106 Dalis

800 75 4
                                    

Na nauja dalis, žinau jau senai kėliau, bet dabar labai apkrauta mokslais tai ne taip dažnai lieka jau to laiko ir rašyt, bet na ką... dalys jau eina po truputi į pabaigą. 

Tai ką gero skaitymo ir ačiū, kas skaito ir palaiko, man tai daug reiškia:)

- Jis tikrai negyvas. - stovėdamas prie mašinos ištarė Tyler tarsi pats tuo negali patikėti.

- Pakratė kojas.

- Nagi reik atšvęsti! - jis atidarė man mašinos dureles ir aš įsėdau į vidų, o tada ir jis.

- Tai kas dabar?

- Dabar. Dabar viskas priklauso man - jis išsišiepė. - Po tiek metų pagaliau jo neliko. Pagaliau aš geresnis už jį. Aš dabar valdau viską.

- O kas man dabar? Ar tu mane nužudysi?

- Lola. Aš ištikimas žmogus. Jei tu esi man ištikima. - jis pasilenkė ir ranka nubraukė plaukus man nuo kaklo ir iš lėto jį aistringai pabučiavo. - Tai ir aš tau ištikimas.

- Įdomus pasiūlymas. - jis nenustojo bučiuoti mano kaklo.

Tada staiga stabtelėjo.

- Nemanau, kad čia ką ir svarstyti yra.

- Žinoma nėra. - pažiūrėjau pro langą. Įvykis su Zayn mane labai išblaškė.

/Harry/

Nusekiau merginą į virtuvę.

Ji stabtelėjo. Virtuvėje stovėjome vienu du.

Ji atsisuko į mane.

- Ar kas ne taip? - ji paklausė nekaltu žvilgsniu.

- Tai sakai Lindsay.

- Taip tai aš. - ji šyptelėjo.

- Manai patikėsiu, kad tu atsiradai tinkamu metu tinkamoje vietoje?

- Aš neturiu ko slėpti. - ji šiek tiek suraukė savo antakius.

- O aš manau, kad turi. - žengiau žingsnį arčiau jos, tačiau ji nė nekrūptelėjo. - Jei tu bent kažką ne taip padarysi, gausi kulką į galvą. Pats tuo pasirūpinsiu.

- Tai grasinimas?

- Taip.

- Mano gyvenime buvo didelio šūdo. Ir tai manęs negąsdina.

- O turėtu.

- Pasakysiu taip. Mes nepažįstami, bet jūs galit manim pasikliauti. Visą gyvenimą keliauju iš vienos vietos į kitą... būtu gerai rasti kur būtų galima užsilaikyti ir jei tik suteiktute šansą norėčiau su visais susidraugauti.

- Ir tavęs negąsdina tai, kas čia pas mus vyksta? Pagrobimai, ginklai ir taip toliau?

- Kaip jau sakiau gyvenime buvo šūdo, nebijau susitepti. - tada ji pačiupo sulčių buteliuką nuo stalo ir išėjo palikusi mane čia stovėti.

/Lola/

- Ei stabdyk mašiną! - Tyler pamojo ranka ir limuzino vairuotojas sustojo.

Tada jis atidarė spintele, ištraukė dvi taures. Vieną padavė man. Tada paėmė butelį šampano.

- Nagi eime.

- Taigi mes dar neatvažiavome. - ką jis sugalvojo?

- Liko nedaug kelio. Sumaniau pasivaikščioti. - jo veido nepalieka šypsena.

Išlipau iš limuzino tada ir jis. Limuzinas nuvažiavo. Stovėjome mieste kažkokioje gatvelėje.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Don't CareWhere stories live. Discover now