Aš pajutau keistą jausmą savyje. Bet ar tai tiesa ar jis man patiko? Net nežinau man kilo tiek daug klausimų. Jis atsisėdo priešais mane prie Noros, o ji tikra kalė nekenčiu jos. Ji žinoma iškart pradėjo su juo flirtuoti.. Bet ar aš pavydžiu? Juk aš jo visai nepažįstu.
Pasibaigus pamokoms išėjau į kiemą ir laukiau Elos kuri taip ir nepasirodė prastovėjau čia gal 20 minučių. Pasukau link namų ir pamačiau išeinančia Ela, bet ji buvo ne vienasu ja buvo tas juodukas Zayn kodėl aš jį vadinu juoduku? Juk tai keista ane? Nieko nelaukus tiesiog priėjau prie jų.
- O labuka Lol susipažink čia Zayn naujokas ar gi jis nešaunus? - jaukdamasi kalbėjo, nors aš nesupratau kas čia juokingo. Tačiau Zayn taip pat nesijuokė įdomu kodėl?
- Labas malonu Lol teisingai supratau? - pasakė juodukas.
- T-taip. - sumikčiojau net nežinau kodėl man dar niekad taip nebuvo ir man tai kėlė baime. Kelias minute žiūrėjau į jo akis tik šįkart jos buvo šokolado spalvos ir man tai patiko galėjau į jas žiūrėti ir žiūrėti. Ir tik tada supratau, kad jis taip pat žiūri į mano akis. Ir mūsų žvilgsnius nutraukė Elos balsas.
- Na gerai Lol mums jau metas su Zayn. Tiesa?
- Taip. - Jis te asakė ir abu nuejo mane palikdami stovėti. Žinau, kad taip ir turėjo nutikti juk čia Ela. Jai niekas neatsispirs. Bet kodėl mane taip traukia Zayn? O gal man tik taip atrodo.. Na nežinau man nerūpi..
Grįžau namo ir labai apsidžiaugiau pamačius, kad mamos nėra namie. Nekvaršins man galvos savo kvailais klausimais. Užlipau į viršų ir griuvau veidu į lova, kodėl man iš galvos neiškrenta tas vaikinas? Nieko nelaukiau ir tiesiog nuejau į vonią ir pasiėmiau mažą britvą pakėliau savo megztinio rankovę pasižiūrėjau į savo senesnius pjūvius ir į tuos kai bandžiau nusižudyti, bet neišėjo. Įpjoviau vieną liniją ir ji buvo gan gili kraujas pasipylė upeliu žiūrėjau kaip jis teka ir man tai patiko pajaučiau palengvėjimą...
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...