/Niall/
Negaliu patikėti, kad ji tai padarė.. ji vos nemirė. Gerai, kad Damon jau buvo su tuo susidūręs ir greit sureagavo. Jis greit užspaudė jai perpjautas rankas ir.. ir net negaliu to prisiminti, nes ten buvo tiek daug kraujo, kad net nežinau kaip ji liko gyva. Daktarai sako, kad tai stebuklas, nes ji neteko labai daug kraujo.
Mes 'Mergelės' ligoninėje, ne pati geriausia, bet pati arčiausia. Net nežinau kaip ji iki jos davažiavo.. Mes čia su Damon jau visą naktį, o ji dar neatsibudo ir tai mane gąsdina. Beto mūsų ieško Tyler žmonės ir galbūt Zayn. Dabar, net pats negaliu patikėti, kad su juo taip pasielgiau.. bet taip bus geriau. Ji bus sveika tuo pačiu ir jis. Jam ji nerūpi tad nemanau, kad jis jos ieškos.
- Ar yra Moly artimųjų?
- Taip.
- Na ji atsibudo. Ji silpna, nes tikrai neteko daug kraujo. Taip pat pastebėjau, kad jūs nieko neužpildėte apie ją mes žinom tik jos vardą. Reik visų jos duomenų tuo labiau jog ji nepilnametė. Beto mums būtina žinoti kur ir kodėl tai nutiko.
- Taip žinoma.. Aš kai ją aplankysiu ateisiu viską užpildyti.
- Taip žinoma. Na, o dabar galite eiti.
Įėjau į palatą palata buvo nekokios būsenos. Ir ant lovos pamačiau išblyškusę Lol. Kurios idealios rudos akys buvo įsmeigtos tiesiai į mane. Man buvo skaudu į ją tokia žiūrėti.
- Kaip tu Lola.
- Kodėl tu tai padarei? Kodėl mane išgelbėjai? Kodėl neleidai tiesiog numirti?
- Lola mirtis tai neįšeitis. Todėl ir negalėjau tau leisti mirti.
- Niall aš to norėjau jau senai, o dabar aš tiesiog negaliu... gyventi.. - ji pradėjo verkti.
- Lola tu man patinki.
- Ne ne.. aš tau nepatinku patikėk manimi. Aš apgailėtina mergina kuri save pjausto ir jau ne pirmą kartą bando nusižudyti. Mergina kuria pagrobė ir prievartavo, mergina kurios mamą nužudė ir ji nežino ar dėl jos mirties kalta ji ar Zayn..
- Lol žinoma, kad tu nekalta.
- Sakai jai aš būčiau daug seniau nusižudžiusi... jai.. aš būčiau nedelsusi ir nusižudžiusi prieš Zayn mane pagrobiant ji būtų buvusi gyva. - ji buvo visiškai palūžusi. Ką aš galiu padaryti, kad jai būtu geriau?
Tik staiga durys atsidarė ir pro jai įėjo Damon.
- Niall mums metas. Ir kuo greičiau mes čia ir taip per ilgai. Harry mūsų laukia apačioje. Jis nuveš mus prie mašinos su kuria važiuosime į New Yorką.
- Ką į kokį dar New Yorką? - įsiterpė sutrikusi Lol. - Palikite mane čia.
- Lol, bet tave tada nužudys.
- Nu ir gerai aš to ir noriu.
- Ne Lol mes einam į apačia ir važiuosim nori tu to ar ne. O dabar renkis.
Su mano pagalba Lol atsikėlė ir apsirengė džinsus maikutę, sportbačius ir savo odinę striukę. Ji atrodė tokia graži.. Ir pastebėjau kaip Damon ją nužiūrinėja.
- Damon net negalvok. - perspėjau.
- Ką aš tik .. Neesmė einam.
<>
Harry mus nuvežė ir prisiekė Zayn nesakyti kur mes važiuojame. Nežinau kodėl, bet aš juo nepasitikėjau.
Jau važiuojame 5 valandas kelias tikrai ilgas. O Lol nieko nedarė ir nekalbėjo tiesiog sėdėjo ir žiūrėjo pro langą, kelias valandas buvo numigus, bet nedaugiau.
Mano telefonas suskambo. Išsitraukiau iš striukės kišenės kas tai galėtu būti? Ir per visą ekraną pamačiau, kad skambina Zayn.
- Kas skambina? - paklausė Damon.
- Zayn.
- Šaunu. Šūdžius atsikėlė.- jis nusijuokė. Ir net aš nusišypsojau.
- Klausau?
- Aš tave užmušiu. Sakyk kur ji? - jis buvo įsiutęs.
- Zayn dabar klausyk. Mes nebe draugai daugiau taip negaliu aš su tavim bendravau, nes tikėjausi, kad tu pasikeisi, bet kaip matau tu nepasikeisi. Lol sveika, bet vos nemirė, nes per tave nužudė jos motiną. Dabar Tyler ieško jos, kad ją nužudyt, jai tik jis žinotu, kad tau ji nerūpi.. Mes išvykstam ir tu daugiau mūsų ne be pamatysi. Sudie brolau.
Ir baigiau pokalbį neleidus jam nieko atsakyti.
- Kiek daug emocijų.
- Tylėk ir važiuok jau ne tiek daug liko.
<>
/Lol/
Jau savaitė kaip mes New Yorko kažkokiam užkampį kažkokiam Damon apleistame name. Niall nusprendė mane treniruoti, bet aš atsisakiau. Aš tiesiog kiauras dienas guliu lovoje beveik nieko nevalgydama. Nevalgyčiau jai ne Niall jis nuo manęs neatstoja. Jis sako, kad turiu gyventi toliau ir susitaikyti. Bet kaip aš galiu susitaikyti kai mano mama negyva. Vienintelis žmogus kurį myliu ir kuris mylėjo mane. Beto man niekaip neiškrenta iš galvos Zayn. Kodėl negaliu jo išmesti iš galvos? Aš turėčiau jo nekęsti, bet nejau aš jo pasiilgau? Ne aš tiesiog trenkta ir nenormali... Daugiau nieko pasauliui būtų geriau jai manęs neliktu.
- Lol viskas daugiau taip nebegaliu eime pasivaikščioti. - įsiveržė į kambarį Niall.
- Nenoriu.. tieiog palik mane ramybėje.
- Ne nepaliksiu, nes tu puikiai žinai, kad tu man rūpi.
Jis manęs neklausias priėjo ir paėmė mane į rankas. Ir išnešęs į lauką pastatė ant kojų, man jas suskaudo, nes iš lovos nelipau visą savaitę neskaitant ėjimų į tualetą. Jis paėmė mane už rankos ir pradėjo vestis kažkur takeliu.
Ėjome tylėdami. Galų gale priėjome prūdą su suoliuku atsisėdom ant suoliuko ir jis atsisuko į mane ir žinojau, kad dabar jis man aiškins, o man visa tai nesvarbu.
- Žinai aš suprantu kaip tau sunku.
- Nemanau aš netekau mamos.
- Lola aš netekau tėčio ir mamos būdamas 12, o Zayn priėmė mane pas save jis gyveno su Harry kuriamu buvo vos 16 taip mes visi trys ir užaugome tačiau Harry sulaukus 20 mus paliko gyvent vienus pats išsikraustė.
- O kur Zayn tėvai?
- Jis jų nepažinojo jis būdamas 9 pabėgo iš vaikų namų ir norėjo nušokti nuo tilto, bet Harry jį sulaikė matai ir pas mane ir pas jį sunkios gyvenimo istorijos ne tau vienai pasaulį sunku Lola. Turi tai suprasti..
Aš negalėjau patikėti, kad Zayn net nepažinojo tėvų. Įdomu koks jis būtų jai būtų augęs su tėvais?
- Man gaila Niall nežinojau... Bet kaip man gyventi toliau jai aš visai viena aš nieko neturiu, o Tyler manęs ieško, kad nužudytu dėl Zayn kaltės kuriam aš net nerūpiu.
- Tu turi mane. Aš būsiu šalia.- tai jam pasakius jis priglaudė savo lūpas prie manų. Aš buvau tiesiog apstulbusi nežinojau kaip reaguoti į tai.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...