53 Dalis

2.2K 134 6
                                    

Nuotraukoje Klara.

/Zayn/

- Tas bučinys nieko nereiškia.

- O aš manau, kad reiškia. - išsišiepiau.

- Aš jau jums sakiau, kad man nereik įsipareigojimų. Tai buvo vienkartinis reikalas. - tai sakydama paspaudė lifto mygtuką, tad pradėjom važiuoti į viršų.

- Žinai man užtenka to, kad tu po biški prisimeni. Tai reiškia, kad tu viską prisiminsi.

- Ne. Tai reiškia, kad iš viso savo gyvenimo prisiminiau tik mažą dalelyte! Tu turi suprasti, kad aš niekaip neprisiminsiu savo gyvenimo. Rimtai žmogau susitaikyk.

- Aš.. - mane pertraukė, atsidariusios lifto durys. Pro kurias įkišo galvą Niall.

- Ką jūs ten taip ilgai darėt? A? - blondinas pakilnojo antakius.

- Jis bandė mane išprievartauti! - užrėkė Lol.

O Niall tik pažiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.

- Tiesiog pamiršk Horan.

Visi trys ėjom į Damon palatą. Aš su Niall pirmesni, o Lola tempėsi mum iš galo.

Pasilenkiau Niall link ir tyliai sušnabždėjau.

- Lifte.. kai kas įvyko... bet tau būtina žinot tik, kad ji prisiminė šiek tiek savo praeities.

- Juk tai šaunu.

- Vaikinai ir apie ką čia kalbam? - prisivijus paklausė Lola.

- Apie tave. - atšoviau.

- Apie vaikinų reikalus Lol. - pataisė mane Niall.

- Na žinoma, kad apie vaikinų reikalus. - ji pavartė savo idealias rudas akis. - Gali iškart sakyt Niall, kad tu skaistus. Ir prašai patarimo pas Zayn.

Tai išgirdęs Niall paspringo, o aš neišlaikęs pradėjau žvengti.

- Žinai, aš turėjau sexo ir patikėk ne su viena. Ir be to tu vos nebuvai viena iš jų! - vos tai pasakęs Lola sutingo vietoje. O Niall susiėmė už burnos. Idiotas aš jį užmušiu!

- Mes ką?

- Amm... - Niall atsisuko į mane.

- Na mes buvom pora.. prieš Zayn .

- Ir kodėl mes išsiskyrėm? - jau atsigavus po naujienos paklausė.

- Na tu mane... emm... palikai dėl Zayn.

- Nepyk Niall, bet tu atrodai kaip skaistuolis, tuo tarpu kai jis atrodo taip... - supratus ką pasakė baigė kalbėti.

- Tuo tarpu aš? - išsišiepiau "sexy smile".

- Emm... nieko. Gal jau einam pas ta Damon ir Klera?

- Klara.

- Klara... - pakartojo nueidama.

Vos įėjom į vidų Klara puolė ir apsikabino Lola.

- Emm... Labas? - Lola tik atsakė Klarai.

- Labas? Tu tiek laiko man neatsakei į skambučius aplankyt neatėjai.. jau nežinau kad paskutini kartą kalbėjom. Turėčiau ant tavęs labai pykti Lola. - verkdama kalbėjo Klara. O tu Dieve ji atrodė lyg gyvas lavonas. Jai būtu ėjusi pro šalį net nebūčiau atpažinęs... Žiauru kas su ja nutiko.

- Viručei jūs jai ką nesakėt? - nejaukiai paklausė Lola.

- Na... - Niall pasikasė pakaušį.

I Don't CareWhere stories live. Discover now