Negali būti, nejau tai nauja dalis? O taip tai nauja dalis, ir sutinku buvau pasiėmus ilgą pertrauką. Ir ačiū tiems kurie liko ir skaito:)
Kol jis bučiavo mano kaklą, aš iš lėto atsegiau jo kelnes ir pradėjau jas nuiminėti.
Kelnių medžiaga laisvai smuko Zayn kojom.
Kai jis liko visiškai nuogas, atėjo mano eilė.
Zayn vienu gan grubiu ir staigiu judesiu nutraukė mano timpas.
Tada staigiai nuplėšė mano triusikėlius.
Mūsų nuogi kūnai vėl susilietė.
Zayn lūpom bučiavo mano kaklą, ir leidosi link krūtinės. Aš ranka perbraukiau per jo ištreniruotą presą.
- Patinka? - Zayn sukikeno.
Tuo tarpu aš nuraudau ir staigiai užčiaupiau jo burną.
Jis staigiu judesiu įėjo į mane, aš išriečiau nugarą iš malonumo.
Kol aš aimanauvau iš patiriamo malonumo, Zayn darė man nasosus ant kaklo.
- Tu mano. - tyliai sušnabždėjo Zayn.
****
Nubudau nuo švelnaus žando glostymo.
Pramerkiau akis ir prieš save išvydau tas iki kaulų smegenų pažystamas ir kerinčias akis.
- Zayn... - mieguistu balsu ištariau.
- Pusryčiai į lovą. - jis tyliai pasakė ir pastatė padėklą su maistu.
- Jaučiuosi kaip princesė. - šyptelėjau.
- Bet tu nesi. - jo veidas išliko toks pats.
- Ką? - nesuprantu.
- Juk tu žinai, kad tai neamžina. Tu mirsi, ir greitai! - jo veidas pasiketė į šaltakraujišką mimiką.
- Zayn kas tau? - nesuprantu kas čia dedasi.
- Tau niekada nebuvo lemta gyventi. - su tais žodžiais jis stvėrė peilį nuo padėklo ir durė man tiesiai į pilvą. Paskutinis vaizdas kurį mačiau tai jo šypsena.
********
- Aaaaaa! - pašokau rėkdama iš lovos.Prie manęs greit pribėgo Zayn.
- Ei kas nutiko? Aš šalia, viskas gerai. - jis mane apsikabino.
Bet mano kūnas kratėsi.
- Viskas gerai aš šalia, tai tik sapnas. Paprasčiausia sapnas.
- Zayn... aš miriau. - šiektiek apsiraminusi pasakiau.
- Tu nemirei, tu čia su manim ir aš neleisiu, kad tau kas nutiktu. - jo rudos akys stebėjo mane, kiekvieną mano judesį. Jaučiausi taip nejaukiai ir nepatikimai.
- Tu mane nužudei... uh... - atsidusau. - Žinau žinau... tai tik sapnas, bet jis buvo toks tikras. O gal tai nuojauta prieš kažkam nutinkant?
- Lola tau nėra dėl ko pergyvent. Viskas bus gerai, mes gausim savo laimingą pabaigą.
- Gerai. Viskas gerai. - atsipūtus nusišypsojau ir paėmiau Zayn už rankos.
- Lola mum reik pasikalbėt dar apie kai ką.
- Kas?
- Būtų gerai, jei kol kas nesakysim niekam, kad susižadėjom.
- Kodėl?
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...