet jau po truputi kėlėsi.
- Kur Lol?
- Ja išsivežė. Jos čia nebėra. Ką darysim Zayn?
Aš pats nežinau ką daryti, šeip man neturi rūpėti kas jai nutiks dėl merginos nerizikuočiau gyvybe, bet ji..
- Nieko..
- Tu gal išprotėjai ji ten per tave mes privalom ją išgelbėti. - jis pradėjo rėkti dar tokio jo įsiutusio nesu matęs.
- Tu gi žinai, kad man merginos nerūpi tuo pačiu ir ji..- kodėl man buvo sunku pasakyti ir ji?
- Jai tu to nedarysi, tai padarysiu aš vienas.- jis nusisuko ir išėjo. Ką man daryti ar ji man rūpi? Išėjau į lauką kur buvo Niall.
- Gerai aš tau padėsiu. - tikiuosi nepasigailėsiu savo apsisprendimo, nes Tyler yra mano didžiausias priešas, o prieš jį stot pavojinga.
Nuotraukoje yra Tyler.
Taigi dalis kelsiu taip. Viena dalis į dieną.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...