73 Dalis

1.5K 135 9
                                    

Srr už klaidas. Ir laukiu nuomonių/komentarų apie tai kas dabar čia vyksta. 

Ir ačiū už tai, kad skaitot :)

- Ne laiku. - susipiktinusi pasakė Eva.

- Kas ne laiku?! Ko tu čia atėjai pas mane, vidurį nakties!

- Na išgirdau, kad jūs susipykot.. tai pamaniau palaikyti tau kompanija..

- Būdama nuoga! Kas tau darosi! Tu kažkokia nesveika! Juk mes tik draugai, po galais!

- Aš noriu būt daugiau nei draugais!

- Niekada! Aš su Lola! Aš ją myliu, ir mūsų tu neišskirsi!

- Atrodo jau išskyriau. - išsišiepė.

- Aš tavęs nebeatpažįstu Eva! Kad ryt ryte, tavęs šiame name nė kvapo neliktu!

- Bet Zay..

- Supratai!

/Eva/

Nieko daugiau nesakiusi atsistojau ir išėjau atgal į savo kambarį.

Kritau į lovą ir pradėjau kūkčioti. Kas po galais ne taip?! Kodėl jis vis vien renkasi ją, o ne mane?! Kuo ji tokia ypatinga?

/Lola/

Išbėgus staigiai užšokau ant motociklo, užvedžiau jį ir pradėjau važiuoti. Važiuoti tiesiog tolyn, net nežinau kur, bet man reik atsipalaiduoti.

Žinau, kad Zayn ras paaiškinimą tam ką ten mačiau ir žinau, kad aš jam atleisiu. Bet dabar man reik šiek tiek laiko,ir atsipalaiduoti, o tada grįšiu ir apsimesiu kaip visada, kad mano gyvenime viskas gerai.

Bevažiuojant sugalvoju su kuo galiu atsipalaiduoti ir prisigerti. Turbūt.. ir tai turbūt bus dar viena mano didžiausia klaida.

******

Sustojau ties pastatu. Vos nulipau nuo motociklo, prie manęs prisistatė du grėsmingi, ginkluoti vyrai.

- Ką tokia kaip tu čia daro? - nusišaipęs pasakė vienas iš vyrų.

- Noriu pasimatyti su jūsų bosu. - išsišiepiau

- Ir kas tokia būsi, kad drįsti čia atvažiuoti ir prašyt su juo susitikti? - pasakęs įrėmė ginklą man į kaktą.

- Lola Mayd.

Jie abu susiraukė.

Tada vienas nuėjo,o tas kitas ir liko įrėmęs ginklą man į kaktą.

Taip ir stovėjom gal geras 10 minučių kol neišgirdau.

- Pasitrauk nuo jos! - vyras iškart staigiai atsitraukė ir pasišalino.

- Tai ką čia veiki Lola? - išsišiepė.

- Galbūt aš tavęs pasiilgau?

- Galbūt aš tavęs pasiilgau?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Don't CareWhere stories live. Discover now