33 Dalis

2.8K 153 2
                                    

- Kate?! - prieš mane stovėjo blondinė, kurios nekenčiau.

- Vienintelė ir nepakartojama! - tada vėl nusijuokė savo erzinančiu juoku.

- Ko tau iš manęs?

- Hmm.. leisk pagalvoti. O gi, kad tu mirtum, o mano Zayn grįžtu pas mane.

- Jis pas tave negrįš. - pasakiau netvirtai, nes aš nesu tuo tikra.

- Patikėk, grįš. Jis supras kokia klaida padarė susidėdamas su tavim. Jis grįš pas normalią merginą. Tai reiškia pas mane!

Aš nežinau, ką jai atsakyt. Gal būt ji teisi.. aš netinku Zayn. Jis grįš pas ją, o mane paliks.

- Ga.. - nebaigiau žodžio.

- Ką kalbėt nebemoki? Viskas aišku, kodėl Zy norėjo susitikti su manim.. su tokia debile būnant pasilinksmint net negalima.

- Kaip suprast susitikt? - jis ką susitiko su ja?

- Na mes susitikom tuolete ir padarėm greituką. - mano akyse pradėjo kauptis ašaros. - Tu ką dar nesupratai? Šis atvažiavimas čia tik atmaskė, kad pamatytu mane.

- Netikiu! - net nepastebėjau kaip sukūkčiojau. Jis manęs nemyli.. aš jam buvau tik žaisliukas.. ir ne daugiau.

- Netikėk kaip nori. Iki greito. - ji man mirktelėjo ir išėjo.

Kritau atgal į suoliuką, mano žandais tekėji ašaros ar tai tiesa? Jis man neištikimas?

Turiu jo paklausti, bet jai tai tiesa jis juk neigs visvien tai kaip man žinoti, kad jis nemeluoja?

Sėdžiu ir žiūriu į vieną tašką, iš akių teka ašaros.. tai kvaila verkiu dėl vaikino kurio turiu nekęsti.

- Lola? - pakėliau akis į sutrikusi Zayn. - Kas atsitiko? - jis atsisėdo šalia ir norėjo mane apsilabinti, bet aš nustūmiau jo rankas.

- Kur tu buvai?

- Kaip tai kur? Pirkinius nunešiau.

- Tu ilgai užtrukai..

- Lola mašina tolokai stovi, atsiprašau jai priverčiau laukti.

- Tu meluoji.. - ir vėl sukūkčiojau. - Tu buvai su ja, su Kate. Ji man viską pasakė, nebereik slėpt savo santykiu. Žinojau, kad tu mane paliksi dėl kitos, tik negalvojau, kad taip greitai.

- Ką tu nusišneki? Tau gal galvoj negerai? Aš Kates nemačiau nuo tos dienos kai tave išgelbėjau.

- Ji buvo čia ir man pasakė, kad tu čia dėl jos ir, kad jus greituką padarėt.

- Lola.. tu mano vienintelė! Man nereik jokios kitos tuo labiau tos šliundros netašytos.

- Tikrai? Tu man nemeluoji?

- Tikrai. Lola aš tave myliu.

- Aš ir tave myliu. - jis pasilenkė ir aš griuvau į jo glėbi, man reikėjo šito apsikabinomo. - Zayn, bet aš žinau, kad tai neamžina.

- Kodėl?

- Nes tu susirasi kitą.

- Lola aš myliu tave, ne kažką kita, o tave. Man nereik kitos.

- Mmm man reik tik tavęs šalia. - jis sujungė mūsų lūpas karštam bučiniui. Jis man viskas.. jis man tikrai viskas.

×××××××××××××××

Atėjom į kavinę. Ji gan jauki ir maža, tad man čia patiko.

Įsitaisiau šalia Zayn, kuris mane apsikabino, o aš buvau nieko prieš.

I Don't CareWhere stories live. Discover now