/Zayn/
Sėdžiu kieme ant žolės su Zara.. ji šneka nesustodama. O mano galvoje tik tai Lola. Kodėl negaliu jos išmesti iš galvos? Kas man darosi? Kodėl aš noriu, kad ji būtu tik mano?
O dabar ji dar su tuo Niall.
Nejau aš tikrai jai esu vienintelis su kuriuo jinai miegojo? Ohh negaliu jos išmesti iš galvos.
- Zuiki zuiki zuiki.. Zayn!!
- Ko tau? Gali atsipisti? Blt užknisai Zara! -nesusilaikiau ji varo mane iš proto ir ne gerąją prasme..
- Nu, bet zuikutiiii....
- Užkišk savo srėbtuvę!! Nes kai vošiu tai maža nepasirodys kalę. - ji sustingo, visai pamiršau tą jausmą, kai mergina tavęs bijo.. tai taip gera.
Ji tylėjo ir man tai patinka, net šyptelėjau.
Nusukau akis į šoną.
Pamačiau einantį įsiutusį Niall ir jis rėkė mano vardą. Kas jam dabar užėjo?
Greit atsistojau ant kojų. Niall priėjo ir vožė man į veidą.
- Aš sakiau, kad tave užmušiu!! - kas jam negerai?
- Ėėė žmogau apsiramink kas tau? - jis man vėl trenkė, bet aš išsisukau.
- Tu puikiai žinai kas!! Viskas dėl Lol. Tu su ja permiegojai.. po galais tu su ja permiegojai.. - jis šiek tiek apsiramino, jo akyse įžiūrėjau ašarą.
Nežinojau ką jam atsakyti. Man trūksta židžių.
- Niall nežinau ką tau pasakyti...
-Aš jai pasipiršau! O ji man nieko neatsakė.. ji tik pasakė, kad permiegojo su tavim.
Ką tai galėtu reikšti? Ji man pasakė, kad mano jog jo nemyli, o dabar jis jai pasipiršo, o ji jam pasakė kas buvo tarp mūsų. Ji jam neatsakė taip. Ar tai galėtu reikšti, kad ji man kažką jaučia? Daugiau nei neapykanta?
- Taip tiesiog įvyko.. kai ją per jos gimtadieni pagrobė Kate. Aš ją išgelbėjau, na, o vėliau kai ją parvežiau tai tiesiog įvyko. Mes abu to norėjom. Niall man tikrai gaila. -nejau aš nuoširdžiai kalbu?
- Ką kokio velnio, ją buvo pagrobusi tavo kalė Kate? Kodėl aš nieko nežinojau? - jis vėl įsiutęs.
- Niall ji nenorėjo, kad tu žinotum. Tai ne mano reikalas.
- Kas tarp jūsų yra? - jo akyse mačiau pykti ir nevilti. Bet šito klausimo nesitikėjau.
- Aš.. nežinau, tikrai nežinau, Niall tu gi pažįsti mane.
- Taip, dėl to ir bijau. Zayn aš žinau, kad ji tau nieko nereiškia. Tu tiesiog toks. Tu nesugebi mylėti, net nežinau ar tu tikrai mylėjai Maia.
Nereikėjo jam to sakyti. Pakėliau kumštį ir trenkiau jam į snukį. Tada dar kart ir dar... bet sustojau, nežinau, kodėl, bet sustojau, man tai nebūdinga.
- Nebandyk tu žinai, kad ją mylėjau!! Nėra nė dienos, kad apie ją negalvočiau. Tai tu nieko nemylėjai!
- Atleisk žmogau.. žinau, kad tu ją mylėjai. Bet aš taip pat stipriai myliu Lol aš, be jos negaliu Zayn. Ji man viskas.
- Žinau. Bet.. - nebaigiau sakinio.
- Kas bet Zayn? Ką ji tau reiškia? Ką tu jai jauti?
Nežinau.. nežinau nežinau!! Man taip viskas atsibodo!
- Netylėk!
- Aš ją myliu! Myliu aišku! Aš nežinau, kas tarp mūsų, bet ji man rūpi.. ji man tikrai rūpi. - negaliu patikėti, kad tai pasakiau. Nejau aš ją tikrai myliu?
- Zayn kaip suprast tu ją myli? Juk aš tavo mergina ir tu myli mane! - sucypė Zara.
- Užsikišk! Kokio velnio tu čia kišiesi! Aš tau sakiau, kad mes ne pora ir tokia nebūsim! Tu tik eilinė kalė!
- Bet Zaynyyy juk.. - ji pradėjo ašaroti ir taip dirbtinai. Aš tik pavarčiau akis. O ji apsisuko ir nuėjo į namą.
- Kaip suprast tu ją myli? - sutrikęs paklausė Niall.
-Žmogau tikrai nežinau.. - aš nežinau ką jaučiu. Nežinau ką man daryt ir kaip elgtis. Kas dabar bus tarp manęs ir Lolos jai ji nebus su Niall ar aš turėsiu šansą? O ar aš noriu to šanso? Po galais aš jo noriu..
- Zayn aš netikiu, kad tu ją myli, aš tave per gerai pažįstu. Kad aš ir ant jos labai pykstu aš jai atleisiu, o tada ji grįš pas mane ir mes susituoksim ir tu to nepakeisi!
- O jai ji nenorės grįžti pas tave, jai ji nenorės tekėti už tavęs? Kas tada?
- Norės. O jai ir neiškart aš kovosiu už ją.
- Niall aš supratau. Aš ir už ją kovosiu ir tu to nepakeisi.
- Ji tavęs nemyli. - jis galvojo, kad tai mane labai įskaudins? Jai nemyli tai pamils.
- Kaip ir tavęs. Be to kur ji?! - mes jau kiek laiko kalbam, o ji dar negrįžta.
- Ji mane myli. - pavarčiau akis. - Palikau ją miške. Žinai tą vietą prie mūsų medžio. Kelia tikrai turėtu rasti. - pasakė apsisuko ir išėjo į namą.
Nuspriandžiau pasėdėti ir jos palaukti. Tad atsisėdau atgal, ant žemės.
×××××××××××
Po valandos.Jau praėjo ciela valanda, o jos dar nėra. Manau reiktu nueiti jos paieškoti.
Pakėliau savo subinę nuo žemės ir pradėjau eiti link tos vietos.
Ilgai neužtrukau, nuėjau per 10 min.
Radau pledą ir išmėtytus daiktus, bei šiek tiek kraujo.
Kokio velnio kas čia įvyko?
- Lola! Lola! Lola! - bandžiau šaukt, bet nieks neatsiliepė.
Ant pledo pamačiau mažą raštelį. Jį pakėliau ir atlanksčiau.
Jame buvo užrašyta "T".
- Tyler. Jis sugrįžo.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...