72 Dalis

1.6K 132 6
                                    

Hayy, kadangi ilgai nekėliau dalių ryt gausite naują! ;)

/Lola/

Važiuojant atgal pro mano gimtąjį miestą, visos vietos suteikė man tiek prisiminimų tiek skaudžių, bet ir nuostabių akimirkų su mama ir Ela. 

Tada mašina sustojo ties maisto parduotuve. 

- Man reik užeiti. Prižadėjau Niall nupirkti saldumynų, juk žinai, kad jis be jų negali. - Zayn šyptelėjo. - Eisi kartu? 

- Ne. Aš tik pastovėsiu prie mašinos ir pakvėpuosiu grynu oru. Juk aš čia mirusi, dingusi ar kažkas panašaus. Nemanau, kad gera mintis eiti į parduotuve kur daug žmonių.. 

- Gerai, kaip nori. - vaikinas šiek tiek nusivylė, bet ką aš padarysiu. Juk aš dingusi, negyva ar kažkas panašaus ir tikrai ne savo noru.

Išlipau iš mašinos ir uždariusi dureles, atsirėmiau į jas, o Zayn nuėjo į parduotuvės vidų. 

Ohh.. kaip noriu grįžti namo, griūti į lovą, ir tiesiog atsipalaiduoti ir pamiršti šią dieną. 

Zayn ten jau visą amžinybę, tikrai pabodo laukti. 

Tada pro mane praėjo mergina, ir iš jos kišenės iškrito piniginė. Greit pakėliau piniginę ir pabėgdama prisivijau merginą.

- Atleiskit jūs pa.. - merginai atsisukus netekau žado, va čia tai susimoviau ir labai giliai įklimpau. 

- Lol čia tu? O dieve! Čia tikrai tu.. - Ela puolė ir stipriai apsikabino mane.

- Ela.. - ką man dabar jai sakyti?

- Maniau, kad tu negyva. Visi taip mano.. Visi mano, kad tave nužudė motina. - rimtu veidu pasako. - Sakyk kas nutiko, dabar pat.

- Pala pala, mano mama? Kodėl mano, kad tai ji? - aš dar labiau sutrikau. 

- Na tu dingai, ir visi pamanė, kad tai tavo mama tave nužudė.. bet nebuvo pakankamai įrodymų, kad ji tave nužudė todėl ji liko laisva. O vėliau ir ji mirė.. - ji mane vėl apsikabino. - Sakyk Lol kas nutiko. 

- Emm.. na... - Lola galvok, galvok.. - Mane pagrobė ir išprievartavo. 

- O dieve. - ji susiėmė už burnos. 

- Bet man pavyko pasprukti. O tada sužinojau, kad mama negyva ir jau nemačiau prasmės čia grįžti.. pradėjau naują gyvenimą. 

- Tu prisimeni kas tave pagrobė?

- Ne. Jis visą laiką buvo su kaukia. - šis pokalbis man primena tą laiką kai Zayn nebuvo toks koks dabar.. - Ela.. aš norėčiau tai pamiršti,  gal galim apie tai nekalbėti?

- Žinoma, tik aš negaliu patikėti, kad mano geriausia draugė gyva. - Ela skaudžiai nusišypsojo, visgi aš jai brangi, nors taip ir nemaniau iki šiol.

- Lola! - išgirdau Zy balsą, atsisukau atgal ir jis mane pamatęs priėjo.

- Zayn? Ką tu čia veiki? - nustebo Ela.

- Mes pažįstami? - Zayn sutriko.

- Čia aš Ela. Iš mokyklos, prisimeni dar turėjom aistringą naktį? Ir Lol geriausia draugė. 

- Na dabar lyg ir... 

- Pala jūs čia ką kartu? - jos balse girdėjosi pavydo gaidelė.

- Na..- sakyt, kad mes pora?

- Mes pora. - wow taip paprastai atsakė Zayn.

- Oho va čia tai posūkis. Kas galėjo pagalvoti, kad Lol turės vaikiną ir dar tokį kaip Zayn Malik? Kuo ji tave sužavėjo?

I Don't CareWhere stories live. Discover now