Heyy! Noriu pasakyti, kad antras sezonas eina į pabaiga. Sakyčiau dar liko 1-3 dalys. Trečio sezono pradžioje daug kas įvyks tad smagaus skaitymo.
P.s. srr, kad taip ilgai nekėliau dalių tiesiog mokykloje daug atsiskaitymų vyko, neturėjau kada rašyti :)
/Zayn/Vos įėjau į Džerio namus mane pasitiko Niall.
- Tu čia. - jis sutriko.
- O kur dar turėčiau būti?
- Na kai tu padėjai ragelį...
- Padėjau, nes nesiruošiau nė minutės delsti kalbant su tavim. O dabar sakyk kur Lola.
- Ji Džerio kambarį su Harry.
Pradėjau lipti į viršų. Užlipęs išgirdau garsus sklindančius iš vieno kambario.
Pasukau kambario link ir nieko nelaukęs įėjau į vidu.
Lola atsisuko į mane ir sustingo, ji net nejuda, bet labai gyliai ir tankiai kvėpuoja, jos rankos ir kojos kratosi nuo įtampos, jos veidu teka ašaros kurias norėčiau sustabdyti.
- Zayn..
- Aš čia. Aš šalia. - priėjau ir stipriai, apsikabinau ją.
- Kodėl? - ji tyliai pasakė man į krutinę.
- Nes myliu tave.
- Aš..aš.. aš jau maniau, kad tarp mūsų viskas baigta.
- Tarp mūsų niekada niekas nebus baigta.
- Zayn jis mirė, ir aš nieko negalėjau padaryti. - ji vėl sukūkčiojo man į krutinę.
- Tu nekalta, tu negalėjai to pakeisti.
- Bet dabar jis negyvas.. ir aš jo daugiau niekada nepamatysiu. Jis daugiau niekada manęs nepavadins dukra.
- Ššš... viskas bus gerai. Girdi? Viskas bus gerai.
- Kas čia bus gero? 19 mergina neturi patirti savo gyvenime tokių dalykų kuriuos patyriu aš!
- Aš būsiu šalia. Kartu mes stiprus. Mes ištversim.
- Nežinau ar aš ištversiu. - ji atsitraukė nuo manęs ir pažiūrėjo tiesiai man į akis.
- Aš tau padėsiu.
- Aš negaliu...
- Tu gali, nes aš tave myliu.
- Ir aš tave myliu. - pasakė žiūrėdama į akis.
- Eime. Mums reik važiuoti.
- Ką? Ne. Juk negalim jo taip palikti? - ji vėl supanikavo.
- Lola. Nieks nežino, kad tu jo dukra, be to tu esi dingusi, tu negali čia būti kai pasiims jo kūną.
- Negaliu jo palikti. - jos balsas trūkčioja.
- Privalai. Turi jį paleisti. Jis negrįš.
- Bet jis mano tėtis.
- Prašau einam. Prižadu, kad tau palengvės.
- Taip. Zayn teisus, mes turim eiti. Ir mes visi būsim šalia. Viskas bus gerai, tau palengvės. - pasakė Harry.
Lola atsisuko į Džerio kūną, pažiūrėjo į jį paskutinį karta ir išėjo.
*********
- Zayn. Tai dabar mums nėra ko bijoti?
- Kuria prasme?
- Na.. Džerio nebėra, o Tyler ir mums jau ne priešas...
- Tu tuo įsitikinus?
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...