Srr už klaidas
Laukių jūsų komentarų :)
Po mėnesio
- Benai, aš 5 mėnesį nėščia. Negaliu eiti į vakarėli. - pavarčiau akis.
- Tai gi nesiūlau gerti. - nusijuokė. - Prašau mane iki jo tik palydėti, nes iš ten turiu pasitikti savo senų laikų gera drauge. Ji vakar atskrido ir susitarėm, kad šian iš vakarėlio aš ja pasiimsiu.
- Uh.. gerai jau gerai.
- Yay! - suvaidinęs iš laimes pakėlė rankas.
- Tu idiotas. - nusijuokiau.
- Na ačiū princese Nina.
- Uhh... juk sakiau, nevadint manęs princese! Tiesiog Nina! - nusijuokiau.
- Kaip pasakysi princese. - jis išsišiepė.
Tada abu įlipom į mašina ir jis pradėjo važiuoti.
Kanadoje gyvenu jau mėnesi. Čia viskas kitaip.. bet čia pradėjau viską nuo pradžių. Benas yra mano kambariokas. Neįsivaizdavau, kad kas norės apsigyventi su nėščia mergina, bet Benas tiesiog nuostabus žmogus. Jis mane pralinksmina ir palaiko. Žinoma jis nežino mano praeities.. ir manau niekada nesužinos.
Sapnai su Zayn pamažu nyksta. Ir visas gyvenimas prieš tai su kiekviena diena nyksta. Aišku niekada nė vieno iš jų nepamiršiu, bet daugiau niekada ir nepamatysiu.
Manau mano gyvenimas pagaliau gali susitvarkyti. Čia Kanadoje.
Gimus vaikeliui manau reiktu susirasti atskira būstą juk negyvensiu amžinai su Benu.. nemanau, kad ir jam patiks bemiegės naktys dėl vaikelio.
Nusprendžiau vaikeliui kai jis paaugs pasakyti, kad jo tėtis mirė. Manau taip bus geriausia... nereik jam žinot tiesos kas jo tėtis. Tai mano praeitis apie kuria daugiau negalvosiu. Pažadu.
Visa tai lieka praeitį. Lola Mayd mirė prieš mėnesį. Ir ji neatgis niekada.
- Na štai atvažiavome. Ji turi tuoj ateiti.
- O kuo ji vardu?
- Amanda.
- Tarp jūsų kažkas buvo?
- O tikrai ne - jis pradėjo juoktis. - Supranti ji.. liezbietė. Tikiuosi tai ne problema?
- Tikrai ne.
- O štai ir ta višta. - vaikinas parodė į sviruojančią merginą kuri aiškiai apsitašiusi kaip reikiant.
Benas išlipo ir ją pasitiko, o tada padėjo įlipti į mašiną.
- Oo tu ne vienas. - mergina sukikeno. - O ir ji ne viena. - Benas nieko nesakė tik pavartė akis.
Ji labai graži. Daug gražesnė nei aš. Man su ja net lygintis nėra ko. Ji panorėjusi galėtu suvilioti bet kurį.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...