25 Dalis

2.8K 139 5
                                    

/Lol/

- Kelkis. - ir pajaučiau glostymą per žandą.

- Hmm... Dar kelias minutes. - apsisukau galvą paslėpdama po pagalvę.

- Zuikuti jai nenori pramiegot visos dienos reik keltis, be to juk mes einam į pik niką. Tad kelkis ir eik ruoštis. - jis ir vėl mane pavadino zuikiu, nekenčiu to, tai mane nervina.

- Mhh.. keliuosi. - pramerkiau apsunkusias akis, neišsimiegojau.. nes ilgai užsibuvom prie ežero, o po to dar iš Zayn ir Zaros kambario sklido keisti garsai aš puikiai žinau ką jie ten darė.

Iš gulimos pozos atsisėdau. Apsidairiau kambarį nieko nebuvo, keista net nepastebėjau, kad Niall išėjo. Ką gi išlipau iš lovos, priėjau prie krepšio, ką man rengtis į pik niką? Tokiam dar nebuvau.. Reik nueit pas Klara.

Išėjau iš kambario tikiuosi nieks nepamatys manęs, nes aš tik su apatiniais ir Niall marškiniais. Priėjau prie durų ir greit pabeldžiau.

- Taip? - už durų pasigirdo merginos balsas.

- Klara man reik tavo pagalbos.

- Užeik.

- Tu viena ten?

- Aha.

Pradariau duris ir įėjau į kambarį. Jis buvo galima sakyt toks pats kaip ir mano su Niall. Klara kažką darė su kompiuteriu.

Ji atsisuko į mane ir nužiūrėjo, tada nusišypsojo.

- Tai ką audringa naktelė buvo? - nusikvatojo. O aš šiek tiek paraudau.

- Ne. Mes dar.. mes dar tuo neužsiminėjom. - aš žinau, kad jis to nori.. bet aš kažkodėl negaliu savęs prisiversti tą padaryti.

- Ooo. Na tai kokios tau pagalbos reik iš manęs?

- Na Niall mane pakvietė į pik niką. Ir aš nežinau ką man rengtis. Todėl man reik, kad tu padėtum.

- Žinoma. Eime. - ir ji tiesiogine ta žodžio prasme striktelėjo iš laimės.

<>

- Nežinau.. manai suknelę? Gal geriau tiesiog šortukus su maikę?

- Ne brangioji tai piknikas. Juk vasara, sexy vaikinas kurį myli. Ir graži suknelė. Tai tobula. - aš sustingau kai ji pasakė apie meilę. Nes aš dar vis nežinau ar aš jį myliu. Aš noriu jį mylėti, bet man neišeina, o gal aš jį myliu? Gal kai myli tu ir neturi nieko ypatingo jausti?

- Viskas gerai? Tu pasidarei tokia liūdna.

- Taip.. tiesiog.. - nežinau ką jai atsakyti ir kaip šįkart išsisukti.

- Lola tu gi žinai, kad tu man gali sakyti viską. Juk mes draugės, aš niekam nesakysiu net gi Damon. -ar man jai pasakyti? Velniai nematė pasakysiu, nes jai kam nors neišsipasakosiu, manau, kad išprotėsiu.

- Lol.. klok.

- Aš aš.. kaip tu jautiesi kai esi įsimylėjęs? - tai kvailas klausimas.

- Tu gi puikiai žinai, juk tu myli Niall.

- Tame ir problema, kad aš nieko ypatingo nejaučiu. Jis sako, kad mane myli, bet aš jam dar nei karto neatsakiau atgal. - nusukau akis, sunku žiūrėti jai į akis tai kas bus kai kalbėsiu su Niall.

- Kai tu myli tą žmogų. Tu žinai, kad jis tas vienintelis, jis padaro tavo gyvenimą geresniu, tu be jo negali išbūti nė dienos tu dėl jo paaukotum net gyvybę. Nes tu jį myli.

- Nemanau kad aš taip jaučiuosi su Niall. Be to aš.. kai ką padariau ko man Niall neatleis...

- Ką tu padarei? - pirmą kartą matau ją tokią rimta,ji visad būna linksma.

I Don't CareWhere stories live. Discover now