107 Dalis

747 62 13
                                    

Na nauja dalis. Žiauri, nežiauri spręsti jums. Ką apie viską manot? Laukiu komentarų:) ir jau po truputi einam link istorijos pabaigos. 

/Tyler/

Pramerkiau akis, vaizdas liejasi. Rankas skauda nežmoniškai, pakėliau  akis ir pastebėjau, kad aš kabu pakabintas už rankų, o kojų pirštai vos siekia grindis. Galvoje zvimbia, kas įvyko, kur aš po galais?

Staiga atsidarė durys. Pro jas įėjo Lola.

- Tu... - sunku kalbėti, jaučiuosi visai išsekęs. - Tu mane apgavai, tu suka!

- Hmm... - ji priėjo arčiau. - Nepatinka kai kiti žaidžia nešvariai?

- Kaip tu nužudei visą mano apsauga?!

- Jos nieks nežudė. - ji nusišypsojo. - Matai, tu jiems pabodai. Ir visiškai suprantu kodėl. Galim tai vadinti sukilimu prieš tave? Dabar aš esu visų teritorijų vadė ir man priklauso valdžia. O tuo tarpu tu... kentėsi Tyler. Už viską .

- Nejau tu tokia šaltakraujė? Nužudei Zayn, o dabar mane? Niekad nemaniau, kad tau valdžia tokia svarbi.

- Tiesa... - ji nusijuokė. - Zayn gyvas.

- Ką... tu suka! Kaip!? Negali būt, juk tu... - jis negali būt gyvas, juk mačiau kaip jis mirė.

- Apgavau.

- Kalė! Mirsi!

- Aww, aš įžeidžiau tavo jausmus.

- Aww, aš įžeidžiau tavo jausmus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Tu man nieko nepadarysi. - ta kalė kentės.

- Manau turi susitaikyti su tiesa. Tu surakintas. Vienas. Niekam nereikalingas. O tuo tarpu mane saugo tavo paties buvia vyrai. Argi ne karma?

- Ha karma? Manai jie su tavim taip nepasielgs?

- Žinau, kad nepasielgs. Nes jiem galiu pasiūlyt geresnį gyvenimą nei iki šiol. O tu, nejau tau neskaudu, kad esi vienas. Niekam nereikalingas? Ir nė vienas žmogus pasauli nepasiges tokio šūdžio kaip tu?

- Suka! - ji mirs, ji mirs. - O kaip tu jautiesi, kai tave tiek vaikinų išpiso, be tavo leidimo?! Tau juk kasdienybė būt prievartaujamai. Bet ką aš čia, tau juk patinka, tu dėl to su Zayn!

- Nori man kažką įrodyti? Aš žinau kas esu, ir žinau kaip gyvenu. Ir nė vienas tavo žodis manęs neįskaudins.

- Tai ko lauki! Žudyk mane!

- Ne taip greitai. Dėl visko ką tu padarei tu kentėsi ir aš tuo pasirūpinsiu. Galiu atjungt žmogiškumą jei reikės, bet tu kentėsi.

/Zayn/

- Harry, Damon. Aš daugiau nebegaliu sėdėt rankas sudėjęs! Negaliu laukt kol ji grįš ar negrįš! Turiu būt šalia jos! Turiu jei padėt!

- Pabodai jau! Turi ja pasitikėt! - užriko Damon.

I Don't CareWhere stories live. Discover now