21 Dalis

3.1K 161 1
                                    

/Niall/

Žinau, kad Lol nenori gimtadienio vakarėlio, tik man įdomu kodėl. Iš mano akių jai sekasi daug geriau, ji išeina iš savo kambario bendrauja, manau jos depresija baigėsi ji  net su Zayn kalba kurio nekenčia visa siela. Bet Zayn keistai į ją žiūri ir tai man nepatinka.

Jau visi svečiai renkasi tad matau metas kviesti Lol. Nuėjau prie jos kambario durų ir pastuksenau. Už durų išgirdau žingsnius ir durys atsidarė. Pamačiau stovinčia Lol ji atrodė nerealiai.

- Labai gražiai atrodai. 

- Ačiū. - ji nusuko akis ir matėsi kaip ji parausta. Man patinka kai ji parausta. 

Iš apačios pasigirdo nežmoniško garsumo muzika. Lol tik susiraukė.

- Eime supažindinsiu su keliais žmonėmis. Beto atvyko Damon  mergina. 

- Rimtai? Aš nežinojau, kad jis turi merginą. 

- Turi. Jis negalėjo su ja būti kol buvo Tyler pusėje, bet dabar jam nieks netrukdo su ja būti. Tik perspėju pas ją įdomus charakteris. 

- Koks būtent?

- Pamatysi. - ir šiektiek nusijuokiau.

/Lol/

Nusileidę laiptais apsidairiau, visa patalpa buvo pilna žmonių ir nei vieno iš jų nepažįstu, ir nenoriu pažinti. 

Šis gimtadienis visai kitoks nei mano praeiti. Įprastai visada būdavom tik aš ir mama. Ir man nieko daugiau nereikėjo šalia. Ji užsakydavo ką nors skanaus, nes pati nelabai mėgo gaminti. Galų gale prisivalgydavome ir eidavome prie jūros naktį. Mes nekalbėdavome daug mums tiesiog užtekdavo būti šalia viena kitos. 

Viskam šitam prisiminus pajaučiau riedančia ašara. Ir greit ją nusivaliau, kad nieks nepamatytu. 

- Viskas gerai? - paklausė blondinas.

- Taip. 

- Gerai einam susipažinsi su Damon mergina Klara. -  aš tik linktelėjau ir nusekiau jį. Tikiuosi nebūsiu labai nemandagi. 

Iš tolo einant  pamačiau Damon su kažkokia mergina, ji gan graži. O jos juokas girdėjosi net čia. 

- Klara susipažink čia ta mergina apie kuria tau pasakojau. Niall mergina. - paskutinius žodžius pasakęs pavartė akis. 

- Malonu susipažinti. - ir tiesiau jai ranką pasisveikinti, tik staiga atsiradau jos glėbį. 

- Ką jau manau mes tapsim draugėmis. - ir ji šelmiškai nusišypsojo, o aš jai.

- Taigi Klara tu liksi čia su Damon? Ar jūs kur nors išvažiuojat?

- Liksim čia aišku jai jūs nieko prieš. 

- Žinoma ne. - vienu metu atsakėm su Niall.

- Gerai mes su Damon einam pašokti. - mergina šyptelėjo, stvėrė Damon už rankos ir nusitempė ten kur visi šoka. Sakyčiau čia tikra diskoteka, nors tokioje ir nebuvau..

- Ko nors nori? - pasiteiravo Niall.

- Ne. - nors visko ko noriu tai eit į savo kambarį ir iš ten neišeiti. 

- Gerai eik pasidairyk aš neužilgo susirasiu tave. -  aš tik linktelėjau ir nusekiau jį akimis iki kažkokių vaikinų. 

Ką gi likau viena. Nors mano gimtadienis jaučiuosi tokia vieniša, nes nei vieno iš čia esančių žmonių nepažįstu neskaitant kelių. Prisiminiau, kad šitam name tikrai yra didelis baras. Taigi žinau savo tikslą. 

Vaikščiojau iš kambario į kambarį pro girtus ir apsinešusius žmones.

Gailiuosi, kad apsidėjau aukštakulnius, nes nuo jų man jau nežmoniškai skaudą kojas. 

Ir vėl pajaučiau vibruojant telefoną. Pasižiūrėjau dešimt praleistų skambučių nuo Niall. Nenoriu su niekuo kalbėti, tad aš tiesiog nekeliu ragelio. Ir man jau atsibodo, nes jau aštuonios , o aš dar vis neradau baro kur noriu tiesiog dar labiau prisigerti, nes bevaikštant tuštinu žmonių paliktas taures. Aišku nuo to aš jau apkvaitau, bet netiek kiek norėčiau. 

Atsibodus išėjau į lauką, nuo gryno oro man apsisuko galva ir jau galvojau pardribsiu, tik mane kažkas sulaikė ir nuvedė link kažkokios mašinos. Pasodinus mane ant galinės sėdynės pajutau smūgi per galvą.

Po kelių minučių atsimerkiau, nes nuo šio smūgio nebuvau praradusi sąmonės, bet mes jau buvom gan tolokai nuvažiavę. 

Pažiūrėjau į vairuotoją, pagalvojau kad man vaidenasi tad kelis kartus sumirksėjau, kad įsitikinčiau. Tai buvo ta pati mergina iš baro Kate ar kaip ji ten.

Ji padarė klaidą manęs nesurišdama, ar nenužudydama vietoje.

Nors galvą ir skaudėjo pasikėliau ir atsisėdau.

- Ką tu darai?

- Brangute jai tavęs nebus Zayn vėl grįš pas mane. - ji nusijuokė. 

- Pogalais mes nekartu. Aš jo nekenčiu, kaip tau nedaeina tai? - aš buvau įsiutusi, nes jai dar per Zayn mirsiu nuo jo kalės ranku. Aš prisikelsiu ir nužudysiu jį. 

- Meluok toliau. - ji pasisuko į mane ir trenkė, vėl skausmas. 

Nežinau kas man užėjo, net nepamąsčiusi, kad pati galiu mirti pasilenkiau į priekį stvėriau vairą ir pasukau į dešinę, mašina pasisuko ir pradėjo ridentis. 

 Po kelių akimirkų mašina sustojo, atvirkščia puse nei turėtu stovėti. Man skaudėjo labiausia galvą, nežinau kaip bet neišlėkiau pro langą, nes buvau neprisisegus. 

Pažiūrėjau į Katę. Ji nejudėjo. Nejau ji mirė? 

Nieko nelaukus pasisukau į dešinę, vos išropojau pro sudaužytą langą.

Išropojus atsisėdau šalia mašinos ir paėmiau telefoną į rankas. Policijai neskambinsiu tikrai.. Paspaudus skambinti Niall telefoną pridėjau prie ausies, po kelių minučių išgirdau balso paštą, paskambinau ir Damon jis taip pat neatsiliepė.

Ką man dabar daryti? Vienintelis žmogus kuriam dar galiu paskambinti yra Zayn. 

Neturėdama pasirinkimo paspaudžiau skambinti ir pridėjau prie ausies.

- Taip? - jis nebuvo geros nuotaikos.

- Amm čia aš Lol.

- Kas yra? - jis dar vis nepatenkintas, dabar gailiuosi, kad jam skambinau.

- Man reik tavo pagalbos..

- Šit kaip dabar jau reik pagalbos.

- Jai nebūtu svarbu neprašyčiau. 

- Hmm.. sakyk ko reik.

- Šeip jau tai tavo kaltė tai nebuk dar didesnis šiknius nei esi. - užrikau į telefoną.

-  Kaip suprast man kaltė?

- Ta tavo kalė Kate man pagrobė ir norėjo nužudyti, tačiau aš neleidau ir per mane patekom į avariją.. mašina tiesiog persivertė kelis kartus. Ir manau, kad ji.. ji mi-mirusi. - negalėjau to ištart, nes jai tai tiesa reiškia aš kalta. Pajaučiau ašaras tekančias mano veidu ir negalėjau jų suvaldyti.

- Tuoj būsiu. Tik sakyk kur tu.

- Aš nežinau. - pradėjau kūkčioti. 

- Viskas gerai surasiu tave pagal telefoną, būk ten. - ir jis baigė pokalbį.



Srr jai dalis nebuvo labai įdomi.     

Nuotraukoje Kate Morgan.


I Don't CareWhere stories live. Discover now