109 Dalis

854 61 0
                                    

/Zayn/

Išvydau liūdną Lolos veidą. Širdis tarsi ir nurimo ją pamačius, bet tuo pačiu ir norėjau, kad ji būtų laiminga, o ne liūdna.

- Lola.

- Zayn. Pabudai. - ji šyptelėjo.

Staigiai pasikėliau ir ją apkabinau, taip senai ją buvau matęs.

- Atsiprašau.

- Už ką?

- Kad nebuvau šalia, kad nepadėjau ir, kad tu turėjai viską atkentėti ir atlikti viena.

- Zayn tu ir neturėjai kištis. Tai buvo mano kova.

- Netiesa Lola. Tai mano kova. Aš turėjau tave apginti.

- Ei. - ji sučiupo mano ranką. - Viskas baigta. Aš čia su tavimi, o Tyler negyvas. Daugiau niekas mums netrukdys. Pagaliau.

- Tu tebemyli mane? - bijojau šio klausimo labiausiai, bijojau, kad po tiek laiko ir po visko ji nustojo mane mylėti.

- Kas per kvailas klausimas?

- Atsakyk garsiai, prašau.

- Žinoma, kad myliu tave Zayn. Niekad nesustojau. - ji staigiai mane apsikabino ir įsisiurbė man į lūpas. Staigiai atsakiau tuo pačiu.

- Aš ir tave myliu. - atsakiau tyliai jai į lūpas.

Jos veide atsirado šypsenėlė ir tai mane džiugino.

- Ar tai būtų keista jei pasakyčiau, kad noriu visą likusią diena tiesiog praleist besivartant lovoje su tavimi?

- Ne nebūtu, nes aš noriu to paties. - staigiai ją perverčiau ir paguldžiau ant lovos. Tada ją šiek tiek užguliau ir vėl pabučiavau.

Lola sukikeno.

/Damon/

Užėjau į tuščią kambarį, kuriame buvo tiek prisiminimų... kurie mane vis labiau skaudina.

Nežinau ar kada nors ta tuštuma praeis, bet juk širdies nesutaisysi jei toks jausmas, kad ją kažkas išrovė ir sutrypė. Taip jaučiuosi be Klaros. Aš jai visiškai atidaviau savo širdį, bet su jos mirtimi, mano širdis mirė kartu.

Dabar tik tuštuma, bemiegės naktys ir nežinojimas ką daryt toliau su savo gyvenimu, baimė pamatyt dukrą, baimė ją nuvilt.

Ir vis gi užsiduodu šiuos klausimus jau kelintą syk. Ar man verta gyventi, be jos? Ar turiu teise gyventi, be jos?

Staiga atsidarė durys ir pro jas įėjo Lindsay.

- O dieve! Atsiprašau nežinojau, kad čia tavo kambarys. Emm... na man tiesiog Harry leido apsistot čia kelioms dienoms tik liepė susirast laisvą kambarį... - greitai sumalė.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Don't CareWhere stories live. Discover now