5 Dalis

5.6K 228 7
                                    

Tik pajutau, kad man kažkas trenkė per galvą ir nukritau ant žolės, o tuomet tamsa...

Pramerkus akis iškart pajaučiau skausmą galvoje. Apsidairiau buvau kažkokiame kambaryje, bet daugiau nieko nemačiau, nes buvo labai tamsu. Ką aš čia veikiu ko jiems reik iš manęs?Išgirdau žingsnius link kambario tad mano širdis pradėjo plakti kaip pašėlusi. Durys atsidarė ir aš pamačiau jį Zayn.

- O kas atsibudo. 

- K-ką aš čia veikiu? Ko tau iš manęs reikia? - pradėjau klausinėti iš pradžių buvo sunku kalbėti, bet vėliau ištariau kiek galėdama pasitikėdama savimi.

- O mažute juk sakiau, kad tavęs laukia kerštas ir kitą kartą tu nepaspruksi. - šį karta rimtai pasakė.

- P-prašau p-paleisk m-mane. Aš a-atsiprašau.

- Deja mažute aš atsiprašymų nepriimu. 

Nežinau kas man užėjo tiesiog taip supykau, kad nepagalvojus viską išrėkiau tiesiai jam į veidą.

- Kas tu per žmogus? Paleidi mane! Ir nevadink mane mažute! - ir tą akimirką pajaučiau smūgį ant mano žando. Suklupau ant grindų. Jis man trenkė negano to, kad pagrobė nori išprievartauti tai dar ir muša. Reikėjo viską pabaigti prie upelio. Kodėl aš keliom minutėm uždelsiau?

Jis išėjo nieko nepasakęs. o aš taip ir likau suklupusi ant grindų besilaikanti už žando kuris tiesiog degė. Kas man dabar bus? Aš jo bijau.

Kitos dienos vakaras. 

Pramerkiu akis matyt atsijungiau. Pajaučiau kaip mano skrandis burzgia aš nieko nevalgiau jau gan ilgą laiką ir norisi valgyti. Įdomu kiek aš čia laiko. Mano galvoje buvo tiek klausimų. Į kurios žinau, kad negausiu atsakymo. O labiausiai bijau tos akimirkos kai jis ateis pas mane ir padarys tai. Tik apie tai pagalvojusi išgirdau žingsnius. Sau tyliai pasakiau.

- Tau viskas bus gerai tik būk drąsi.

- Tai ką mažute pasiruošusi? Tiesa sakyk tu jau mylėjaisi su vaikinu ane? - kaip visad piktai paklausė.

- N-ne. - vos sumikčiojau, nes žinojau, kad dabar tai įvyks. Neteksiu savo nekaltybės su Zayn neteksiu jos su ne mylimu žmogumi. Nuo to pradėjau verkti, karštos ašaros ritosi mano žandais.

- Neverk tau patiks pažadu. Kadangi tai tau bus pirmas kartas aš pažadu būti šiek tiek švelnesniu.

Jis priėjo arčiau manęs aš bandžiau trauktis, bet jis mane pagavo per liemenį ir grubiai prisitraukė. Pajaučiau jo bučinius leidžiantis žemyn nepraėjus nė sekundei jis nusivilko juodus marškinius ir nuvilko mano bliuskutę. Jis mane pradėjo bučiuoti, o jo rankos nusileido mano liemeniu žemyn link kelnių ir jas nuvilko likau stovėti tik su apatiniais. Muisčiausi, o nuo ašarų aš pradėjau kukčioti norėjau rėkti pagalbos, bet žinojau, kad nieks neateis. Tai tikrai įvyks. Jis mane apsuko tad mano nugara buvo atsirėmusi į jo šiltą krutinę ir pajaučiau jo daikčiuką. Jis greitai atsegė liemenėlę ir numetė ją į šoną tą patį padarydamas su savo kelnėmis ir mano apatiniais. Taigi mes buvome visiškai nuogi.

- Tu būsi mano.- tyliai pasakė man į ausį.

Jaučiau jo šlapius bučinius slenkant žemyn nuo mano kaklo link krūtų jis jas pabučiavo, o mano spenelius palaižė. Nuo to mano lūpomis išėjo menka dejonė. Bet reigis jis to neišgirdo ir tai gerai.

- Prašau nereikia. Prašau labai.- paprašiau paskutinį kartą.

- Tylėk. Žinau, kad tau tai patinka.- jis nusišypsojo. Pirmą kartą pamačiau jo šypsena jam ji tiko, bet po to ką jis man padarys aš jo nekęsiu vis siela. Nes jis sugadins man gyvenimą kuris ir taip yra suknistas.

Jis vėl įsisiurbė į mano lūpas ir pajaučiau kaip jis įėjo į mane visu gyliu. Pajaučiau nežmonišką skausmą kuris nuėjo visu mano kūnu jis viską darė gan greitai, bet tas skausmas manęs nepaliko. Tuo pačiu aš buvau visa įsitempusi.

- Mažute atsipalaiduok antraip tau tikrai skaudės.- jis urgzdamas pasakė.

Kito pasirinkimo nebuvo jis jau tai darė man teliko atsipalaiduoti, nes skausmas buvo nepakeliamas. Po kelių akimirkų man pavyko atsipalaiduoti. Ir skausmas po mažu dingo. Jis pradėjo judėti greičiau. Nuo to pradėjau jausti malonumą ir kiek bandydama sulaikyti savo dėjones tačiau nepavyko ir pradėjau garsiai dejuoti.

Jis rimtai pradėjo urgzti ir jau jausdama, kad pasieksiu galą sudejavau labai garsiai ir supratau, kad jis tuoj baigs manyje. Mums baigus pasiekus viršūnę. Jis krito ant manęs. Po kelių sekundžių nieko nepasakęs atsistojo ir išėjo palikęs mane viena gulinčia. Pradėjau verkti taip pripažįstu man tai patiko, bet nenorėjau, kad viskas būtu taip. Aš jo nekenčiu.

/Zayn/

Nieko jai nepasakęs išėjau. Už durų girdėjau kaip ji verkia. Bet man tai nerūpėjo. Ar bandžiau apsimest, kad nerūpi. Kas man darosi juk ji tik eilinė mergina. Man ji negali rūpėti ir nerūpi.


Šiek tiek veiksmą perkeliu į kitą vietą tikiuosi patiks.




I Don't CareWhere stories live. Discover now