Baigus pokalbi telefoną tiesiog padėjau ant žemės. Mano akimis riedėjo ašaros, o gerklėje buvo kažkos gumbas, kurio dėka buvo labai sunku ryt seiles.
Rankas padėjau šalia kojų ir pabadžiau atsistoti, tada visu kūnų nubėgo skausmas ir suklupau atgal.
Kiek galėdama pasilenkiau į šoną ir pažiūrėjau į vairuotojo vietoje gulinčia Kate, ji vis dar nejudėjo ir atrodo, kad nekvėpuoja. Tai reiškia, kad ji mirė.. ji mirė ir dėl to kalta aš.
Skausmas padidėjo ir nežinau kuris labiau fizinis ar psichologinis, viskas susiliejo į vieną ir aš tiesiog nebegalėjau.
Žinau ko man reikia, tik man baisu tą daryt.. pirmą kar man tikrai baisu tą daryti. Bet žinau, kad tik toks palengvėjimas šiuo metu man padės.
Apsidairiau ir pamačiau didelę stiklo šukę, paėmiau ją į rankas ir prisidėjau prie rankos. Aš nesiruošiu žudytis.. manau. Man tik reik šiek tiek nuleisti kraujo, kad pajusčiau palengvėjimą.
Jau norėjau įpjauti negiliai, tačiau kažkodėl sustojau.
- Aš esu stipri.. aš esu stipri. Ir negaliu savęs toliau žaloti. - kartojau tyliai sau. Pakėliau rankoje laikomą šukę ir mečiau į tolį. Aš galiu būt stipri.
Jau tamsu, nežinau kiek valandų ir man velniškai šalta, nes aš tik su suknele sėdžiu ant šalto asfalto.
Pajaučiau menką svaigimą ir skausmą galvoje. Po mažu mano akys pradėjo merktis ir aš užsimerkiau.
/ Zayn/
- Po velnių. - Nusikeikiau.
Greit surinkau numerį ir pradėjau skambinti pažįstamam. Kuris turi atsekti Lol telefoną.
- Umm Zayn.. žinai aš dabar biški užimtas jai tu supranti. - ji nusijuokė.
- Aš tau išsiunčiau numerį. Surast jį duodu 5 minutes. Jai ne tu lavonas. - užrikau į telefoną. Negaliu net galvoti, kad ji kažkur sužeista guli ir laukia manęs.
- Gerai jau gerai. Tik nesikarščiuok.
- Laikas eina. - su urzgiau.
- Išsiunčiau tau sms kur tas telefonas randasi. O dabar ne.. - nebaigus jam sakyt baigiau pokalbį. Pažiūrėjau į sms tai nėra toli gal 10 min kelio.
Apsidairiau ir pamačiau Harry kabinant kažkokią merginą. Greit pasileidau link jo. Priėjęs nustūmiau merginą ir užrikau.
- Valink iš čia. - ji į mane pažiūrėjo kaip į beprotį ir nuėjo.
- Zayn kas yra? - jis pavartė akis.
- Lola ją pagrobė Kate ir jos pakliuvo į avarija, kai Lola priešinosi. Dabar Kate turbūt negyva, o Lol reik pagalbos. Tad pasiimk Džordža su Tadu ir sekit paskui, nes jums reiks viską sutvarkyt ir atsikratyt lavonu. - Harry daugiau nieko nesakė ir nuėjo.
Greit išbėgau pro duris, iškarto pajutau šaltį skverbiantis į mane. Pribėgęs prie mašinos, greit į ją įlipau užvedžiau ir pasileidau važiuoti, o paskui mane Harry su vaikinais.
Nežiūrėjau į greiti tiesiog lėkiau kaip įmanoma greičiau. Ir netoli tos vietos kur ji jau iš tolo pastebėjau apsivertusią mašiną.
Privažiavęs greit išlipau ir pribėgau prie jos. Ji gulėjo atsirėmusi į mašiną nejudėdama. Paliečiau jos žandą ji šalta kaip ledas. Negali būt, kad ji negyva. Pakišau vieną ranką po kojomis, o kitą po nugarą ir pakėlęs ją nuotakos poza nunešiau į mašina paguldžiau ant sėdynės ir man toptelėjo į galvą, kad bagažinėje turiu pledą, greit nuskubėjau paėmiau jį ir užklojau ją.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...