Apsirengiau rūbus. Zayn taip pat. Ir abu nusileidome apačion. Visus radome virtuvėje.
- Sveiki. Ką čia gero valgot?
Visi pasisveikino atgal.
- Picą. - atsakė Damon. - Tą pačią kurią kažkas užsakė ir pamiršo sulaukti vakar vakare. Ir aš turėjau sumokėti.
- Ups. - nusijuokiau. Visai vakar iškrito iš galvos.
- Aha. Ups. - Damon nusijuokė.
Na šalta pica nėra taip blogai. Prisėdom su Zayn ir pradėjom valgyt.
- Emm... Lindsay. Man būtų malonu jei padėtum man su viskuo.
- Yay! - ji pašoko iš laimės ir mane apsikabino. - Nepasigailėsi.
Aš jai šyptelėjau.
- Tiesa. Damon, o kur Harry. Aš jo pasigedau jis jau kelias dienas negrįžta. - Zy paklausė.
- Ai tiesa. Jis kažkur išvažiavo su Lucy. Nenorėjo jum trukdyti.
- Hmm. Tikiuosi viskas gerai.
- Na gerai. Zayn, Niall mum metas važiuoti. - Damon atsistojęs pasakė.
- Mum taip pat Lola. - pasakė Lindsay.
- Gerai. - visi atsakėm ir atsistojom.
- Pala, o kas bus su Klara? - paklausiau Damon.
- Ją anksti ryte nuvežiau pas Klaros mama. Šian ir ryt pabus su ja.
- A. Gerai.
Visi išsiruošė ir išėjo į mašiną. Paskutiniai likome mes su Zayn.
- Zayn?
- Mh?
- Na. Vestuvės. Mes taip ir nekalbėjom, kaip pačios vestuvės mūsų atrodys.
- Lola, kaip tik tu nori. Man nesvarbu niekas, kad tik tu jose būtum.
- Aš noriu paprastų jaukių. Tik mudu ir mum keletą svarbių žmonių. Daugiau nieko nereikia.
- Kaip aš tave myliu. - jis pabučiavo mane į skruostą. - Tada tokios ir bus mūsų vestuvės.
- Gerai. - šyptelėjau.
Tada abu išėjom.
Zayn įsėdo pas Damon į mašiną, o aš pas Lindsay.
Vos įsėdau Lindsay pradėjo važiuoti.
- Žinau nuostabią vestuvinių suknelių parduotuvę.
- Gerai.
/Zayn/
Damon vairavo aš sėdžiu priekį šalia jo, o Niall gale. Jis gan ramus. Tiesiog žiūri pro langą, įdomu kas verda jo galvoje.
- Žinai. Jei man kažkas prieš keletą metų būtų pasakęs, kad aš su Zayn Malik važiuosiu pirkt kostiumų jo vestuvėms, tai už jokius pinigus nebūčiau patikėjęs.
- Labai juokinga.
- Tu pasikeitei. Ar pats tai supranti? - Damon žvilgtelėjo į mane.
- Nežinau ar daug pasikeičiau. Bet dėl Lolos stengiuosi būti geresnių. Tokiu kokį ji mylėtų.
- Jūs gausit happy ending. Abu to nusipelnėt.
- Ar tai normalu, kad kalbat tu panašus į kokį tėtį? - nusijuokiau. - Tu toks nežinau... Besirūpinantis ir palaikantis? Visad maniau, kad tu tik trenktas Salvatore. Samdinys.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...