16 Dalis

3K 164 0
                                    


/Zayn/

Prieš mėnesį.

Atsikėliau nuo nežmoniško galvos skausmo. Akimirkai nesusigaudžiau kas čia įvyko, tada visi įvykiai grįžo atgal su trenksmu. 

Pirmoji mano mintis buvo ta, kad aš užmušiu jį ir Damon. Ką jis sugalvojo? Kokio velnio? Kaip jis dryso iš manęs pagrobti Lol?

Išsitraukiau iš kišenės telefoną ir pradėjau jam skambinti. Jam pakėlus išgirdau jo balsą.

- Klausau?

- Aš tave užmušiu. Sakyk kur ji? 

- Zayn dabar klausyk. Mes nebe draugai daugiau taip negaliu aš su tavim bendravau, nes tikėjausi, kad tu pasikeisi, bet kaip matau tu nepasikeisi. Lol sveika, bet vos nemirė, nes per tave nužudė jos motiną. Dabar Tyler ieško jos, kad ją nužudyt, jai tik jis žinotu, kad tau ji nerūpi.. Mes išvykstam ir tu daugiau mūsų ne be pamatysi. Sudie brolau.

Norėjau jam atsakyti, bet jis man neleido ir padėjo ragelį. Šiknius aš jį užmušiu. Nieko nelaukes paskambinau Harry žinau, kad jis žino kur jie važiuoja jis visada viską žino ir aš jo nepasigailėsiu jai jis man nepasakys. 

- Alio? - išgirdau Harrio balsą. 

- Mums reik susitikti. Dabar čia ne prašymas.

- Bet.. gerai kur?

- Ten kur visada. - ir padėjau ragelį. 

Kokio velnio aš noriu ją surasti? Juk ji tik eilinė mergina kuri man nerūpi... bet kodėl man taip sunku žinant, kad jos daugiau nebepamatysiu? 

<>

Stoviu sutartoje vietoje ir laukiu, Harry vėluoja ir jam nuo to nebus geriau.

Galų galę išgirdau žingsnius man už nugaros, atsisukau ir pamačiau garbanių. 

- Taigi Zayn.. ko tau reik?

- Tu puikiai žinai ko. Sakyk kur jie. - bijojau jai jis dabar neatsakys aš jam užvošiu ir nesustosiu toliau to daryt.

- Nesuprantu apie ką tu. - mačiau jo akyse jaudulį, jis manęs bijo ir man labai patiko.

- Sakai kur Lola ir Niall, nes aš ir taip gan ilgai kantrus. 

- Aš nieko nežinau. Garbės žodis. - garbės žodis? Kas čia per mėšlas? Nieko nelaukęs užsimojau ir trenkiau jam į snukį, jo galva pasisuko į šoną, o jis susiėmė už žando. Jam atsisukus mačiau kraują tekantį iš nosies, bet man tai nerūpėjo, tiesiog nerūpėjo. 

- Zayn aš nieko nežinau. - per sukąstus dantis pasakė.

- Žinau, kad tu meluoji ne su tuo susidėjai. 

Aš jam vėl trenkiau ir vėl ir vėl.. tiesiog nesustojau. Jis jau gulėjo ant grindų nejudėdamas, bet dar turėdamas sąmonę, bet aš nesustojau jo trankyti, jo veidas nusidažė krauju ir pasidarė tiesiog neatpažįstamas. Tą akimirką prisiminiau Lol ir nustojau trankyti, pasikėliau nuo jo ir tiesiog nuėjau, palikau jį ten gulėti, vieną.

Po savaitės

Jau praėjo savaitė, nežinau kas man darosi aš vis galvoju apie ją ir negaliu jos pamiršti. Kiekvienoje merginoje su kuria aš permiegu vis bandau įžiūrėti ją ir man tai jau atsibodo. Nežinau kas tai per jausmas, bet man jos trūksta. Trūksta jos akių, jos bučinių.. 

Viskas turiu susiimti ir gyventi toliau, nes aš Zayn Malik. Man merginos nerūpi, tuo tarpu ir ji. Nuo šios minutė ji man mirusi, ji man nebeegzistuoja.

Po mėnesio

Atvykau į New Yorką manau man čia patiks. Čia tiek karštų merginų ir tai mane varo iš proto, nes aš noriu jų visų. 

Tačiau man gerai ir taip kiekvieną dieną nauja mergina, naujas nuotykis. Nuo Lol aš daugiau jokios merginos negrobiau ir nesiruošiu, nes tai man jau atsibodo.. arba tiesiog po jos daugiau taip negaliu. Kad ir kaip būtų aš ją užmiršau ir toliau gyvenu nerealu Malik gyvenimą.  

Vis vien aš jos daugiau nebepamatysiu. 

<>

Šen aš turiu susitikimą su mergina kurios užpakaliukas tiesiog.., ne tai nepasimatymas, nes aš į juos neinu. Eisim į kažkokį restoraną su labai keistu pavadinimu, tad net nesigilinu, bet ji norėjo eiti būten ten tad nusileidau nors man tai ir nebūdinga. Asmeniškai man nelabai patinka restoranai ar puošnus dalykai, tai visad būdavo Niall pomėgiai. Vien tik jį prisiminus..

Tiek jau to tai praeitis. Dabar aš suprantu, kad jam mūsų draugystė niekad nieko nereiškė.

<>

Taigi štai stoviu su ta mergina prieš restoraną ir įeinam į vidų.

- Staliukas Zayn Malik vardu.

- Taip žinoma eikit paskui mane.

  Nusekėme kažkokį viruką, kuris nuvedė mus prie staliuko. 

Mes užsisakėm kažkokį maistą su keistu pavadinimu, man labiau patiktu paprastesnis maistas, bet tiek jau to. 

Po kelių minučių šnekėjimo supratau kokia ši mergina buka, ir tai mane varė iš proto kaip visada..  Tik išgirdau kažkokį garsą pakėliau akis ir pamačiau ją.. Tai buvo mano Lol. Aš buvau visiškai apstulbęs. Negaliu patikėti, kad tai ji.. nejau aš jos tikrai pasiilgau? Kas dabar bus?

Taigi kaip pastebėjote ši dalis buvo iš Zayn pusės ką jis jautė ir veikė tą visą mėnesį, nuo Lol išvikimu su Niall ir Damon.



I Don't CareWhere stories live. Discover now