Ilgai nekėliau, todėl dabar įkelsiu iškart dvi dalis. Jos paprastos be daug veiksmo, bet tikiuosi patiks, ir labai ATSIPRAŠAU, kad taip senai kėliau. P.s. Srr dėl klaidų.
/Damon/
Nusileidau į apačia ir atidariau duris.
- Liam? - prieš save pamačiau stovintį Liam.
- Nėra laiko, reik paskubėt. Eime.
- Ei aš negaliu niekur eiti, kol nepaaiškinai kas dedasi.
- Mes ištrauksim Zy iš cypės.
- Bet...
- Nėra laiko! Šok į mašiną!
Greit įsėdau į mašiną, Liam iš kart pradėjo važiuoti.
- Ir kaip tu ketini tai padaryti???
- Tai užtruko laiko. Bet papirkau reikiamus darbuotojus. Viskas bus gerai.
- Liam... Zayn nežino, bet Lola... ir kai jis išeis. Jis juk pamiš!
- Aš tuo rūpinuosi jau.
- Ką?
- Zy žino ir jis nepatenkintas. Ieškojau jos, ir radau adresą kuris yra užregistruotas Niall, tai kitam mieste. Manau jie gali būt ten.
- Liam kaip tu?
- Kaip manai? Eva negyva! Ir tas kalės vaikas sumokės, o tam man reik Zy. Senojo Zy.
- Senojo Zy nėr.
- Manai? Cypė keičia žmogų, patikėk. O jis ten sėdi jau ilgoka laiką kaip jam.
- Turi sakyt koks planas.
- Gerai...
*****
Sustojom ties cype.
- Imk. - Liam ištiesė pistoletą.
Jį užsikišau už kelnių ir nuleidau maikę.
Abu išlipom. Prie mūsų prisistatė juodaplaukis vaikinas, išesmės panašus į Zayn.
- Ir ką? Jis dabar sės užgrotu? Ir bus Zayn? Juk tai beprotybė, jis kalės už kitą žmogų visą likusį gyvenimą.
- Jo šeimai reik pinigų ir prieglobsčio. Visa tai suteiksiu mainais į jo nelaisve.
- Tai tik...
- Amir tu žinai ką turi daryti. Sėdėsi ten tavo šeimai nieko netruks, bet jei prasitarsi! Tavo šeimai galas!
- Taip. - atsakė vaikinas.
Tada visi pakilom laiptais. Liam pabeldė į duris.
Tada staiga durys atsidarė ir mus suleido pareigūnas.
- Vienas iš mūsų jau bazėse keičia duomenys. Dabar Amir bus Zayn Malik. - prabilo pareigūnas.
- Gerai kiek laiko turėsim kol kameros vėl įsijungs?
- Turim 5min daugiausia. Po tiek laiko kils įtarimas kodėl mes nieko nesiimam dėl kamerų gedimo.
- Supratau. Duok raktus nuo kameros.
Liam čiupo raktus.
- Eikit po 1, 2, 3 dabar!
Liam su Amir greit pradėjo eiti, jie puikiai žinojo kelia, o aš kaip 5 šuns koja tysiuosi iš paskos.
Staiga sustojom prie Zayn kameros.
- Pagaliau! - jis suriko. - Nagi greičiau!
Liam rakino kamera, o Zayn su Amir keitėsi rūbais.
Kelių sekundžių greičiu Zayn atsirado čia,prie mūsų, o Amir už grotų.
- Tau nepavyks! - suriko Tyler.
- Man jau pavyko! - užriko Zayn. - Nagi duok ginklą. - ištiesė ranką Liam.
- Ne Zy! Nėr laiko ir jei jį ras negyvą kameroje visas planas šuniui ant uodegos!
- Man nerūpi!
- Lolai rūpi! - užrikau.
Tada jis apsisuko ir pradėjo bėgt su mumis.
- Dar susitiksim! - girdėjosi Tyler aidas.
*******
Sustojom prie namo. Visą kelia tylėjom. Zayn visą kelią buvo rimtas.Išlipau iš mašinos, tada ir jie.
- Kaip tu galėjai!? - užriko Zayn.
- Galėjau ką?
- Kaip tu galėjai leisti ją išsivežti tam puspročiui! - Zayn akys pajuodavo.
- Tave suiminėjo! Pats vos nežuvau! Lengviau apkaltint kitus! Bet kaltas tu! Tu nieko nepadarei! Nesuradai jos, pats keliavai į cype už savo darbus!
- Žinoma! Juk aš visada kaltas! Uhh... Liam aš noriu mėsainio tas cypės maistas...
- Aš tau ką pasiuntinukas dabar? - Liam susiraukė.
- Jei jau siūlai tai taip! - tada Zy apsisuko ir nuėjo.
- Matai Damon sakiau, kad senasis Zy grįžta.
- Klysti Liam. Tai ne senas Zy, tai naujasis Zy be Lolos, bet vos ją atgaus viskas vėl grįš į vietas.
- Manai pasaulį yra gera pabaiga? Visos istorijos turi pabaiga.
- Galbūt, bet nebūtinai blogą.
- Ha. Netekau sesės ir netekau gyvenimo meilės. Nemanau, kad turėsiu laiminga pabaigą.- Tu esi įsimylėjęs?
- Mažiau žinai, geriau miegosi. - tada jis apsisuko ir nuėjo.
Kur ritasi mūsų gyvenimai?
/Lola/
- Atėjau suleist rytinę dozę vaistu Lol. Tau padės.
- Niall nereik. Aš nuo jų jaučiuosi labai blogai.
- Šš.. tau negalima nervintis. Šie vaistai tau padės nuo depresijos.
- Ir ar ilgai busiu prirakinta prie šitos lovos? Ilgai maitinsi mane tais vaistais?
- Brangute nesijaudink taip. Matau, kad tau gerėjau, tu tampi savimi. Tad aš nusprendžiau šian paskutinė tavo gydimo diena. O ryt susituoksim. Mus sutuoks mano draugas. Būsim tik mudu ir jis. Ar.. ar gali patikėt, kad mes pagaliau būsim vyras ir žmona? Mes pagaliau būsim šeima.
Aš nieko neatsakiau. Suleisti vaistai nugramzdino į gilų miegą. Bet man baisu baisu sulaukt ryt.
Man baisu kas atsitiko su Niall. Jam iš vis pavažiavo stogas, jis man kaip brolis... bet jam pasimaišė. Ir aš negaliu jam padėti.
/Zayn/
Minkšta didelė lova, mėsainis ir Tv. Tai tobula, tik kad nėra mano gyvenimo meilės. Prisiekiu Niall negyvens. Jis senai pasikeitė tik aš delsiau tai suprasti.
Iš dalies tai mano kaltė.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...