46 Dalis

2.2K 154 10
                                    

Srr už klaidas!

/Lol/

Sėdžiu salone ant sofos ir verkiu tiesiog negaliu sustoti mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojom vėl.

- Lola prašau kalbėk su manim. - Zayn nežinau kelinta kartą mane kalbina. - Ar tau viskas gerai? - matau jo akyse skausmą ir įsiūtį.

- Ne.. man.. man ne viskas gerai. -  per ašaras vos išlemenau.

- Prašau pasakyk kas tau nutiko. Girdi turi man pasakyti kas nutiko. - jis mane stipriai apsikabino, o tai buvo tai ko man reikėjo dabar.

- Aš.. aš pakliuvau į avarija. O kai atsipeikėjau buvau kažkokiam kambarį. Tame kambaryje buvo vyras vardu Džeris... ir jis.. - mano balsas užlūžo, nes dar vis negaliu patikėti, kad tai yra tiesa.

- Džeris? Tu gal juokauji?! Jis yra mano didžiausias priešas neskaitant Tyler. Mes su juo priešai nuo tada kai man buvo šešiolika... Ko jis iš tavęs norėjo?

- Jis nori, kad mesčiau tave.

- Ką kodėl?

- Jis sako, kad.. kad tu man netinki.

- Kokio velnio jam tai rūpi?! - jis pašoko nuo lovos ir pradėjo kalbėti pakėlęs balsą.

- Zayn... Jis.. jis mano tėvas. - na štai pasakiau.

- Juk sakei, kad tavo tėvas mirė. - sutrikęs Zayn žiūri į mane.

- Aš ir taip maniau... bet jis gyvas. Ir jis yra Džeris.

- Tu tuo įsitikinus?

- Taip. - kodėl aš dėl to verkiu? Juk turėčiau džiaugtis.. mano tėvas gyvas.

- Aš nežinau ką tau pasakyti.

- Jis sakė jai nemesiu tavęs jis nužudys tave.

- Tegu tik pabando. - jis pabučiavo mane į kaktą. - Aš tavęs nepaliksiu girdi? Ir tai, kad Džeris tavo tėvas nieko nekeičia.

- Tai keičia viską.

- Tai nieko nekeičia tarp mūsų, girdi?

Aš menkai linktelėjau.

- Kaip tu jautiesi? Greitąją kviest?

- Ne man viskas gerai.. tik keli sumušimai.

- Gerai. Tu pavargai einam į lovą.

- Gerai.

Atsistojau eiti, bet Zayn mane pakėlė į rankas ir pradėjo nešti į viršų. Aš nebuvau prieš tik įsitaisiau patogiau.

Kai nunešė į viršų, mane paguldė ant lovos. Atnešė švarius rūbus, aš juos apsirengiau. Ir atsiguliau miegot, vos mane apsikabino Zayn užmigau.

×××××××××××××

- Kelemęs miegančioji gražuole! - pajaučiau, kad mane kažkas daužo per žandus.

Greit pašokau ir staigiai pažiūrėjau į Zayn puse, bet jo ten nebuvo.

- Aš čia. - pasukau galvą balso link ir pamačiau šalia savęs stovinčią Kate.

- Ką tu čia veiki?!

- Žinutė nuo tėtušio. - ji atsisėdo šalia manęs ir išsišiepė.

- Ką kokia dar žinutė?!

- Jis tau duoda penkias dienas išsiskirti su Zayn. O jai ne tai... na pati žinai. - išsišiepė.

- Ko tu džiaugiesi, kad nužudys Zayn! Maniau jis tau patinka!

I Don't CareWhere stories live. Discover now