Rekordas! Pati ilgiausia dalis! Tad laiku komentarų. + diry dalis ;) gero skaitymo.
Aš: Nejuokinga, sakai kas čia rašo!
Tėtis: Įsijunk TV žinias.
Greit išsiritau iš lovos pastvėriau televizoriaus pultelį ir įjungiau TV žinias.
Ekrane iškart išvydau pranešėja.
- Tai gi šiandien rytinėse žiniose. Miesto centre buvo rastas neatpažįstamai suniokotas kūnas. Kūno dalys buvo supjaustytos ir išmėtytos pro visą laisvės aikšte. Policijos atliktais tyrimais tai gardusis mafijos vadas Džeris Mayd. Policijos teigimais vyriškis mirė vakar, ir dabar aiškinamasi kur tiksliai tai įvyko ir kaip Mayd buvo nužudytas. - susiėmiau už burnos. Ne ne ne.. juk jo kūną turėjo palaidot. Kas tai padarė!? Mano skruostais vėl nutekėjo ašaros.
Vėl pastvėriau telefoną.
Aš: Tai tavo darbas?!
Tėtis: Patinka?
Aš: Tu monstras!
Tėtis: Dėl dievo meilės Lol, jis jau buvo negyvas. Aš tik truputi pažaidžiau.
Aš: Sakai kas tu, kad galėčiau tave užmušti!
Tėtis: Pirma vardo raidė T. Ir 3 spėjimai, mano meile. ;)
Kas gali būt iš t raidės? Juk tai negali būt Tyler? Negali?
Aš: Tyler?
Tėtis: Tiesiai į dešimtuką.
Ne negali būti, juk jis..
Aš: Maniau tu pasikeitei Tyler.
Tėtis: Žudikai lieka žudikais Lola. Čia tik pradžia, aš prisiekiu tu ir Zayn kentėsit.
Šis numeris jus užblokavo.
Priėjau prie Zayn ir pradėjau jį purtyti.
- Zayn, pabusk.
- Mh..? - jis susiraukęs atsisuko. - Duok dar kelias minutes.
- Zayn, čia svarbu. Man parašė Tyler iš tėčio telefono.
- Ką parašė? - šiek tiek prasimerkęs pažiūrėjo į mane.
- Jis pavogė Džerio kūną ir supjaustęs jį į gabalus išmėtė pro miestą. Ir prigrasino, kad mudu kentėsime.
- Nesijaudink. Viskas bus gerai. - jis uždėjo ranką man ant kojos ir pradėjo ją iš lėto masažuoti.
- Turim kažką daryti.
- Viską ką mes šian darysime, tai linksmai praleisime dieną. Ir negalvosime apie jokius pavojus. Būsim tiesiog paprasta įsimylėjėlių porelė. Nes tu teisi, 19 mergina neturi gyventi tokio gyvenimo kaip tu.
- Nejau mes tiesiog pamiršim tą ką ką tik pasakiau?
- Šiandien taip.
- Bet..
- Jokių, bet. Šian tavo ir mano diena.
- Manai tai gera mintis?
- Aš žinau, kad tai gera mintis.
- Na.. gerai. Gal ir galim pabūt dviese. Pažadu šian pamiršiu, visus blogus dalykus. O jei jau pradėjom apie mano amžių.. tai kiek tau metu? - nusijuokiau. - Na tu ėjai į mokyklą tau turėtu būt tiek pat kiek man, tai man įdomu ar 19 vaikinas valdo mafija?
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...